Vesi mootris keeb, milles viga? [lukku]
Vesi mootris keeb, milles viga? [lukku]
BMW 320 1996 Mootor M50 bensiin
ühesõnaga,mõistliku kiirusega päeval ja maanteel temperatuur on punane ja vesi keeb, korki maha ei löönud, seega pole vist kõige hullem kui kork maha keerata tuleb esmalt auru ja siis jahutusvedelikku.. Kui masin maha jahutada siis saab sõita umbes 40 km/h ja Pärnust Tallinna on ikka hirmus pikk maa, 40 km/h sõittes
Radiaator kuumaks ei lähe katsusin küll alt poolt aga ikkagi oli pigem külm kui soe. Kui salongis temp. maksimumile panna läheb ka mootori temp. madalamaks.
öösel on sõita normaalne vähemalt linnas kiirus ca. 50km/h, ikkagi jahedam
Enda tarkusest pakun, et termostaat. loodan, et mitte veepump. kuigi jah see pidi sellel mootoril (M50) kehv olema. Kuigi sellest on olnud ka eelnevalt juttu ei ole kindel kas ikka on termostaat või midagi enamat.
Vahetamisest olen eelnevate postituste järgi aru saand. Kuid sooviks enne ikka teada kas ja mida on vaja vahetada.
Üks asi veel erinevatest teemadest jäi silma, et kindlasti on vaja pappist tihendit Termostaadi ja mootori vahel. UM. väitis aga sinna pole seda vaja, küsisid kere numbrit, kuna seda peast ei tea siis ütlesid, seega ei ole seda vaja. ????????????? on siis või ei?
Tänud vastanuile
ühesõnaga,mõistliku kiirusega päeval ja maanteel temperatuur on punane ja vesi keeb, korki maha ei löönud, seega pole vist kõige hullem kui kork maha keerata tuleb esmalt auru ja siis jahutusvedelikku.. Kui masin maha jahutada siis saab sõita umbes 40 km/h ja Pärnust Tallinna on ikka hirmus pikk maa, 40 km/h sõittes
Radiaator kuumaks ei lähe katsusin küll alt poolt aga ikkagi oli pigem külm kui soe. Kui salongis temp. maksimumile panna läheb ka mootori temp. madalamaks.
öösel on sõita normaalne vähemalt linnas kiirus ca. 50km/h, ikkagi jahedam
Enda tarkusest pakun, et termostaat. loodan, et mitte veepump. kuigi jah see pidi sellel mootoril (M50) kehv olema. Kuigi sellest on olnud ka eelnevalt juttu ei ole kindel kas ikka on termostaat või midagi enamat.
Vahetamisest olen eelnevate postituste järgi aru saand. Kuid sooviks enne ikka teada kas ja mida on vaja vahetada.
Üks asi veel erinevatest teemadest jäi silma, et kindlasti on vaja pappist tihendit Termostaadi ja mootori vahel. UM. väitis aga sinna pole seda vaja, küsisid kere numbrit, kuna seda peast ei tea siis ütlesid, seega ei ole seda vaja. ????????????? on siis või ei?
Tänud vastanuile
Viimati muutis 9snow, 25.08.2005 11:53 05, muudetud 1 kord kokku.
sai kunagi nissan primerat omatud ning sellega sarnane juhus kus radikast lõi surve paisupaaki,radikas ise külm aga lõdvikud tulised ja surveall.alguses kahtlustasin termostaati kuid selle ära võtmine ei muutnud midagi.siis järgmine asi oli plokikaane tihend kuid see tundus ära võtmisel terve olevat ja kaas ise oli sirge,uue tihendiga viga ikka sees.lõpuks sai siis veepump käsile võetud.ja seal ka viga peitus...nimelt tiivik oli lakanud töötamas ja ei löönud vett ringlusesse...et võid viga veepumbast otsida küll
kui mul seda siiski vaja siis kus kohast sa selle said ja kes paigaldas? Palju maksis?Joel_H kirjutas:No 100% kindlalt ei saa väita, aga M50 mootori puhul 90% küll, et võid juba poodi uue veepumba järgi minna.
Endalgi oli sama mure hiljuti ...
ning kas oleks samas mõttekas ka hammasrihm vahetada kuna ei tea nii kui nii teda viimati vahetati.
M50 on ketiga, kui ennem ostu ei süüvinud.
Viimati muutis Markii7, 25.08.2005 19:06 01, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vesi mootris keeb, milles viga?
Kui keeb on juba väga hull. Selline lugu lõppes '96 m52 2.5-le mootorile plokikaane lihivimisega, mis ülekuumenemise tõttu kõveraks tõmbas. Kusjuures temperatuur EI jõudnud isegi punaseni ja kohe kui tempi üles keeras pandi auto seisma. Põhjuseks plastikpropelleriga veepump, mille propa otsustas vee ringi ajamise asemel puhkust võtta. Räägitakse, et bmw uuemad mootorid pidid temperatuuri osas väga pirtsakad olema ja plokikaane kaheksasse viskama. Kahjuks ka endal kogemus olemas.9snow kirjutas:BMW 320 1996 Mootor M50 bensiin
ühesõnaga,mõistliku kiirusega päeval ja maanteel temperatuur on punane ja vesi keeb, korki maha ei löönud, seega pole vist kõige hullem kui kork maha keerata tuleb esmalt auru ja siis jahutusvedelikku.
Tänud vastanuile
Ehk- vaheta pump nii või teisiti metallrootoriga oma vastu, varem või hiljem läheb sul seda vaja ja on odavam ka, sest plokikaane mahavõtmise ja lihivimise rahade eest saad juba umbes 10 pumpa.
See on agregaatide rihm küll. Teine postitaja arvas aga, et räägid nukkvõlli hammasrihmast.9snow kirjutas:ma ikka räägin veepumba ajamist, kuid kas see ei olegi sama mis mootori rihm????
Samas see agregaatide rihm on nii väike asi vahetada, et sellest ei viitsi keegi eriti rääkidagi mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hea vihje, selle järgi oli termostaat ja nii ta ka oli.Arvo T kirjutas:võta radika kork maha.pane auto käima.anna gaasi-
-kui nüüd vedelikku välja pressib,siis termostaat.
- kui vedelik ei liigu,siis veepump
-kui tase langeb,siis ei ole viga kummaski....termosidur vms
igaks juhuks sai vahetatud: veepump, termosidur, ja termosataat.
nüüd korras tänud vastanuile.
teema lukku