Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
10 peaks olema väljalaskeaasta ju, aga selle koodis on 0 selle koha peal...
Mis te neid USA foorumeid nii tõsiselt loete? See vl. aasta VIN-is ongi ainult US-spec-ga autodel. EU omadel on kõigil seal 0.
Viimased 7 kohta VIN-s tähistavad ainult selle mudelirea järjekorranumbrit konveieril ja kuna BMW teab, mis kuupäeval miski auto valmis, siis on VIN-de vastavus valmistusajaga BMW andmebaasides olemas. Igasugu programmid (nt. ETK) saavad selle andmebaasi lihtsalt kaasa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
leidsin ühe e36 2,0 automaadi diffri pealt kollase sildi
no oil change
ja koodid
133101428403
7328
10:41
01399791179
1212665
ja küsimus: mis kosmose tehnika seal sees asetseda võib??
Olen varem selle üle juurelnud ja nv sai sõbraga ka asja arutatud, aga päris täpselt me asja siiski selgeks ei saanud. Nimelt, et mis toimub mootoris käiguga pidurdades?
Ma mõtlen just seda, et kas kütte pealeandmine seiskub täielikult? Näidud ja kompud kõik näitavad sel hetkel nulli ju. Sädet antakse või mitte? Äkki keegi targem viitsib natuke lahti seletada seda
Ulvar kirjutas:Olen varem selle üle juurelnud ja nv sai sõbraga ka asja arutatud, aga päris täpselt me asja siiski selgeks ei saanud. Nimelt, et mis toimub mootoris käiguga pidurdades?
Ma mõtlen just seda, et kas kütte pealeandmine seiskub täielikult? Näidud ja kompud kõik näitavad sel hetkel nulli ju. Sädet antakse või mitte? Äkki keegi targem viitsib natuke lahti seletada seda
Bentsukal õhk ja kütus kinni, diislil kütus kinni. Seda kuni pöörete langemiseni tühikäigupööreteni - seejärel hakatakse kütust jälle veidi peale andma.
Ulvar kirjutas:Olen varem selle üle juurelnud ja nv sai sõbraga ka asja arutatud, aga päris täpselt me asja siiski selgeks ei saanud. Nimelt, et mis toimub mootoris käiguga pidurdades?
Ma mõtlen just seda, et kas kütte pealeandmine seiskub täielikult? Näidud ja kompud kõik näitavad sel hetkel nulli ju. Sädet antakse või mitte? Äkki keegi targem viitsib natuke lahti seletada seda
Bentsukal õhk ja kütus kinni, diislil kütus kinni. Seda kuni pöörete langemiseni tühikäigupööreteni - seejärel hakatakse kütust jälle veidi peale andma.
Tänud Indrek kiire vastuse eest! Jääb veel õhku küsimus, et kas bensukal sädelahendus jääb või see ka kuni tühikäigupööreteni suletud? Nähtavasti jagajaga süsteemil jääb, aga M50B25 mootoril näiteks?
Vähe tahmased on aga mina nende puhul küll midagi valesti ei näe. Tahmane küünal näitab, et segu on rikas või siis masin liiga palju ökotamist saand. Mine lase lõõrid lahti
Küsiksin ka siis paar rumalat küsimust:D
*Et osadel masinatel on mudeli tähistus taga olemas, teistel ei ole. Miks nii:D?
*Kui atm kastiga masinal nt pika fooritule taga istudes panna kasti asend P või N-i peale, kas see on pigem kasulik või kahjulik? Enda loogika ütleb et kasulikum oleks ju N-i peal olida kui D peal?
Jään vastuseid ootama:)
Kui keegi aru ei saanud siis võin täpsustada:)
aga mismoodi seda tehakse täpsemalt? Kui sinna nahk otse peale õmmelda, siis jääb rool liiga paksuks käes minu meelest. Kui aga maha koorida, siis kas see sisu (metallist osa) pole mitte liiga peenike?
lauri91 kirjutas:aga mismoodi seda tehakse täpsemalt? Kui sinna nahk otse peale õmmelda, siis jääb rool liiga paksuks käes minu meelest. Kui aga maha koorida, siis kas see sisu (metallist osa) pole mitte liiga peenike?
kuulsin et vahetatakse see käes olev osa välja (see ring ma mõtlen) ja sinna nahk peale. minu kätte ka üks selline eksemplar sattunud
Missugune jahutus vedelik on tehase poolt 530d 2001a.Kas punane või sinine (roheline) ja mis oleks parim.Praegu on sees sinine,TH2 käigus oli mõte ära vahetada uue vastu.
Sinisest, rohelisest ja punasest jahutusvedelikust
Minu arvates pane missugust tahad, niikaua kui pead meeles, et sinise/rohelise vahetusvälp on 2 a. tagant, punasel (nn longlife) iga 5 a. tagant ning et sinist/rohelist ei tohi kokku segada punasega.
E39 ei mõju vanaks läinud jahutusvedelik hästi soojaklappide tööeale.