Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mul on üks autoaku. Võtsin maha selle suvel diisel vito pealt. Aku vedas masina kenasti käima ka -25 kraadiga. Nüüd Selle aja jooksul pole keegi akut kasutanud ja see seisnud soojas garaasis. Aku tühjaks jooksunud. Nüüd küsimus, kas akut annab elustada veel või mitte? Kas laadimisel on mingid erilised nipid? Vedelikud akus kontrollitud.
Silversi kirjutas:.... Aku tühjaks jooksunud. Nüüd küsimus, kas akut annab elustada veel või mitte? Kas laadimisel on mingid erilised nipid....
Vii kuskile akuhooldusesse või laena head "intelligentset" laadijat. Süvatühenenud aku elektrolüüt on kihistunud. Sellisel juhul tuleb ta tavareziimis täiesti täis laadida ning peale seda aku regenereeritakse, st laetakse ülepingega (u 16V) ja madala vooluga (u 1A) 3-4 tunni jooksul. Ettevaatust, seejuures võib gaase eralduda. Ja parem mitte laadida auto külge ühendatuna.
Kas E36 Coupe esistangel on udutulede nö. "raamid" juba isegi siis olemas, kui tehasest pole auto udukatega välja tulnud? Küsin seda sellepärast, et igalpool müügis kasutatud udukad ja kõik ilma raamideta. Kui järelturult raamid juurde osta siis läheb juba kallimaks kui poest uued tuled koos raamidega võtta.
Maxer1 kirjutas:Rumal küsimus: Mul e36 1.6 75kw väntvõlli anduri peale lekib õli. Kas see võib mingeid anomaaliaid põhjustada nt anduri riknemise vms. asja?
Mis võib olla diisel BMW (E34 524TD) turbo mittefunksioneerimise põhjuseks, kui turbovõll õrnalt loksub üles-alla, kuid muidu imeb ilusti ja lahtiste voolikute ( ) ja õhufiltrita kohapeal tuuritades vilistab nii kuis peab?
Kas E32-l on võimalik juhi ukse polstrit maha võtta, kui uks kinni on? Lukk on nimelt kinni ja lahti ei saa. Polster ka armatuuri ja ukse posti servade vahel nii kinni, et paraku ainus võimalus vist tükk haaval eemaldada...
Miks ta kinni on? Hoovastikud lahti? Nupp ei tule üles? Kinni külmunud (praegu suladega vaevalt)?
Polstrit kinnise uksega kätte ei saa, isegi jupikaupa on keeruline (kui just rellakaga konkreetselt pilbasteks ei lõika).
Ei tea miks kinni on. Väljast võti keerab teised uksed kenasti lukust lahti aga juhi oma jääb lukku. Seest link ega ka luku nupp ei liigu üldse. Midagi täiesti kinni seal. Külmumine on natuke kahtlane jah soojakraadidega ja sõites läheb salong niipalju soojaks küll et peaks lahti sulatama.
Mängi lingiga, Proovi link üleval, võtit keerata näiteks. Või ürita kasvõi toore jõuga nuppu üles sikutada. Halvemaks ikka ei tee. Endal oli ükskord samalaadne teema, aga vastupidi, s.t. tee või tina, aga uks lukku ei lähe. Kuidagi lihtsalt linke ja lukunuppu väntsutades käis ühel hetkel mingi krõps ja kõik töötas jälle nagu kellavärk. Lukule, muide, on ka polstrit maha võttes kaunis kehva ligipääs.
Margus_ kirjutas:Kõike seda on juba proovitud, isegi näpitsatega täiest jõust nuppu üles üritanud tõmmata aga ei midagi.
Minul masinal oli ka kunagi selline asi . Viga oli selles ,et kesklukku mootor ei saanud toitevoolu ja lukus asendis oli võimatu ukse nuppu liigutada või võtmest avada(st. et kesklukku hoob oli blokeeritud asendis)
Õnneks murdund juhe oli nähtav ja kui toite peale andsin sain ukse lahti Äkki sul samad mured
http://www.davintosh.com/2010/02/27/stu ... w-e32-fun/
Sai selle õpetuse järgi ukse polster katki lõigatud siiski. See võimaldas ligipääsu "deadbolt" aktuaatorile. Luku kinnitused lahti keeratud ja uks avaneski. Erinevalt õpetusest ei ole ilmselt sel korral vigane see mootor, vaid ukse lukk ise. Võtmest ei saa jätkuvalt lukku lahti. Vähemalt saab nüüd seest ust avada. Polstri saab ka vist isegi veel nii kokku liimida, et ei tohiks oluliselt silma riivata.
metsaelanik kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimused on minu arust üsna "rumalad":
E34 kerega masinal oli enne peal M50B20 mootor, mis sai ära vahetatud (nüüd M50B25). Muu tehnika jäi sama. Kui ma difri tahaks ära vahetada (praegu on vist 3,46 ülekandega) aeglasema LSD vastu, kas pean midagi muud ka vahetama( nt kardaan, veovõllid)?? (miks mõnedel e34 mudelitel on kardaani ja käigukasti ühendus 78mm ja mõnedel 96mm poltide ringjoone diameetriga? Mis tüüpi LSD oleks kõige lihtsam sinna paigaldada?
