525d 61, turbo rõhk madal.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
525d 61, turbo rõhk madal.
Tere
Mure 2006a e61 525d 145kw(3.0mootor)
Nimelt auto on jube uimane. Juhe sappa ja turbo rõhk madal. Eile sain sõidu aeg 0,6bari kätte, täna lausa 0,9.
Turbo on täiesti korras, aktuaator liigub täitsa ilusti minu meelest, turbo lekkeid pole(lõdvikud korras, vilinat pole) ja MAP andurit sai teise vastu proovimise eesmärgil ringi visatud.
Kohapeal rõhu request on kuni 1 bari, aga üle 0,3 ta ei puhu. Kui samal ajal kapoti all aktuaatorit vaadelda, siis aktuaator liigutab ennast nullasendi poole(fotol positsioon nr 1).
Positsioonis nr 2 on aktuaator tühipööretel.
Pääran tähelepanu, et graafikutel on tegemist absoluutrõhuga ja hPa ühikuks.
tekkis mõte, et äkki on dpf filter umbes kuid veateadete tõttu välja progretud ning summuti vasturõhk lihtsalt nii suur, et turbot keeratakse vähemaks?
Kas millegagi on võimalik summuti vasturõhku vaadelda? Mul kasutusel testo ja inpa.
Samas veakoodiks on, et turbo rõhku pole võimalik reguleerida.. Enam ei mäleta, kuidas saksakeelne nimetus veakoodile oli.
Mure 2006a e61 525d 145kw(3.0mootor)
Nimelt auto on jube uimane. Juhe sappa ja turbo rõhk madal. Eile sain sõidu aeg 0,6bari kätte, täna lausa 0,9.
Turbo on täiesti korras, aktuaator liigub täitsa ilusti minu meelest, turbo lekkeid pole(lõdvikud korras, vilinat pole) ja MAP andurit sai teise vastu proovimise eesmärgil ringi visatud.
Kohapeal rõhu request on kuni 1 bari, aga üle 0,3 ta ei puhu. Kui samal ajal kapoti all aktuaatorit vaadelda, siis aktuaator liigutab ennast nullasendi poole(fotol positsioon nr 1).
Positsioonis nr 2 on aktuaator tühipööretel.
Pääran tähelepanu, et graafikutel on tegemist absoluutrõhuga ja hPa ühikuks.
tekkis mõte, et äkki on dpf filter umbes kuid veateadete tõttu välja progretud ning summuti vasturõhk lihtsalt nii suur, et turbot keeratakse vähemaks?
Kas millegagi on võimalik summuti vasturõhku vaadelda? Mul kasutusel testo ja inpa.
Samas veakoodiks on, et turbo rõhku pole võimalik reguleerida.. Enam ei mäleta, kuidas saksakeelne nimetus veakoodile oli.
Viimati muutis WhoIsTheMaster, 23.10.2019 23:01 07, muudetud 1 kord kokku.
Süda on BMW.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
egr kontrollitud, vaakum oli olemas, klapp liigub nii nagu vaja.
Panin tähele, et 90nega sõites, ei lülita 6ndat käiku sisse. Kuid manuaal rešiimil saab seda teha.
Ehk siis hoiab pöördeid 2000rpm juures.
Nüüd on mootorisse tekkinud ka kütusefiltri veateade, aga see tekib alles tugeval gaasi andmisel, kui kütust piisavalt peale ei sa anda vist.
Kas mootor üritab äkki dpfi põletada? Samas dpfi märgutuld ei teki tabloole ja miks peaks jõudlus kaduma samal ajal?
Panin tähele, et 90nega sõites, ei lülita 6ndat käiku sisse. Kuid manuaal rešiimil saab seda teha.
Ehk siis hoiab pöördeid 2000rpm juures.
Nüüd on mootorisse tekkinud ka kütusefiltri veateade, aga see tekib alles tugeval gaasi andmisel, kui kütust piisavalt peale ei sa anda vist.
Kas mootor üritab äkki dpfi põletada? Samas dpfi märgutuld ei teki tabloole ja miks peaks jõudlus kaduma samal ajal?
