Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sai keretööd ette võtta ja esimesena sai uksed ettevõtta,sai eeltööd ilusti ärateha pahteltamine lihv krunt jne,
sai värvselgatõmmata jäi ilus läikiv värv aga peale laki pealekandmist muutus matiks Küsimus siis mis valesti võisin teha et matt jäi? Lakk pidi värvile sobima jne. Poleerimist vajab või? Ps vabandust kui rumalküsimus. esimest korda sai tehtud siiski et keegi palun andke nõu?
põhjuseid võib ola kümneid : liiga paksud lakikihid, ebasobiv aluskiht, räpane õhk püstolisse jne jne. nagu ma ütlesin, võiks panna pilte, ei peaks spekuleerima.
jass161 kirjutas:Pigem sa ise ei lakkinud läikivaks.
Milles see väljendub? Ehk saate anda siis nõu?
Hetkel proovisin õrnalt ühest nurgast 2000 pAberiga ylelükata, ja sealt nagu lõi läike välja....
Üle interneti on seda võimatu õpetada, mida õppidakse aastaid. Esimene tuleb ikka kananahk või läheb jooksma . Ja mattistamine ei saa kuidagi läiget välja tuua. Pigem lihvi 1500 üle kõik ja proovi uuesti.
jass161 kirjutas:Pigem sa ise ei lakkinud läikivaks.
Milles see väljendub? Ehk saate anda siis nõu?
Hetkel proovisin õrnalt ühest nurgast 2000 pAberiga ylelükata, ja sealt nagu lõi läike välja....
Üle interneti on seda võimatu õpetada, mida õppidakse aastaid. Esimene tuleb ikka kananahk või läheb jooksma . Ja mattistamine ei saa kuidagi läiget välja tuua. Pigem lihvi 1500 üle kõik ja proovi uuesti.
Nojaa, ju siis proovin. Aga näpunäited pole siis. Võimalik anda?:)
see on tõsi, olen lampi vend, kes palus mitu korda, et tee pilt ja saab kohe ütelda, milles kühvel. selle asemel on vaja ikka mulli ajada, et keegi mingeid "näpunäiteid" jagaks, elik totaalse hiromantia peale aega raiskaks.
pancho villa kirjutas:see on tõsi, olen lampi vend, kes palus mitu korda, et tee pilt ja saab kohe ütelda, milles kühvel. selle asemel on vaja ikka mulli ajada, et keegi mingeid "näpunäiteid" jagaks, elik totaalse hiromantia peale aega raiskaks.
Tõesti olete pilti palunud , seljuhul vabandus, panen esimesel võimalusel pildi.
ahah, no sellest oleks pidanud alustamagi. aerosool ei ole auto värvimiseks, kui tahad normaalset tulemust, siis tuleb see **** 120 paberiga minema lasta ja uuesti otsast alustada - lihtsalt üle värvida ei saa, kuna uus värv keedab aerosooli alt üles. läheb maksma märksa rohkem, kui oleks kohe normaalse asjaga värvinud/teha lasknud.
4cr kodulehelt selgub, et 7435 ei ole 2k, vaid 1k "Aerosol clear for spot repair and non-exposed areas", ehk siis kindlasti mitte kogu keredetaili lakkimiseks isegi tootja enda arvates. 7437 on 2k, kuid afaik 2k aerosoolide hinnatase on piisavalt kõrge, eelistamaks igast asendist tavalist püstolilakki.
jah ise vaatasin ka et copysin vale nime, aga see selleks ja nüüd tean lihtsalt, et ei tasu teha sellega . Sai veel ekstra poest küsitud 2k lakki. Kuna saan aru, et oled asjaga sinapeal siis kui võtan selle vana/uue värvi maha siis peaks krundi ka alla panema? või kõlbab niisama lasta? Aga veelkord aitäh, et viitsid asja selgeks teha ja ei hakanud tõmblema
Et minupoolest võibteema lukku panna või siis veel mõnele kogenematule õpetuseks kuidas teha ei tohiks.
kas see pood oli devor juhuslikult? aerosool tuleb pinnalt eemaldada, kõige lihtsam variant on kogu detail haljaks, vajalikud kohad pahteldada, siis haljale metallile happe- või epokrunt ning seejärel täitekrunt. sopistatud esemete (busside ilukilbid jms) puhul olen nitrolahustiga puhtaks pesnud.