Tagarattad lääpas..

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Tagarattad lääpas..

Postitus Postitas byerman »

Sorry.. ,
et tõstatan selle vana teema jälle ülesse, aga.........................
Vastuseid on küll palju ,seinast -seinani äärmusest -äärmusesse,
aga......... konkreetseid vastuseid ei ole
ma saan aru,et
1. BMW-del ongi rattad NATUKE lääpas (on ka sirgete ratastega???)
2. vedrud vajuvad ära,siis lähevad natuke rohkem........
jne.
aga nad on natuke palju lääpas....
mis võivad olla tegelikud põhjused
mingi kõlakas on,et õõtsad vajuvad ära...... ,aga.............
kuidas ,ega nad plekist ei ole,,
õõtsa puksid???
mingi loogiline lahendus peaks ju olema
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

puksid on üks asi, teine asi on madaldus (kasvõi vedrude väsimine näiteks) - tagasilla ehitus nimelt tekitab madaldamisel olukorra, kus kaldenurk jääb rattal "vale"
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

xjan kirjutas:puksid on üks asi, teine asi on madaldus (kasvõi vedrude väsimine näiteks) - tagasilla ehitus nimelt tekitab madaldamisel olukorra, kus kaldenurk jääb rattal "vale"


(on all sport vedru)
no sellest ma saan aru
,et lähevad lääpa ,aga jällegi aga
samas on mõnel ka sportvedruga rattad sirged.....

kas mingit moodus ei ole millega saaks kindlaks teha milles viga....
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Mainiksid järsku enne ära, mis mudeliga tegu on?
Kõik mudelid ei ole ühesugused ;)

E36 saab tagarataste kallet põhja alt reguleerida nagu ka esirataste kokkujooksu.
Madaldusvedrud pole aga kindlasti mõeldud algselt stock varususse.

Huvi pärast küsiks kui madalad need madaldusvedrud ka on?
Viimati muutis siim_s, 06.10.2005 00:28 57, muudetud 1 kord kokku.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

http://www.auto-diagnostika.ee/index.php?lk=3 Vaata seda kõige viimast ehk siis veermiku kontrolli hinda. Nii odavalt on tänapäeval raske head kohta leida, kuid üks on siiski olemas. Pane endale aeg Truumu juurde kirja, veermiku kontrolliks, ma arvan et siis saadki vea teada :arrow: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=175 . Ning siit leiad vajalikud kontakt andmed :arrow: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=8601
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Näiteks võivad põhjustada e30 puhul rataste lääpa vajumist liig laiad veljed
ja kummid nende peal. Endal olnud sellega kogemusi. Kui talveks plekk velg alla läks oli ka paine kadunud.
Aga kui ikka õõts ära on paindunud on seda tõepoolest sirgeks tagasi väänatud ja pärast tugevdatud. Väänamisel tuleb sellele ikka leeki anda.
Vasta