kysimus mootori kohta

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 600
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

kysimus mootori kohta

Postitus Postitas Raiki »

asi selle et vedeleb garaazi nurgas BMW750i mootor :P

ei tea kas seda on väga raske installida ymber 5** kapoti alla :D

kuna ise suht võhik sellisel alal siis tahaks teada kas on võimalik ja palju ymber tuleb ehitada :)
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

olen saksamaal näinud sellist BMWd millele on suurem mootor vahele pandud ja arvan, et see on võimalik ja teostatav operatsioon. see sõltub sinust kui palju oled nõus ära lõhkuma, et uut ehitada.... ise olen pannud R4 asemele V6 mootorit ja R4 ning V6 asemele V8 mootorit nii, et kõik on võimalik:)
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

[quote][i]Algselt postitas Raiki[/i]
asi selle et vedeleb garaazi nurgas BMW750i mootor :P

ei tea kas seda on väga raske installida ymber 5** kapoti alla :D

kuna ise suht võhik sellisel alal siis tahaks teada kas on võimalik ja palju ymber tuleb ehitada :) [/quote]
mootor komplektne? st juhtmestik, aju ja andurite kogumik olemas?

arvan, et see suht väheste ümberehitamistega peaks mootorikaane alla mahtuma. nõuab lihtsalt lähemat uurimist ja mõõtmist.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

nuh kui ta mõtles, et on kõik muud vidinad peale mootori ka olemas st. elektroonika vallast siis ei peaks see nii raske ettevõtmine olema ja jahutuse probleem tuleb lahendada... mis ülekanne? manuaal v automaatik?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

750 mootoril on kaks aju mootori juhtimiseks kummagi poole jaoks üks aju, kaks bensupumpa, kaks iseseisvat bensu etteandmise süsteemi, kaks bensupumba releed, üks aju mis koordimeerib mootoripoolte tööd- gaasitrossi ei ole, kolmas aju võtab info gaasipedaali all olevast potest ja liigutab gaasiklappe, lisaks on 750-il tavaliselt automaatkast, mina pole vähemalt manuali näinud, kui automaatkasti ei pane, siis on mootoriajud avariis, kuna ei saa suhelda kastiajuga. siia lisaks, et tuleb ehitada uus kardaan(või ümber ehitada), summutisüsteem, tahhomeeter hakkab valetama (12silindrit), tuleb ümber ehitada esivedrustus (mootor on raskem), pidurisüsteem (hüdrauliline, ja võimsam, sa pead ju auto pidama ka saama!),suurem radikas, siia ma ei lisanud veel nii 20 pisiasja, mis tuleks veel ümber ehitada. sellise projekti eelarve on umbes 150000 eek (sisaldab saksast ostetud bmw 750-i, kuna soovitatav on, et on võtta terve auto ja sealt kõik jupid maha keerata). edu paigaldamisel.
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Patrikuga päri. Kõik on võimalik, kuid millise hinnaga. Parim asi, mis sa selle mootoriga teha saad on ta kellelegi varuosadeks müüa. Mine tea - võib olla läheb minulgi teda kunagi vaja.

Kuigi - ise olen näinud/sõitnud (kõrvalistmel) 6-seeria BMW-ga, millel on V12 vahel. Ka ise pandud. Ent see mootor sai siiski nii ehitatud, et kõrvaloleva 750i pealt võeti kogu vajalik tehnika ja pärast pandi see seitsmekas kuidagimoodi kuueka 3,5-ga liikuma. Huvitav on seegi, et kui see kuuene UM-i diagnosti lükati, suhtles ta diagnostikaaparaadiga täpselt nagu õige 750.

Ilmselt ei ole mõtet seda projekti lihtsalt esimese tuhinaga ette võtta.
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]lisaks on 750-il tavaliselt automaatkast, mina pole vähemalt manuali näinud, [/quote]

BMW raamatus on kirjas, et sellist manuaalkasti polnud 87. aastal olemas, mis oleks talunud 5,0 mootori väändemomenti. Seetõttu kasutatigi ainult automaati. Hiljem siiski selline kast tehti, kuid seda kasutati ainult 850CSi all. Igor oli kunagi valmis soovi korral sellise kasti tooma, kuid see maksis vist mälu järgi umbes 40 000 krooni.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

siin ta on 350:D
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

ok veel üks pilt. ihtsalt kiusatus on nii suur.:P
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

nuh nagu öeldakse ei ole kohta kuhu sülitada... ilus teine...:D
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

sakslane pole viitsinud diagnoosipistikut kuskile kinnitada ja pidurivedeliku paak on kaablisidemega kinni:D
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

jah seda panin ka mina tähele:D
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Kui siin vähe lähemalt lugeda selle masina kohta (www.e30.de), siis siin pole tegu siiski mitte pelgalt mootori aretusega. Ümber on tehud kogu sillamajandus. Suur osa veermikust on võetud M roadsterilt. Mootor pole ka tavaline 750 mootor, vaid 350 HP Alpina settinguga eksemplar.

Ei mäleta ka kõike (ammu lugesin) kuid siin autos pole E30 masinast suurt midagi peale kere järel.

Positiivne - tehke järgi mehed. Ma teeks kohe TM artikli sellisest jõhkardist.
Vasta