Tekkis selline küsimus,et kas liiga madal kütuserõhk teeb mootorile/pihustitele midagi halba ka ? Liigne kütuserõhk ilmselt uputab küünlad üle jne
Vahetasin autol pihustid oluliselt suuremate vastu aga linnavahel sõites tundus,et võtab päris mitu liitrit rohkem kütust nüüd.Mul manomeetriga regulaator vahel ja keerasin rõhu tühikäigul 2,3 peale umbes.Olen siit foorumist niipalju targemaks saanud,et korralikult pöördeid andes peaks see rõhk tõusma kuni 0,5 bar.
Algselt oli 3,3 ja siis tuli bensuhaisu sumpsist ning CO oli kõvasti üle normi.
Tundus,et nüüd nagu võtaks kütust vähem ja samas pöördesse lastes pole kütuse puudujääki tekkinud.Ehk siis mingit märgatavat erinevust pole tähele pannud mootori töös.
Seda ka,et aju pole päris tehase originaal ning autoks on E30 325 ilma kat-i ja lambdata M20B25 mootoriga.
Üks tuttav rääkis,et tuleks kütuserõhuga katsetades vaadata mis see sobilik rõhk oleks.Samas ühes teises foorumis üks väitis,et pane madalam rõhk,ehk siis 2,5 ja teine väitis,et peaks ikka olema normaalrõhk mis mõeldud tehasest.Saa siis aru kummal õigus
Originaalis peaks pihustid olema 0-280-150-715 m20b25 152cc/min@3bar
Autol on aga 0-280-150-440 m52b28 250cc/min@3,5bar; 232cc@3bar
Kütuserõhk ja pihustid
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Kütuserõhk ja pihustid
E70 4.8i /// E93 335i
Re: Kütuserõhk ja pihustid
Pritsitav kogus võiks ikka see olla, mis vajalik.
Kui on palju, siis jääb põlemata ja kui jääb väheks, siis läheb põlemistemp liiga kõrgeks.
Hea oleks vist kruttida segukella järgi asi paika.
Kui on palju, siis jääb põlemata ja kui jääb väheks, siis läheb põlemistemp liiga kõrgeks.
Hea oleks vist kruttida segukella järgi asi paika.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütuserõhk ja pihustid
Ma nüüd lihtsa arvutusega sain,et 2,3 bar rõhu juures peaks see läbilaske võime olema neil pihustitel umbes 175-180cc/min.Mis ei ole väiksem kui originaalis ettenähtud,seega ei tohiks ka põlemistemperatuur liiga kõrge olla
Vajaliku kogust ei oska aga ise jah arvata,kuna pole tavaseades masin ning tahab natuke rohkem kütust kindlasti.Aga segukella järgi paika panek võib hea soovitus olla.Kuigi ei tea kuidas seda teha ja ei tea seda segukella tööpõhimõtet.
Kindlasti tekib küsimus,et miks ma neid pihusteid üldse vahetasin.Originaalid jäid natuke lahjaks ja oli plaan need asendada M30B35 mootorilt pärit pihustitega,mida on mõningatel M20B25 mootoritel kasutatud.
Kuna aga sattusid hea hinnaga müüki uuema tehnoloogiaga ja suurema tootlikusega pihustid siis sai nende kasuks otsustatud.Uuem tehnoloogia siis see,et M20 omad pihustavad ühte kohta aga M52 omad peaks paremini tolmuks pihustama kütuse.
Vajaliku kogust ei oska aga ise jah arvata,kuna pole tavaseades masin ning tahab natuke rohkem kütust kindlasti.Aga segukella järgi paika panek võib hea soovitus olla.Kuigi ei tea kuidas seda teha ja ei tea seda segukella tööpõhimõtet.
Kindlasti tekib küsimus,et miks ma neid pihusteid üldse vahetasin.Originaalid jäid natuke lahjaks ja oli plaan need asendada M30B35 mootorilt pärit pihustitega,mida on mõningatel M20B25 mootoritel kasutatud.
Kuna aga sattusid hea hinnaga müüki uuema tehnoloogiaga ja suurema tootlikusega pihustid siis sai nende kasuks otsustatud.Uuem tehnoloogia siis see,et M20 omad pihustavad ühte kohta aga M52 omad peaks paremini tolmuks pihustama kütuse.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: Kütuserõhk ja pihustid
lambda väärtuse järgi paned paika selle. see on muidugi kehv, et sul motol lambda andurit ei ole. tehasest on see tollel mootoril vist ikkagi ette nähtud?
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütuserõhk ja pihustid
Minu andmetel sellele autole pole ettenähtud kat-i ega lambdat
E70 4.8i /// E93 335i
Re: Kütuserõhk ja pihustid
Väidetavalt saadakse suurim võimsus kui lambda-faktor on 0.9 ehk segus on 10% õhku vähem kui peaks. See 0.9 on siis lambda arv, mida näeb heitgaasianalüsaatoril, CO on sellisel juhul loomulikult üle normi. Kui mootor on endiselt vabalthingav, siis imeb ta sisse ikka sama koguse õhku ja pole mõtet sinna oluliselt rohkem kütust pritsida, segu läheb paigast ja võimsus sellest ei kasva..
Aga muidu ikka heitgaasianalüsaatori või segukella abil asi paika, kontrollida loomulikult ka kõrgematel pööretel. Kui CO sisaldus pole oluline, siis võib seda 0,9 katsetada, ei oska öelda kas on oluliselt võimsam
Aga muidu ikka heitgaasianalüsaatori või segukella abil asi paika, kontrollida loomulikult ka kõrgematel pööretel. Kui CO sisaldus pole oluline, siis võib seda 0,9 katsetada, ei oska öelda kas on oluliselt võimsam
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütuserõhk ja pihustid
Tänud asjaliku info eest
Ilma kat-ita autodel see CO vähe kõrgem lubatud kui teistel.Eks pean välja uurima mis see normaal CO on tehasest ettenähtud.
Sellepärast tahangi selle kütuserõhuga mängida,et mitte asjatult seda kütust põletada.
Seoses selle sisseimetava õhuga on ka tulevikus plaanid alguses aga tahaks sellisena mõistlikult tööle saada.
Ilma kat-ita autodel see CO vähe kõrgem lubatud kui teistel.Eks pean välja uurima mis see normaal CO on tehasest ettenähtud.
Sellepärast tahangi selle kütuserõhuga mängida,et mitte asjatult seda kütust põletada.
Seoses selle sisseimetava õhuga on ka tulevikus plaanid alguses aga tahaks sellisena mõistlikult tööle saada.
E70 4.8i /// E93 335i