Tere.
Pöördun siia väikese murega. Autoks on E39 528 97 aasta, manuaal. Nimelt paar nädalat tagasi juhtus selline asi, et läks linnas sõites mootor keema. Jäin seisma, õnneks oli väljas -15 ja jahtus kiirelt maha. Selgus, et jahutusvedelikust osa kadunud (paisupaagi jagu umbes). Valasin siis peale ja kõik jälle normis. 3 päeva hiljem kontrollisin jahutusvedelikku - jälle umbes pool liitrit läinud. Kontrollisin ka õlivarrast - hästi õrnalt ooli sellist valkjashalli möginat peal. Panin vedelikku juurde ja sõitsin umbes nädala - jälle pool liitrit läinud ja õlivardal natukene sellist möginat.
Kas see tähendab nüüd, et plokikaane tihend läbi? Paisupaagis ma nagu õli ei ole märganud (pole korralikult uurinud ka valges). Sumpast valget ka nagu ei tuleks. Õlikorgi all on ka vahel seda möginat. Sõidan ainult lühikesi otsi iga päev (5km kaupa).
Oskab keegi midagi öelda?
M52 mootoril õlivarras lögane
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: M52 mootoril õlivarras lögane
Üsna kindel, et kaanetihend.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: M52 mootoril õlivarras lögane
Kardan ise ka sama asja. Kas piisab, kui lasta vahetada ainult tihend või peab kaant lihvima ja survestama ka?
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: M52 mootoril õlivarras lögane
Kaant peab ALATI LIHVIMA JA SURVESTAMA kui on keema lastud.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................