BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

Tervist klubilised,
probleem on ise selline, et käivitamise ajal jääb külmast peast õlituli mingiks ajaks (2-3 sekundiks põlema) ja mootoril kerge klõpin juures kui tuli ära kustub klõbin kaob, kuulsin, et nendel motodel pidigi olema see probleemiks, et õlipump annab saba, nimelt küsimus kes on selle õlipumba vahetusega tegelenud äkki saaks juhiseid kui hull töö see on ja kust saaks hea hinnaga pumba ja mida see maksta võiks, endal plaanis ise asi ära teha või keegi oskab soovitada mõnda head inimest kes teeks selle korralikult ära.

Tänud vastamast!
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
iaanek
Huviline
Postitusi: 976
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas iaanek »

Andur ikka kindlasti korras?
viewtopic.php?f=56&t=180858" onclick="window.open(this.href);return false;
..
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

Asi ei ole anduris. Aga endal sama lugu. Kulmalt mõni sek põleb punane tuli.

Kuidas Teistel M47 Omanikel On.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri. »

Mul on VIST kah selline asi tekkinud. Samas paar päeva tagasi avastasin, et kui süüdet hoida paar sekki enne käivitamist sees, kustub õlituli kohe.
BMW
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

Kindlasti ei saa anduri teema olla kui on kuulda mootrist mehaanilist klõbinat ja kui hetkega tuli kustunud on kaob hetkega kohe klõbin ka mootorist. Külma mootoriga pole see mehh. tiks nii hull kuna õli paksem aga just palava ilmaga kui õli on väga vedel ja auto on kuskil 2 tundi seisnud, kui auto seisab kuskil 10-30 minutit kustub kohe tuli ära.

Sai käidud ka BMW spetsi juures küsimas pumba hind ise kuskil 140 euri vahetus pidi selline olema sellel mootoril, et pool mootorit lahti võtta , et kätte saada. Ta ütles ise ka, et tal üks inimene sõitis samasuguse anaomaaliaga ringi mingi 1 aasta ennem kui tegema hakkas seda asja, ennast häirib see kohutavalt kuna iga käivitusega teeb motole haiget ikkagist, alumine ots on eriti tundlik selles suhtes!!!
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Alumine ots istub nagunii õli sees, kui kõik alla valgub. Pigem just kannatab ülemine ots, kuhu õli koheselt ei jõua.

Enda 2.0'il on sama häda küljes, pole lasknud siiani ennast sellest segada, aga kui miski lahenduse leiad, siis anna kindlasti teada, mis tegid.
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

illukas316 kirjutas:Alumine ots istub nagunii õli sees, kui kõik alla valgub. Pigem just kannatab ülemine ots, kuhu õli koheselt ei jõua.

Enda 2.0'il on sama häda küljes, pole lasknud siiani ennast sellest segada, aga kui miski lahenduse leiad, siis anna kindlasti teada, mis tegid.

Alumine ots istub õli sees küll aga kui rõhku saalede ja vända vahel pole, siis see teeb ka pika peale halba.

Hetkel ootan hinnapakkumist, soovitati kett ja talad ka välja vahetada!
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Kett ja tallad on ilmselt sul juba täitsa eraldi probleem.
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

illukas316 kirjutas:Kett ja tallad on ilmselt sul juba täitsa eraldi probleem.

Ei see inimene pole mu autot näinudgi, ma lihtsalt ütlesin, et tahaks õlipumba vahetust, ta ütles, et kui õlipumpa teha siis need ka ära teha, ei saa mina seosest aru.
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Kett tuleb maha võtta, et pumpa vahetada, seal seos ongi. Kui kett on juba vana ja välja veninud + tallad teevad häält, siis on tõesti mõistlik ühe korraga ära vahetada, mitte vana tagasi toppida.
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

illukas316 kirjutas:Kett tuleb maha võtta, et pumpa vahetada, seal seos ongi. Kui kett on juba vana ja välja veninud + tallad teevad häält, siis on tõesti mõistlik ühe korraga ära vahetada, mitte vana tagasi toppida.

Selge, hetkel sealtpoolt vaikus!
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Ons midagi selgunud?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

Võiks veel mõni sama mootori omanik kommenteerida. Mul külmalt käivitades põleb 2-3 seki aga poolsoojalt kustub koheselt.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri. »

Ma tean, et paljudel on nii. Samas ei usu, et see päris õige on.
BMW
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas arnis »

Sama mootor E39 peal ja käitub samamoodi. Soojalt kustub pea kohe, peale seismist läheb paar sekundit aega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

illukas316 kirjutas:Ons midagi selgunud?

Hetkel Soomes ei tea millal üldse Eesti, pean hetkel oma probleemiga edasi elama, mul soojast peast ka tuli põleb kui on mingi tunnike seisnud aga kui moto käinud peale 15 minutit uuesti käivitada kustub kohe ära.

