K: kuidas seda juppi nimetatakse
K: kuidas seda juppi nimetatakse
et siis pildil kahe poldiga kinni yks silla kyljes teine õõdsa kyljes!?
milleks see yltse hea on?
ja kas see jupp võib teha konarlikul teel mingit tobedad lõginat!?
milleks see yltse hea on?
ja kas see jupp võib teha konarlikul teel mingit tobedad lõginat!?
..purjus autojuhid ahju..
nii selgus, et seda nimetatakse T.8 SARNIIR'iks aga milleks ta hea on
arvan ja katsetuste käigus selgus, et takistab tagasilla õõtsadel kylgepidi liikumist! ära võttes liikusid õõdsad kylgedele ikka väga lõdvalt ja ilmselt oleks sõidule tunda andnud hirmsa ujumise näol..ei hakand proovima
kui kellelgi mingeid teisiti arvamusi..siis andku teada!
arvan ja katsetuste käigus selgus, et takistab tagasilla õõtsadel kylgepidi liikumist! ära võttes liikusid õõdsad kylgedele ikka väga lõdvalt ja ilmselt oleks sõidule tunda andnud hirmsa ujumise näol..ei hakand proovima
kui kellelgi mingeid teisiti arvamusi..siis andku teada!
..purjus autojuhid ahju..
Täpselt nii ongi. Seda konstruktsiooni nimetatakse "Schraublenker Hinterachse" (kruviõõtsaga tagasild). Ehk siis õõtshoob teeb üles-alla liikudes kruviliikumist, millega kaasneb nihkumine piki õõtsatelge.hacman kirjutas:arvan ja katsetuste käigus selgus, et takistab tagasilla õõtsadel kylgepidi liikumist! ära võttes liikusid õõdsad kylgedele ikka väga lõdvalt ja ilmselt oleks sõidule tunda andnud hirmsa ujumise näol..ei hakand proovima
Kui ratas läheb koopasse, siis auto keskosa suunas ja vastupidi.
Palju seda liikumismaad seal just ei ole, horisontaalasendis on väljapoole u. 0.5cm ja sissepoole u. 1cm. Seoses sellega on ka oluline õõtsapukside paigaldamise suund!
Väidetavalt vähendab see kere kaldumist kurvis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!