M57 ei käivitu

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
motoroller
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 26.05.2009 19:16 21

M57 ei käivitu

Postitus Postitas motoroller »

Muidu igati toimiv masin nii soojalt kui külmalt suri keset sõitu ära. Vilkuma hakkas püsika tuli. Enam k2ima ei l2he.
Märkasin et vahest süüet sisse keerates ajast tempi maxi. Selle lahendas mootori aju pistikute puhastus ja kuivatamine. ( millegipärast oli seal niiskust)
Nüüd kellaplokkis kõik ok paagialune pump lööb. paagis 20+liitrit
Panin ka teise kõrgsurvepumba klapi.
Autocomiga mootorile ligi ei pääse.
Teab keegi mida testida või kuhu auto viia. Asun ida-virumaal
motoroller
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 26.05.2009 19:16 21

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas motoroller »

ISTA.ga näitas siis sellist veakoodi.
001640 dde contr module eeprom and configuration
001E00 dde can bus

aku hakkas juba nõrgaks jääma ja sai nöör sappa pandud mingit lubamist ei olnud sai uuesti vaadata ja
0009F6 dde rail pressure monitoring on engine start

See viimane võiks ka aku tyhjenemisest tekkida?

põhjaaluse pumba surve oli 3,1 bar starterit andes
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas Heix »

motoroller kirjutas:ISTA.ga näitas siis sellist veakoodi.
001640 dde contr module eeprom and configuration
001E00 dde can bus

aku hakkas juba nõrgaks jääma ja sai nöör sappa pandud mingit lubamist ei olnud sai uuesti vaadata ja
0009F6 dde rail pressure monitoring on engine start

See viimane võiks ka aku tyhjenemisest tekkida?

põhjaaluse pumba surve oli 3,1 bar starterit andes

Põhjapumba rõhk madal aga käima peaks sellega minema,lati rõhu kohta infot pole?
See esimene viga seotud pihustite vigase kodeeringuga,väga tõsiselt ei tasu seda võtta,pooltel m57 see viga olemas,targad poisid räägivad,et neid pihusteid pole vaja kodeerida kuid see viga ikkagi viitab vastupidisele.
Mõned targad väidavad aga viga seonduvat kõrgsurve pumba riknemisega.
Kas käivitades tahhomeeter pöördeid näitab või seisab nullis?
Ning kuna aju pistikutel oli niiskust,kontrolliks ka aju üle,et puuduks veekahjustused.
Sama lugu ka juhtmetega.
Viimati muutis Heix, 22.02.2016 20:27 42, muudetud 2 korda kokku.
E36 m50b20
motoroller
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 26.05.2009 19:16 21

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas motoroller »

Tahho on paigal ehk nullis
taavi00
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.09.2007 20:28 42
Asukoht: Pärnu

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas taavi00 »

Kas pumbast latti küte jõuab? Mul oli sarnane teema kui latirõhk hakkas kõikuma ja lõpuks suri auto ära ja enam käima ei läinud. Kui lati pealt sai toru lahti keeratud siis sealt kütet ei tulnud. Carwayst uus pump peale ja mootor käis esimest käevitusest.
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas Heix »

motoroller kirjutas:Tahho on paigal ehk nullis
Kui arvutiga võimalus töötada siis kontrolli väntvõlli anduri tööd.
E36 m50b20
motoroller
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 26.05.2009 19:16 21

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas motoroller »

Lasin uue aju teha, vanal olid kiibid alt niiskusest mädanenud. Esialgu toimis põhjapump katkendlikult sama takti tegi ka õlisurvetuli. Peale mõningast süüte sisse/välja keeramist see kadus. Küll aga auto endiselt ei käivitu.
Keerasin ka latist yhe väljuva toru lahti. Sealt kütet õrnalt voolab vaid kui starterit anda. See ei viita küll naq kõrgsurvele?
Kõrgsurvepumba vahetust uurisin aga ei leidnud korki kust pumba võll lahti keerata. Kui palju või mida selle jaoks tuleb yldse lammutada?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas teet82 »

motoroller kirjutas: ei leidnud korki kust pumba võll lahti keerata
Alles sai keeratud seda ühel autol, mälu järgi otsakaane sees ja midagi erilist seal jalus pole. 17mm sisekuuskant.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
taavi00
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.09.2007 20:28 42
Asukoht: Pärnu

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas taavi00 »

motoroller kirjutas:Lasin uue aju teha, vanal olid kiibid alt niiskusest mädanenud. Esialgu toimis põhjapump katkendlikult sama takti tegi ka õlisurvetuli. Peale mõningast süüte sisse/välja keeramist see kadus. Küll aga auto endiselt ei käivitu.
Keerasin ka latist yhe väljuva toru lahti. Sealt kütet õrnalt voolab vaid kui starterit anda. See ei viita küll naq kõrgsurvele?
Kõrgsurvepumba vahetust uurisin aga ei leidnud korki kust pumba võll lahti keerata. Kui palju või mida selle jaoks tuleb yldse lammutada?
See toru mis tuleb kv pumbast latti peaks lahti keerates juba süütega päris palju kütsi välja ajama. Vähemalt minul uue pumbaga oli nii, vanaga ei tulnud sealt midagi. Kv pumba vahetuseks on vaja speisal rakist ja siis geneka rihma tagant on näha korki mis käib kuuskandiga lahti ja siis edasi tuleks juba rakisega tegutseda. Midagi rasket seal igatahes pole.
Siin manuaal pumba maha võtmiseks
http://workshop-manuals.com/bmw/5_serie ... %28m57%29/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siin siis see rakis http://www.davethetools.com/ebay/var/re ... 1355263228" onclick="window.open(this.href);return false;
motoroller
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 26.05.2009 19:16 21

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas motoroller »

Sain pumbavahetus tõmmitsa.
Uus pump peal.
Käima masin endiselt ei lähe.
Lati surve jääb starterit andes 200-300 bar vahemikku.
Istaga näitab starteri aeg ~100p/min kas ta loeb seda nuka või vända pealt eitea ja muudmoodi vända andurit ei tea kontrollida
motoroller
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 26.05.2009 19:16 21

Re: M57 ei käivitu

Postitus Postitas motoroller »

Uus pumba surveandur mis sai pandud oli vigane. Vana andur tagasi ja masin käib. Nüüd eiteagi mis masina seisma jättis kõrgsurve pump või aju
Vasta