Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere
Öelge palun kas "kinni jäänud" pihusti põhjustab klõbinat mootoris? 2.5 tds ja juhul kui on kinni kas see klõbin oleks koguaeg või pöördeid tõstes muutuks? ja kuda probleemist lahti saab?
muidu jah hakkas klõbisema tasakesti ja just väiksematel pööretel,(1500-2000) mineku muutusi ei ole
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Miks sa arvad et pihusti?
Kas sa tead mootori käike, millal on juppe vahetatud jne?
Ei ole nüüd eriline tark, aga äkki haakkavad sul tasapisi saaled minema.
mootor sai seest pesu ja värske õli peale, korras, klõbinat ei ole enam, järelikult olid hüdrotõukurid vist..
aga puterdab tühikäigul, küttekulu ka ulme ja sinist lendab tagant , et siis pihusti otsad vajavad vahetust..
kui otsad ostan kas selle vahetusega saab ise hakkama või on juba vaja mingit stendi ja reguleerimist
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
veel üks küsimus!
100- jaga sõites näitab kütusekuluks 3 liitrit (aga tegelt 40 liitrit - 400km) , tühikäigul mootor rappub ja suitseb. Öeldi et pritsekogus on suur. Kui see on nii, mida peaks reguleerima? Kas mitte pumpa?
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Mul ka selline mure, et viis sain kätte aga ühte ei saa kruvikeerajale võid sõlme peale tõmmata, autoks 530d 2002, tahtsin viia pihustid kontrolli kuna lonkas kohapeal, ja viga kas tagasivoolus või pihustites, kuna tagasivoolus midagi imelikku polnud siis pihustid kontrolli, Mis oleks kõige parem vahend mida sinna peale panna? On kellelgi mingi hea nõu???? Aitäh.
Nendel autodel on ju täiesti erinevad pihustid, konkreetseks teemaks on M51 mootor selles teemas.
Aga sinu M57 pihusti kättesaamiseks tuleks kasutada lööktõmmitsat, mis kinnitub pihusti külge, loomulikult ei pruugi ka sellest kasu olla. Ja tihti on põhjus selles, et eelmine lammutaja pole pihustipesasid korralikult puhastanud ja uusi vaskseibe pannud, ning tahm ronib sealt pihusti vahele.
Mingeid hulle jõuvõtteid pole mõtet kasutada pihusti kättesaamiseks. Ma hiljuti puutusin kokku autoga, millel oli isegi klapikambrikaanele suudetud auk sisse lõhkuda ja pihusid külgedelt ära pekstud mingi meisliga, seibid tihendatud silikooniga jne. Pihustit tuleb tõmmata otse üles, mitte muus suunas tampida!
Võib proovida ka pihusti tikkpolte välja keerata ettevaatlikult, nendega tõstab pihusti üles.
Ja pihusti võib ikka väga kinni olla: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!