Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
säku kirjutas:E60 pidurid nagisevad veidralt. hiljuti tekkis selline sümptom, et pidurdades seismajäämiseni, siis enne täielikku peatust teeb parempoolne esimene pidur ( oletan et pidurites midagi) sellist imelikku naginat, nagu midagi painduks läbi, mulje nagu support painduks. samuti on tunda nagu pedaali käik on veits pikenenud. klotsid on võrdlemisi uued ning midagi ei tundu loksuvat ka... keegi oskab midagi arvata?
sellisel puhul tuleks üle vaadata esikettaste ja samuti tagakettaste seisukord(lubatud teatud kulumise piirmäärad)
samuti tuleks tähelepanu pöörata piduriklotsidle,odavamad tooted tihtipeale vilistavad,nagisevad,samuti pidurite efektiivsus langeb
Kas E32/E34 välistemperatuuri andur peab näpuvahel testriga mõõtes takistust näitama? Mul ei näita midagi, samas ei näita väidetavalt korras olev andur ka mitte midagi...
nii
Leidsin hunniku pistukuid oma e36 kapoti alt, kuid ei tea millejaoks need kõik on.
Panin sealolevad numnbrid ka pealt kirja, aga ei leia neitsit neile seletust..äkki keegi targem oskab nõu anda, või öelda koohta, kust leidaneile seletust. numbrid siis:
1 378 403 - värvus kollane
1 378 401 - värvus valge
1 378 400 - värvus must
1 378 418(või oli 416, ei saand hästi aru) - hall
1 378 410 - must kolme auguga
1 378 402 - valge
Jah. Skeemidel on juhtmete värvid ja klemmide nr-d ära märgitud. Aga see on päris aeganõudev, juhul kui pole õrna aimugi, mis pistikuga tegu.
Samas, ma ei tea, äkki on olemas midagi kataloogi taolist pistikute jaoks. Sellest oleks isegi huvitatud
tee pistikutest otsevaates pildid ja pane siia üles. ma usun, et saad ka vastused
agoy kirjutas:nii
Leidsin hunniku pistukuid oma e36 kapoti alt, kuid ei tea millejaoks need kõik on.
Panin sealolevad numnbrid ka pealt kirja, aga ei leia neitsit neile seletust..äkki keegi targem oskab nõu anda, või öelda koohta, kust leidaneile seletust. numbrid siis:
1 378 403 - värvus kollane
1 378 401 - värvus valge
1 378 400 - värvus must
1 378 418(või oli 416, ei saand hästi aru) - hall
1 378 410 - must kolme auguga
1 378 402 - valge
topfuel kirjutas:Kas E39 touringul saab ka nubritulede pesasid vahetada nagu sedaanil või peab kogu selle ribaga tegema kus on mõlemad tuled küljes?
Mina vahetasin koos ribaga. Sest kui riba lahti keerad luugi küljest, siis tavaliselt murdub 1 või rohkem kinnitust sealt ära. Ja niisama vahetusvõimalust mina ei näinud küll. Seega panustan vastusele,et koos liistuga
topfuel kirjutas:Aga kas on võimalik siis üldse neid eraldi vahetada?
Peab vaatama kuidas lahti tuleb
Tulede pesasid minuarust ei ole võimalik. Ei näinud küll sellist varianti,et oleks. Sa võid ju lahti kruvida vana liistu (4 mutriga), aga ma ei usu,et sul kõik terveks jäävad. Vähemalt ma ei tea ühtegi kellel oleks jäänud. Kui liist lahti, siis saad jah neid korrastada ja joota kui vaja, aga kui kinnitused puruks lähevad on sellest vähe kasu.
Olen viimasel ajal mitu korda märganud, et kui sõidan suuremast veelombist läbi, siis ca 10 sekundit jooksul pärast seda teeb auto pöördeid tõstes sellist häält, nagu üldse summutit all ei oleks. Pole oma teiste ega varasemate autode juures kokku puutunud sellise nähtusega. Hetkel siis jutt e39 -st.
Kütusekulu suureneb märgatavalt, kui mootori pöörete arv minutis on üle 2500.
Miks?
Ühel hetkel põletatava küttesegu hulk suureneb pöörete kasvades. See, et sinna on just märgitud 2500 pööret, on arvatavasti lambist võetud .
Vaheta käike õigesti!
*
Vaheta kõrgemale käigule võimalikult kiiresti. Juba kiirusel 50 km/h lülita sisse 5. käik. Mootori töö on piisav, et mitte häirida liiklusvoogu.
Siililegi selge, et see idiootne absolutiseerimine.
Igatahes võimsamate (suurema väändemomendiga) mootoritega madalatelt pööretelt pidevalt kiirendamine kurnab rohkem käigukasti. Oli vist esimestel M57 mootoritega autodel käigukastidega probleeme, pidevalt 5.nda käiguga 50 pealt kiirendamisega neid eriti kauaks ei oleks.
*
Vaheta kõrgemale käigule võimalikult kiiresti. Juba kiirusel 50 km/h lülita sisse 5. käik. Mootori töö on piisav, et mitte häirida liiklusvoogu.
Ja mõne aja pärast mine esindusse ja osta uus katalüsaator (ca 65 senti) ja uus gaasijaotusmehhanism (umbes 1 kroon). Säästlikkus maiäss, kes seda p**ka välja mõtleb?
*
Vaheta kõrgemale käigule võimalikult kiiresti. Juba kiirusel 50 km/h lülita sisse 5. käik. Mootori töö on piisav, et mitte häirida liiklusvoogu.
Ja mõne aja pärast mine esindusse ja osta uus katalüsaator (ca 65 senti) ja uus gaasijaotusmehhanism (umbes 1 kroon). Säästlikkus maiäss, kes seda p**ka välja mõtleb?