Käigukangi ümbrus soojeneb...

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
cvtec
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.12.2004 20:36 31

Käigukangi ümbrus soojeneb...

Postitus Postitas cvtec »

Mure sellien ,et linnavahel sõites hakkab käigukangi ümrus E36`l soojenema.On see normaalne nähtus või peab midagi ette võtma.Veitsa nagu häirib see asi.On kellelgi veel selline probleem esinenud?
Varsti jälle BMW omanik...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

kui natuke läheb pole midagi
kui aga kangi metallosa läheb nii tuliseks, et puutuda ei saa, siis tuleks hakata vaatama, mis käigukastis toimub (katkise ülekuumeneva kasti soojus levib mööda käiguhooba kangini

p---s laagritega kast ajab kangi täiesti tuliseks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
eclipse
Huviline
Postitusi: 261
Liitunud: 03.01.2005 23:13 26

Postitus Postitas eclipse »

kui kuumus häirima hakkab, siis kontrolli üle käimari õli ;)
530d
Kasutaja avatar
adsl
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 23.03.2004 22:11 01

viga

Postitus Postitas adsl »

asi selles et käigukangi all on kat ja kat on sul järelikult umbes või on vilets bensiin
truumu

Re: viga

Postitus Postitas truumu »

adsl kirjutas:asi selles et käigukangi all on kat ja kat on sul järelikult umbes või on vilets bensiin
Või liiga raske jalg :lol:
cvtec
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.12.2004 20:36 31

Postitus Postitas cvtec »

käigukangi osa nagu ei lähegi...Just see plastik ümbrus,kus klaasi el. tõstukid asetsevad.Katti pole,on reso.
Varsti jälle BMW omanik...
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

cvtec kirjutas:käigukangi osa nagu ei lähegi...Just see plastik ümbrus,kus klaasi el. tõstukid asetsevad.Katti pole,on reso.
Ega sul hiljuti väljalaset ei ole vahetatud? Oskamatud on järsku kuumakaitse pleki alt ära tirinud või on asi ise ära kukkunud või korrodeerunud.
cvtec
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.12.2004 20:36 31

Postitus Postitas cvtec »

ei ole vahetatud.
Pean autoalla vaatama,äkki on ise ära kadunud.
Varsti jälle BMW omanik...
primary
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 13.08.2004 14:18 16
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas primary »

Kuna see teema juba tehtud, ei hakanud uut tegema. Nimelt mul sama probleem, autoks ainult e32 740 -92, ja automaat. Vars läheb vahest ikka päris kuumaks. Autol kat all ning kuumakaitse ka olemas. Vahetasin kevadel aut. kasti ära, sain Poolast või Leedust kasutatud käimari. Kui tegin õlivahetust, siis välja jooksis ilus punane atf, kuigi sees peaks olema eluaegne õli. Ma mõtlesin, et mul pole ka enam mingit mõtet kallist õli sisse toppida, nii et läks punane atf jälle sisse. Kas on tõesti karta, et see ajab kasti töötemperatuuri nii ülesse, et ajab ka käiguvalitsa tuliseks?
Vabandan, et risustasin teise mehe juttu, aga moded on viimasel ajal üsna kurjad teemade kordamise suhtes, seepärast siisa kirjutangi.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

primary kirjutas:Kuna see teema juba tehtud, ei hakanud uut tegema. Nimelt mul sama probleem, autoks ainult e32 740 -92, ja automaat. Vars läheb vahest ikka päris kuumaks. Autol kat all ning kuumakaitse ka olemas. Vahetasin kevadel aut. kasti ära, sain Poolast või Leedust kasutatud käimari. Kui tegin õlivahetust, siis välja jooksis ilus punane atf, kuigi sees peaks olema eluaegne õli. Ma mõtlesin, et mul pole ka enam mingit mõtet kallist õli sisse toppida, nii et läks punane atf jälle sisse. Kas on tõesti karta, et see ajab kasti töötemperatuuri nii ülesse, et ajab ka käiguvalitsa tuliseks?
Vabandan, et risustasin teise mehe juttu, aga moded on viimasel ajal üsna kurjad teemade kordamise suhtes, seepärast siisa kirjutangi.
Siin on omad sarnasused kuna enda E34 ka automaat. Kang läheb kuumaks samuti aga siiski olen seda täheldanud peale suuremat "piitsutamist".
Kast läheb nagunii soojaks, seal ei ole pääsu. Aga kuna käigukangi ava on ainukesi kohtasid, mis ei ole nii kindlalt isoleeritud kui muud kohad salongis siis tungib sealt soojus märgatavalt rohkem sisse.
See võis nüüd osaliselt seda teemat puudutada aga kokkuvõttes julgen arvata et väike soojus on täitsa lubatud.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Enda E36 läks peale 200km sõitu polster kastitunneli ümbruses nii soojaks et ei kannatanud kätt vastu panna. peale korraliku õli kasti lisamise järel probleem kadus.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Henrik88 kirjutas:Enda E36 läks peale 200km sõitu polster kastitunneli ümbruses nii soojaks et ei kannatanud kätt vastu panna. peale korraliku õli kasti lisamise järel probleem kadus.
et tuleks vahetada kastis õli lihtsalt jah?
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Kastis võib olla küll punane õli. kuid kas vaatasid oli see tavaline ATF või sünt või poolsünt?- Esso ei lisa oma õlile värvainet, erinevalt teistest õli firmadest, nii et ainult värvi järgi ma küll õli ei vaata! Ja kasti normaalne töö temp. on 80-100 kraadi juures (lühiajaliselt võib olla üle 120) , kui isolatsioon vilets siis tahan näha, kes kätt selliste asjade peal hoiab!
E34 520A ; E34 524TDA
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kui sa toivo pead silmas seda 750 siis õlivahetus ei pruugi aidata aga kahjuks see nüüd ka ei tule. Aint et kui sinna peaks minema sama õli mis 5hp30 siis UM'is maksab sobiv ESSO õli 250eek/l
Mujal poodides müüakse seda kah aga 1l kanistriga on see veel kallim.
Kuna aga ilma kasti mahavõtmata saab vahetada ~30% õlist siis rahakott väga ei kannata. 5hp30 läheb 13,5L seda õli :) 5hp24 vast natuke vähem.
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Kui viitsid natuke oodata-nõrgumist, siis 5hp30 umbes 6-7l(oleneb jahutist) , 5hp24 5,5l ja kui juba õli vahetad siis kindlasti ka filter, muidu pole mõtet põhja avadagi.
E34 520A ; E34 524TDA
Vasta