Tagaratta laagri vahetus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
suslik
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 10.06.2003 11:32 16
Asukoht: Tallinn

Tagaratta laagri vahetus

Postitus Postitas suslik »

Selline küsimus, et kas E36 BMW-l on väga keeruline laagrit vahetada. Auto on ilma ABS-ita. Või kes kuskil teeks hea hinnaga
Kasutaja avatar
artie
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 23.11.2003 12:40 29

Postitus Postitas artie »

ise on suht keeruline, on vaja mingeid special võitmeid ning tavaliselt on kutrid krd kõvasti kinni roostetand.

vahetasin hiljuti ise Laki tänaval oli vist Hameskor ning mul läks 440. 220 oli tund.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

esimest või tagumist laagrit vaja vahetada?
Kondimurdja
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 12.12.2007 16:06 28

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitus Postitas Kondimurdja »

tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitus Postitas teet82 »

Kondimurdja kirjutas:tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Põhiline probleem on selles, et laager on pinguga sees, lisaks veel kinni roostetanud. Ei ole nii, et võtad splindi eest ja laagri välja :D
Ilma pressita või spetsiaalse tõmmitsata pole mõtet vaeva näha, vii kuhugi töökotta parem ;)
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kondimurdja
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 12.12.2007 16:06 28

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitus Postitas Kondimurdja »

teet82 kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Põhiline probleem on selles, et laager on pinguga sees, lisaks veel kinni roostetanud. Ei ole nii, et võtad splindi eest ja laagri välja :D
Ilma pressita või spetsiaalse tõmmitsata pole mõtet vaeva näha, vii kuhugi töökotta parem ;)

asoo. Seda ma arvasingi et bemmil on see raskem teema :roll: aga mis asi see pingu on? :D
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitus Postitas teet82 »

Kondimurdja kirjutas:
teet82 kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:tervitus.
Ei hakanud uut teemat tegema laagri vahetuse kohta.

Kuidas käib e30 tagaratta laagri vahetus? Kas pean terve õtsa ära võtma või kuidas? Kus mis on mingid stopperid v. Et kas keegi oskab ühe kaupa asja selgeks teha.
Et see suur mutter lahti ja edasi.......
Põhiline probleem on selles, et laager on pinguga sees, lisaks veel kinni roostetanud. Ei ole nii, et võtad splindi eest ja laagri välja :D
Ilma pressita või spetsiaalse tõmmitsata pole mõtet vaeva näha, vii kuhugi töökotta parem ;)

asoo. Seda ma arvasingi et bemmil on see raskem teema :roll: aga mis asi see pingu on? :D
Pole see laagri vahetus ainult bemmil raske teema.. Kõigil autodel sama raske kui kaherealist kuullaagrit kasutatakse..
Pinguga tähendab siis lihtsamas keeles seda, et auk kuhu laager sisse käib, on natuke väiksem kui laager ise. Sellepärast on siis vajalik pressi kasutamine ;)
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kondimurdja
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 12.12.2007 16:06 28

Re: Tagaratta laagri vahetus

Postitus Postitas Kondimurdja »

Kuno_T kirjutas:E30-l on lihtsam ja odavam otsida paari sotiga teine õõts, igaks juhuks ka korras käsipiduri tross ja piduritorud- voolikud ja õõts ära vahetada. Kui poiduritorusid lahti keerata pole võimalik, siis lõika relakaga kinnitused küljelt lõhki, painuta eemale, saad originaalsüsteemi lahutamata ja tühjaks laskmata kätte. "Uuel" õõtsal teed ka kinnitustele lõhed sisse, väänad eemale, topid voolikud paika, väänad plekid tagasi. Piduriplekki saab ka lõhkilõikamisega asendada. Käsipiduritross ürita torniga õõtsast välja koputada.

Või siis... uus laager näppu ja abinõusid omavasse töökotta.
Ok tänks:) eks ma siis vist viin ikka töökotta :lol:
Vasta