eero kirjutas:No Swagi pakendi kohta ma eelpool mokaotsast mainisin, Pakivad Febit.
Mina tean kahte patja, mis E36/46 tagaamordi otsas püsivad. Üks on seesama Meyle Heavy Duty ja teine on Lemförder. OK, originaal ka muidugi.
Topran E36 tagaamordile ei kõlba (E34 jälle on OK näiteks), Febi ei kõlba kummalegi. Swag on sama mis Febi nagu öeldud. Muid kõiki kirjusid pole olnud juhust katsetada kuivõrd toimivad lahenused on leitud ja pole olnud põhjust.
Muidugi kui räägid, et midagi on kerekinnitusega valesti, siis on eri keiss. Sest nii lühikese ajaga ei tohiks tõesti normaalsetes tingimustes isegi mingi noname poola padi puruks minna.
Ei mul oli selline teema et see püstak oli sealt pealt puruks st et need mutrite kohad olid katki:S aga sinna peale sai tehtud uus koht st et hoiaks ilusti kinni ja asja. Ta ei näe küll päris nii hetkel välja nagu org. aga täitsa ok ja padi püsib ilusti kinni ning ei ole kõveralt seal. Lihtsalt see kummipadi hyppab keskelt välja.
JA välja hüppas ta seal mustamäe tee ja paldiski mnt ristil:S hull kolakas käis ära ja siis oli selge padi puruks jälle:S samas seal päris head augud ka:S ja tee selline jama:S aga ikkagi see ei ole normaalne et nii ruttu puruks läheb:S
Kõige nussim on asja juures see et selle kinni ja lahti keeramisega on selle amordi ülemise otsa suht nii p.. keeranud :S (selle koha kus hoiad kinni, et saaks mutri lahti)
aga mis seal esmaspäeval lähen uuesti forssi ja võtan oma katkised jupid kaasa ja siis kysin kohe selle firma järgi mis sa mulle andsid!
Aga need seibid! Mulle ikka ei anna rahu!esimeses komp. oli mul üks seib, nii okei teises polnud seibi! samas kui mul oleks see seib nii üleval kui all olnud siis poleks see padi mitte kuskile välja hüppanud!
Aga äkki keegi räägib vähe kui oluline teema sellel seibil on? ja kas oleks väga halb mõte kui ma nüüd nn. uuel padjal panen seibi alla ja üles?!