Et siis tekib võimalus vahetada ülal nimetatud isendi mootor ja 4-ne automaatkast E34 525i 94 aasta oma vastu. Sealt saan ka 5-se automaatkasti. Küsimus siis järgmine, kas nende osade vahetus on hirmus töö või mitte, kas sobivad üks ühele jne. Mis takistused võivad ette tulla?
Ette tänades
E34 520 88a mootri vahetus
Mõttetu töö ikka. Osta '94 525 ja mure murtud. Sel juhul omab see auto ka mingit jääkväärtust sinu kasutusaja lõppedes. Pealegi on ju 94 aasta 525 muidu ka igati parem kui vana (puitliistud sees, uued istmed ja salongimaterjalid, uus nägu ees, uued peeglid, turvapadjad jne)
Praegu näed ropult vaeva, ehitad ta ringi, kulutad hulka raha (suurima tõenäosusega) ja kokkuvõttes pole sul mitte midagi erilist. Tavaline 24V viiekas, ainult, et jube vana väljalaske aastaga. Keegi teda hiljem ära ei osta, sest asi tundub kahtlane. Vähemalt kallimalt teda ikka ei müü kui standartset 88 aasta viiest.
Kui teha midagi erilist, mida kellelgi pole, siis on muidugi mõtet mootorivahetusega tegeleda (näiteks E30 24V, E28 24V, E24 V12 või E36 V8). Kuid mina sinu asemel antud tingimustes seda tööd ette ei võtaks.
Pelgalt minu arvamus.
Praegu näed ropult vaeva, ehitad ta ringi, kulutad hulka raha (suurima tõenäosusega) ja kokkuvõttes pole sul mitte midagi erilist. Tavaline 24V viiekas, ainult, et jube vana väljalaske aastaga. Keegi teda hiljem ära ei osta, sest asi tundub kahtlane. Vähemalt kallimalt teda ikka ei müü kui standartset 88 aasta viiest.
Kui teha midagi erilist, mida kellelgi pole, siis on muidugi mõtet mootorivahetusega tegeleda (näiteks E30 24V, E28 24V, E24 V12 või E36 V8). Kuid mina sinu asemel antud tingimustes seda tööd ette ei võtaks.
Pelgalt minu arvamus.