E30 320i '84 L-Jetronic küsimused

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

E30 320i '84 L-Jetronic küsimused

Postitus Postitas Bronco »

Tekkisid 2 küsimust esialgu

1.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Detail nr 30. Ühendub sisselaske kollektori külge, mille jaoks see vajalik on? ja kui kasutada teist kollektorit, millel ühendus selle jaoks puudub, siis kuskohast see vaakum mis sinna vajalik võtta?

2.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Detail nr 13. Selline Bosch'i vidinas : 0 280 110 005 . Küsimus: Kuskohast selle jaoks see vaakum/surve? võetakse? ehk siis ei leia kohta kuhu voolik ühendada.
Asi muidu selline nagu pildil, kinnitus õhufiltri kopsiku külge, üks peenike voolik peaks sisse tulema, ning 2 otsaga pistik käib külge.

Ehk keegi saab aidata...
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Kolmas küsimus veel...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

Detail nr 20, see väike paagike või midagi sellist, kui oluline on see detail enne bensiinipumpa. Kui see eemaldatud võib asi halvassti lõppeda?

Tegelikult tahaks eelmistele küsimustele ka vastust. Tahaks sissepritse poole kokku ära panna, ning auto käima saada ju...
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Küsimus 1. Võta see voolik küljest ära ja saad aru mileks see jubin vajalik on. Vaakumi kadudes annab pöördeid peale. Vaakum võetakse mõnest vaakumi liidesest.
2. -
3. See vidin peaks stabilseerima kütuse liikumist ja surve muutusest tingitud häireid, kui võtad ära ei juhtu ka midagit.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
truumu

Postitus Postitas truumu »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Det. nr. 13 on kiirenduslüliti(rikastab segu kui järsku gaasi vajutad)
Vaakum võetakse peale segusiibrit, ehk siis mootori poolt.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Esimene teema algataja postis on stabiliseerimisklapp. See ei lase mootorit järsul gaasi mahavõtmisel välja surra ja takistab ka pöördes gaasi järsul mahalaskmisel pöörete liigjärsku langemist (viimane suurendab õlikulu)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
truumu

Postitus Postitas truumu »

Aare kirjutas:Esimene teema algataja postis on stabiliseerimisklapp. See ei lase mootorit järsul gaasi mahavõtmisel välja surra ja takistab ka pöördes gaasi järsul mahalaskmisel pöörete liigjärsku langemist (viimane suurendab õlikulu)
Lisaks veel kergema käivituse.
Bronco
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 12.06.2003 15:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

asi selge siis...

kui ma nüüd vaid leiaks koha kust neile mõlemale nii sellele vaakumklapile kui kiirenduslülitile see vaakum võtta :?

kellelgi ideid?

PS: sisselaske kolle on 325e oma, ehk siis seal lihtsalt ei ole neid otsi, mis 320i omal on...
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

no aga see vaakum mis läheb kütuse surve regulaatorile pane kolmik vahele ja saad sealt võta ju!
Vasta