elektri istmete mootorid ja juhtmed

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

elektri istmete mootorid ja juhtmed

Postitus Postitas Mulk »

kysimus siis selline el istmel paar erinevat mootorit yks liigutab edasi-tagasi , teine körgust yles-alla. körvalistujal läheb 2 juhet neisse mootoritesse , juhil 3 . nüüd kysimus? kahe juhtme korral kas miinus tuleb ju auto kerest(tooli )kerest ja mootorisse minevad juhtmed siis vastavalt kui yhele vool peale käib yhte pidi ja teisele juhtmele peale teist pidi. Või olen valesti aru saanud. Juhi istmel kolm selle pärast äkki et kuidagi mäludega seotud või kuidas. Oskab keegi kommenteerida.?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mass tuleb istmetesse alati juhet pidi
kolm juhet arvatavasti pluss miinus ja süüde
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

patrik kirjutas:kolm juhet arvatavasti pluss miinus ja süüde
Kuna mainiti mäluga istmeid, siis pakun et hoopis asendi tagasiside.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

varahommikuse katsete põhjal vastus siis 2 juhtmega mootoril + ja - jah juhtmete pidi.. kohti vahetades vastavalt liigub edasi-tagasi. Juhi istmel jah see kolmas ja peenike juhe siis see mäluga seonduv asendi andur vist. Körvalistuja iste juba omalkohal, ja töötab, vaja veel korralikult + toite kaabel vedada kaitsmeplokini. Homme siis juhiistme järg.
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ma lugesin et istmete paar ja arvasin et istmete alt tuleb juhe. mootorist endast tõesti asend ja pluss ja miinus
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

mootoreid oli enne vaja liigutada et saaks poldid kinni isteml jne. kuna auto oma el. vörk oli väljalylitatud siis tuli kasutada yhte akut eraldi abina et väheke asendeid muuta . köik muud juhtmed ja pistikud klappisid ainul el. isme + polnud tulevas auopoolses kimbus, nii et nüüd vaja see sinnani vedada veel. Önneks auto ja istmed lähedaste valistus aegadega, vanemate istmete ja jne puhul pistikud ja veel peajuhtmekimbul erinevad, siis oleks rohkem peamurdmist.Lugesn soomlased olid vanemale autole uuema istmeid pannud ja vastupidi, neil oli tykk rohkem tööd.
Vasta