M50B25 VANOS uimab/ei käi piirajas/power loss until 5500rpm

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
madis'
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.07.2012 10:17 55
Peamine sõiduk: E36

M50B25 VANOS uimab/ei käi piirajas/power loss until 5500rpm

Postitus Postitas madis' »

Täis tripper


Ebareaalne, mis toimub peale mootorivahetust. Swappisin M52B20 asemele M50b25vanos mootori.

Algusest peale on olnud probleem, et käib üsna rikkalt. Setupiks on siis M50B25vanos + kergem hookas/kangem sidur + bosch 044 OEM kütusetrassiga.
Probleem seisnes alguses selles, et kiire käiguvahetus tekitab mootorisse nn tühimiku ning pill sureb peale käiguvahetust korraks 5000rpm juures(flat out) ja siis ärkab uuesti ellu - katkestaks süüte/uputab. Alustasin pihta pihustitest, vahetasin pihusti + lati + uus Boschi FPR läks külge - ei muutunud midagi, vahetasin järgmiseks süütepoolid, siis õhulugeja ja ECU - ikka sama probleem. Hankisin uue OEM VV anduri, vahetasin - ikka sama jama, hankisin uued OEM detoandurid - ikka sama jama, vahetasin TPS'i - ikka sama jama ning see, mida kõige vähem arvan, on viimane - nukaandur, vahetamata.
Probleem on nüüdseks süvenenud ja minul mõtted otsas ja mott maas. Pill käib tühikäigul ideaalselt 500-650RPM vahel, ei ole misfiret ega mingit tunnet, et jätaks vahele/puterdaks või talle ei meeldiks midagi. Lähed sõitma, jõuad tänavale, kolmas käik, pöördeid 2000-3500 ning hoiad ühtlaselt gaasi ning mingi hetke pärast tunned reaalselt, kuidas mootoril kaoks pool tema võimsust - hääl valjeneb aga auto ise jääb jõuetuks, vajutad, ei mitte midagi kuni 5000rpm, siis lööb lõõrid lahti ja sõidab nii nagu peab.
Ise ei oska enam midagi kahtlustada, võtad vanose tagant ära - ikka sama asi, ei muutu, MAF ja muud andurid 100% korras ja kontrollitud, INPAga vigu ei näita. Kas asi võib olla kütusepumbas? Bosch üsna suure tootlikusega, küll aga peaks ju FPR selle ära händlima.. Asi äkkki hoopis vanoses või vigastes vanose tihendites?

Arutelu soovitud, soovitused oodatud.
Vasta