Süda on BMW.
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Ei tekigi bmw-l armatuuri dpf märgutuld põletusprotsessi ajal.
Mis õhukogused teevad? Dpf-i/väljalaske vasturõhku saad ju füüsiliselt ka kontrollida.
Tallinnas saan üle vaadata, kui endal jaks otsa saab.
Mis õhukogused teevad? Dpf-i/väljalaske vasturõhku saad ju füüsiliselt ka kontrollida.
Tallinnas saan üle vaadata, kui endal jaks otsa saab.
56052094
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Kui viga peale DPF välja "kirjutamist" avaldunud, siis kirjutada originaal peale ning siis edasi vaadata.
Vajadusel saaksin vaadata.
Vajadusel saaksin vaadata.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Tegemist polnud minu autoga ja dpfi välja kirjutamine on puhtalt teoreetiline.
Hetkel andsin omanikule nõu, autoga sõita normaalselt kuskil Tallinn-Tartu otsal. Kui te minu graafikuid vaatate, siis turbo rõhkudes on erinevused sees. Esimese ja teise graafiku vahele jäi ca 40km maanteesõitu. Sellest tegin puusalt järelduse, et dpf on umbes, kuna kõik ülejäänu paistab korras olema ja mina kahe sõidu vahel midagi ei remontinud. Eelnevalt oli sellel autol ka eelsüüteküünalde plokk välja vahetatud. Kuna küünalde plokk ei töötanud, siis jõuga regenereerimist ei teostatud ja kes teab kui pikalt töristatud dpf teoreetilise ummistuseni.
Hetkel andsin omanikule nõu, autoga sõita normaalselt kuskil Tallinn-Tartu otsal. Kui te minu graafikuid vaatate, siis turbo rõhkudes on erinevused sees. Esimese ja teise graafiku vahele jäi ca 40km maanteesõitu. Sellest tegin puusalt järelduse, et dpf on umbes, kuna kõik ülejäänu paistab korras olema ja mina kahe sõidu vahel midagi ei remontinud. Eelnevalt oli sellel autol ka eelsüüteküünalde plokk välja vahetatud. Kuna küünalde plokk ei töötanud, siis jõuga regenereerimist ei teostatud ja kes teab kui pikalt töristatud dpf teoreetilise ummistuseni.
Süda on BMW.
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Mitte toimiv küünalde plokk ei takista dpf regenereerimist.
Buumer Auto / 56826000
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Mille põhjal seda väidad? Mul peaks ammu dpf umbes olema siisWhoIsTheMaster kirjutas: ↑22.10.2019 01:14 52Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Internet on seda infot täis. Ega mina seda välja pole mõelnud.
Ja minupoolne jutt puudutab mootori aju poolt käivitatavat regenereerimist, mitte iseenesliku regenereerimist, mis toimub maanteed uhades.
Ja minupoolne jutt puudutab mootori aju poolt käivitatavat regenereerimist, mitte iseenesliku regenereerimist, mis toimub maanteed uhades.
Süda on BMW.
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Paraku sinu viimane lause ei vasta tõele. Dpfi regenereerimist takistab drosselklapp, õlitaseme andur, lühises pihusti, õhulugeja. (Vb on veel midagi, aga ei tule hetkel meelde).WhoIsTheMaster kirjutas: ↑22.10.2019 01:14 52Regenereerimise jaoks ei tohi mootoriajus ühtegi viga olla, lisaks peab paagis vähemalt 20L kütust olema.
Kui eelsüüteküünalde relee on läbi, siis on ajus error sees ja dpf regenereerimist ei teostatata.
Kõik muud vead on täiesti savi, kas on või mitte.
Buumer Auto / 56826000
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Madal mootoritemp. kah, mis tavaliselt rikkis termostaatidest tingititud.
tel. 51 949 859
Re: 525d 61, turbo rõhk madal.
Seda võib meh. vea alla liigitada, vigase termostaadi tõttu veakoodi ei teki.
Aga muidu on sul õigus jah.
Aga muidu on sul õigus jah.
Buumer Auto / 56826000