sai muretsetud sobiv põll/spoila. see tahab saada veidi hoolitsemist (vana värv maha jne.)
kysimus tuli kui vaatasin vanat värvi, see on ilmselgelt liigsest paindumisest/pingest lahti tulnud. et mitte hiljem uuesti sama tööd teha, siis:
KAS ON mõttekas PAHTELDADA JA VÄRVIDA SPOILAT SIIS KUI TA ON JUBA AUTO KYLJES (oma nn. paikses konditsioonis) ???
täh
K: põlle värvimise kohta
Värvida võib nii ja naa aga parem tulemus tuleb kui värvida spoilat kui see pole autoküljes kuna tõenäolisus värvi,laki jooksmaminekuks parem ja teiseks ei pea ka kogu autot kinni katma. Vana mõranenud värv tuleks ikkagi vurriga maha lasta ja vastavalt spoila materjalile on ka võimalik erinevate pahtlitega pahteldada. Kõike seda teab normaalses firmas töötav narmaalse koolitusega ja värvimiskogemusega värval.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
igasugused spoilad ikka kõigepealt vormi ja autole parajaks, siis alles värvi.
kui kuumaõhupuhurit kasutada, siis tuleb mõne materjali puhul küllaltki ettevaatlik olla, võib ootamatu kiirusega käest ära vajuda. olen korra pidanud miskist stanget lappima, mille osavad käed olid kuumaõhupuhuriga volti ajanud ja välja venitanud - suht mõttetu üritus.
kui kuumaõhupuhurit kasutada, siis tuleb mõne materjali puhul küllaltki ettevaatlik olla, võib ootamatu kiirusega käest ära vajuda. olen korra pidanud miskist stanget lappima, mille osavad käed olid kuumaõhupuhuriga volti ajanud ja välja venitanud - suht mõttetu üritus.
Mati @ 525`90