Kas E34-jal ja E36-l on omavahel suuremaid vahetatavaid detaile -nt veermikus, salongis?
metsaelanik kirjutas:Kas E34-jal ja E36-l on omavahel suuremaid vahetatavaid detaile -nt veermikus, salongis?
Veermik erinev ja ka salongis 1:1 midagi eriti vahetada ei anna (peale käigukangi nupu ja kui E34-l juhtub olema poldiga rool, siis seda saab ka vahetada). Muud asjad ikka mudelipõhised.
metsaelanik kirjutas:Kas E34-jal ja E36-l on omavahel suuremaid vahetatavaid detaile -nt veermikus, salongis?
Veermik erinev ja ka salongis 1:1 midagi eriti vahetada ei anna (peale käigukangi nupu ja kui E34-l juhtub olema poldiga rool, siis seda saab ka vahetada). Muud asjad ikka mudelipõhised.
Margus_ kirjutas:http://www.davintosh.com/2010/02/27/stu ... w-e32-fun/
Sai selle õpetuse järgi ukse polster katki lõigatud siiski. See võimaldas ligipääsu "deadbolt" aktuaatorile. Luku kinnitused lahti keeratud ja uks avaneski. Erinevalt õpetusest ei ole ilmselt sel korral vigane see mootor, vaid ukse lukk ise. Võtmest ei saa jätkuvalt lukku lahti. Vähemalt saab nüüd seest ust avada. Polstri saab ka vist isegi veel nii kokku liimida, et ei tohiks oluliselt silma riivata.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy
Mine osta näiteks Selverist mingi kahe komponendiga epo-liim, läbipaistev, kahetuubilises süstlas ja maksis mingi 80.- krooni kanti enne eurot. Tondi selveris on näiteks patareidega ühes vahes Mina olen sellega absull kõike liiminud, kuivab kiiresti ja hoiab ikka väga hästi.
Teed pinnad korralikult puhtaks, võid mingi liivapaberiga ära ka karestada igaks juhuks, siis peaks jääma hoidma küll...
Jah? Saab karedamaks küll. Või kraabi noaga seda äärt või mida iganes
Praegu lugesin pakendilt, et seob omavahel kõige muu hulgas ka klaasi ja enamike plastidest.
Probleem selline, et e32 ei tule pagassi luuk lahti. Nuppu vajutades ei juhtu midagi ja võti ka ei keera mingis asendis. Kas seestpoolt on võimalik seda kuidagi lahti saada või on veel mingi võimalus ?
Õhtust!
Selline küsimus, et võtsin E36-l tagumise turvavöö maha ja keris ennast sisse(ainult see turvavöö pea jäi välja)
Nüüd enam välja ei tule. Kas saab vööd veel kuidagi kätte või uut vaja??
Kas keegi oskab Rootsi keelt paremini või lihstalt leiab kuskilt internetiavarustest TEXALARM AV 2045 installimanuaali? Ehk selle, kus on kirjas, mis värvi juhe mida teeb. Wiring diagramm.
Oleks hädasti vaja. Autol on selline alarm peal, kuid pulte kaasa ei antud. Nüüd nagu tundus jamavat. Tahaks lihstalt teise signakarbi vahele visata (kuna kõik juhtmed on juba sinna vana karbi juurde veetud, siis oleks see lihtne, kuid ei leia selle vana alarmi juhtmete tähendusi).
Kas keegi oskab aidata? Kust otsida või kust küsida selle signa manuali?
Lisaks veel selline küsimus, et äkki on kuskil BMW E34 keskluku ühenadmise manuaali (nagu signaga ühendada, et mis juhtmed) Kas bemmil oli + juhtimisega kesklukk?
matuling kirjutas:Õhtust!
Selline küsimus, et võtsin E36-l tagumise turvavöö maha ja keris ennast sisse(ainult see turvavöö pea jäi välja)
Nüüd enam välja ei tule. Kas saab vööd veel kuidagi kätte või uut vaja??
Saab välja küll, pane padrun õigesti auto külge ja rahulikult tõmmates peab tulema.