EDIT:
Sain pakkumise, pump ise 250 euri ja töö võtab aega kuskil 10 tundi (autodata näitas) ja nad küsivad ka vahetuse eest 120 euri, tuleb väike väljaminek teha lihtsalt!

Kellel sama probleem kas teil ka tuleb lisaheli mootorist kui tuli põleb ja kui tuli kustub kaob hetkega kõrvalheli mootorist? (ülemine ots teeb seda heli, nimelt tõukurid!)
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

estliiga kirjutas:
illukas316 kirjutas:Ons midagi selgunud?

Hetkel Soomes ei tea millal üldse Eesti, pean hetkel oma probleemiga edasi elama, mul soojast peast ka tuli põleb kui on mingi tunnike seisnud aga kui moto käinud peale 15 minutit uuesti käivitada kustub kohe ära.

EDIT:
Sain pakkumise, pump ise 250 euri ja töö võtab aega kuskil 10 tundi (autodata näitas) ja nad küsivad ka vahetuse eest 120 euri, tuleb väike väljaminek teha lihtsalt!

Kellel sama probleem kas teil ka tuleb lisaheli mootorist kui tuli põleb ja kui tuli kustub kaob hetkega kõrvalheli mootorist? (ülemine ots teeb seda heli, nimelt tõukurid!)
Jaa teeb häält ikka sest rõhk ei ole täitsa üleval veel.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

Oled kindel, et tegu on "halvaks" läind pumbaga?

Olen kuulnud mingist klapist mis pidi olema, et ei lase õlil niiöelda ülevalt poolt tagasi alla vajuda...natuke segane jutt vist :mrgreen:
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas arnis »

Ka minul teeb mootor sahisevalt ebameeldivat häält selles olukorras, kuid tavaliselt
alguses kustub tuli ära ja siis sekund hiljem kaob see hääl.

Tõesti, on see ikka täitsa kindel, et pump on omadega läbi :?
Kui pump saab rõhu ülesse, miks ta peene olema peaks siis?
Ma saan aru, kui kasvõi natukeseks ajaks kaob rõhk sõidu ajal,
aga vaevalt on see pumba süü kui ta esimesel sekundil ei saa
nominaali kätte. Ma tean, et kui ma näiteks käian autot üle
4 sekundi, siis isegi siis starteri abil väga madalatel pööretel õlituluke
kustub ära.

250€ tundub halb pakkumine olevat, kuna UM-is maksab 320€.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

250 euri on jah halb pakkumine, üks vana mainis üle suu mingisugusest 150 eurost aga ma pole temaga uuesti ühendust võtnud.
See klapi teemat ma ei oska kommida kuna ei ole täpselt kursis sellega, milline see mootor seest on, kõige lihtsam oleks nii kui keegi on selle sama probleemiga käsitsi olnud ja räägib oma lahenduskäigust aga hetkel tundub, et keegi siin pole seda probleemi lahendanud.

See, et kas viga on pumbas?
Nimelt olen kahest kohast saanud infi, et see pidi olema selle mootori tüüpvigadest, et pump annab otsad aga võta sa näpust äki tahavad lihtsalt kliente saada ja hea raha teenimise võimalus.
Peaks bemmi esinusest uurima, äki annavad sealt paremat infi selle kohta.

Kahju, et ise Eestimaal pole, võtaks töö ise ette ja teeks selle pumba vahetuse ära ja saaks infi jagada kas on pumba viga või milles asi on.

Aasta tagasi auto ostsin polnud midagi, tuli kustus ilusti ära, õlivahetused ka tehtud iga 10 tuhande järgi , kasutatud ainult 5w-40 õlisid, mis selle motoga kooskõlas on, talvel hakkasin juba vaikselt täheldama, et kuramuse kauaks jääb tuli põlema kuigi mootor juba töötab, tuli peaks hetkega kustunud olema, ennem kui starter oma töö isegi lõpetab, nii peaks olema õige teema. Anduri vea välistab sel juhul kindlasti kohe kuna mehaaniline klõbin on ikkagist mootoris.

Vastus arnis:
Kui pump saab rõhu ülesse, miks ta peene olema peaks siis?
Ma saan aru, kui kasvõi natukeseks ajaks kaob rõhk sõidu ajal,
aga vaevalt on see pumba süü kui ta esimesel sekundil ei saa
nominaali kätte. Ma tean, et kui ma näiteks käian autot üle
4 sekundi, siis isegi siis starteri abil väga madalatel pööretel õlituluke
kustub ära.

Ise ma olen selle peale ka mõelnud, et just käivitamise ajal kui auto on seisnud on õli ikkagist paksem ja kui pump on hõre peaks ta paksema õliga suutma kiiremini rõhu ülesse lükata kui mootor on oma töötemperatuuris on õli vedel nagu vesi, siis peaks tegelikult pumbal tekkima probleemid kuna siis on vedelam õli ja peaks hõredama pumbaga tekkima probleemid (pump hõre ja ei jõua rõhku hoida).
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Paugutan huupi ja pakun, et äkki on hoopis õlikanalid umbe läinud plokikaanes - a'la M40 bensuka tüüpviga. Sellisel juhul võiks viga korraliku läbipesuga hoobilt kaduda.

Omal veel ca 5000 km plaanilise õlivahetuseni, kui aeg kätte jõuab, siis proovin moe pärast enne pesuainega läbi uhada.
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

illukas316 kirjutas:Paugutan huupi ja pakun, et äkki on hoopis õlikanalid umbe läinud plokikaanes - a'la M40 bensuka tüüpviga. Sellisel juhul võiks viga korraliku läbipesuga hoobilt kaduda.

Omal veel ca 5000 km plaanilise õlivahetuseni, kui aeg kätte jõuab, siis proovin moe pärast enne pesuainega läbi uhada.
Mul on nende pesuainete vastu mingisugune "foobia", mõikord võivad tekitada üldsegi probleeme juurde.

Käisin täna Soomes ka ühes kohas ja ta rääkis ka, et neil mootoritel on need pumbad nõrgad, ta on näinud isegi seda, et need võllid on pooleks murdunud!
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
jõmmu4
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas jõmmu4 »

Tehke omale kõigepealt selgeks miks õli alla vajub.Loogiline on ju,kui õli alla vajub läheb mõned sekundid aega enne,kui surve üles saab.Äkki tuleks veits paksemat õli kasutada. :mrgreen:
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Kasutaja avatar
estliiga
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 31.07.2008 19:20 34
Peamine sõiduk: Audi A8 4.2 tdi 276 kw
Asukoht: Pärnu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas estliiga »

jõmmu4 kirjutas:Tehke omale kõigepealt selgeks miks õli alla vajub.Loogiline on ju,kui õli alla vajub läheb mõned sekundid aega enne,kui surve üles saab.Äkki tuleks veits paksemat õli kasutada. :mrgreen:
Õli alla vajumisega ei ole siin midagi pistmist (õli peabgi seisva moto puhul alla vajuma kuna pump ei tööta), pump peaks silmapilkselt rõhu ülesse lükkama, hetkelga peaks külma moto puhul mingi 6 barri ülesse viskama, soojaks läheb siis langeb rõhk, kui ma lähiajal saan siis viskan kella taha ja vaatan, sel juhul tuleks kindlasti mööta ülemist otsa.

Kasutan CASTROLIT EDGET 5w-40, Manualid annavad sama marki õli!
BMW E39 touring 2.0d ja VW golf 2 GTD 51 kw
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas arnis »

No see tuluke on ainult kasutajaliidesele tulev pirn. See ei ole žiguli kus pirnid on otseselt
mingisuguse mehhaanilise anduri küljes. Tsiteerin:
The oil pressure switch sends a signal to the DDE control unit. In turn, the control unit sends the signal delayed to the instrument cluster to activate the oil pressure warning lamp.
Enne kui asja parandama hakata, tuleb vähemal 90% kindel olla, et asi reaalselt remonti väärt on.
Küsida UM-ist: "Tere, kas see on normaalne, et õlituluke kustub 3 sekundi pärast kui auto käivitub või ma pean auto teenindusse tooma ja asja saab korda?" Nad ei saa öelda et too teenindusse ja hiljem paremaks ei lähe.
Ma arvan, et õlirõhku on võimalik ka mingi analoogse seieriga reaalselt mõõta. Kindlasti odavam kui lammutada mootorit.

Ja muidu, mida vedelam õli, seda kergem on üles pumbata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Arnis,

Tsiteeritud inf on hea, viskan õhtul INPA järgi ja vaatan, mida DDE näeb käivituse ajal.

(Muidugi DDE nägemustest ei sõltu klõbin klapikambri kaane all.)
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas Tauri_J »

Ära hakka pumpa vahetama, see ei saa olla pumba viga. Ja ma ei ole kunagi kuulnud et see tüüpviga neil oleks.

Paneks oma raha filtri tagasivooluklapi peale ;)

Mul õlivahetus tulemas varsti, annan teada kas asi paraneb.
Kasutaja avatar
jõmmu4
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas jõmmu4 »

estliiga kirjutas:
jõmmu4 kirjutas:Tehke omale kõigepealt selgeks miks õli alla vajub.Loogiline on ju,kui õli alla vajub läheb mõned sekundid aega enne,kui surve üles saab.Äkki tuleks veits paksemat õli kasutada. :mrgreen:
Õli alla vajumisega ei ole siin midagi pistmist (õli peabgi seisva moto puhul alla vajuma kuna pump ei tööta)
Ise ka usud mida suust välja ajad?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas arnis »

Kas DDE väljastab sellist infi :? Mis DDE versiooniga sul tegu?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem

Postitus Postitas illukas316 »

3.0

Muu ju ei saagi olla sellel mootoril?
arnis kirjutas:Kas DDE väljastab sellist infi :? Mis DDE versiooniga sul tegu?
Vasta