katalysaator umbes..millega asendate teie?!
katalysaator umbes..millega asendate teie?!
niisis, uuriks millega siinsed kodanikud on asendand umbes katalysaatorit!?
kas:
ostnud uue originaali..mis maksab mingi ~30k!?
asendanud universaalse katalysaatoriga!?
asendanud mingi muu resonaatoriga!?
pannud otse toru..?!
veel mingi variant..!?
avaldage oma teadmisi..tänan
kas:
ostnud uue originaali..mis maksab mingi ~30k!?
asendanud universaalse katalysaatoriga!?
asendanud mingi muu resonaatoriga!?
pannud otse toru..?!
veel mingi variant..!?
avaldage oma teadmisi..tänan
..purjus autojuhid ahju..
Priit_P kirjutas:Toru panekuga võidad ka kütusekulus, samas saastad rohkem õhku.
päris nii see ka ei ole, ma arvan, et mittekorras mootor saastab rohkem kui kat.
Siiski peaks korras mootoriga ülevaatusel normi täis saama ka ilma katita.
Kui mul oleks kindel koht kust saaks ülevaatuse ka siis kui saaste norm päris täis ei tule otsustaks ilmselt toru kasuks.
Diisliga võid ülevaatuselt läbi saada, aga bensiinimootori puhul enam ei saa, näitajaid on nii palju, et neid on juba pea võimatu petta
Aga on veel lihtsam võimalus läbi saada
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
mina pole just bensukate fänn. Mazdal kogetu põhjal SÕITSIN katalüsaatori puhtaks. Korralik küte sisse ja siis tuld palju torust tuleb. No jah, meil 200-ga nagu Sakasas lasta ei saa aga kõrge haagisega annab masinal ennast tühjaks lasta joosta küll. Ka mõned tuttavad sama varianti kasutanud. Lihtne arvutus paneb asja paika. Uuus kat maksab ikka tonnades - samas leida üks päev, üks tellimus ja piinata masin tühjaks selleks korraks. Saab tonnaga hakkama.
Kui kellegi teistsugused kogemused - andke teada.
Kui kellegi teistsugused kogemused - andke teada.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mina oma e34 530i l võtsin ka kati alt ära ja asendasin selle universaalresodega.
Töötab siiamaani ja co on ka normis.
Vähemalt viimati kui selle auto omanik ÜV l käis.
Töötab siiamaani ja co on ka normis.
Vähemalt viimati kui selle auto omanik ÜV l käis.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Mina soetasin endale originaalkatalüsaatori romulast. Olles eelnevalt kuulda võtnud targemate soovitusi,et enne kasutatud originaal,kui mingi universaalne uus (univ.pidavat max. 2 aastat vastu pidama).
Õnnestuski siis leida kat.koos lamdaanduri ja pükstega,mis kokku maksis 1000.-EEK-u
NB! Autot ostes oli seal 2 sirget toru kat´i asemel !
Õnnestuski siis leida kat.koos lamdaanduri ja pükstega,mis kokku maksis 1000.-EEK-u
NB! Autot ostes oli seal 2 sirget toru kat´i asemel !
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Aga kuidas aru saada, et kat umbes on?
Mul auto käis kohapeal umbes 15 minutit ja vahepeal järsku hakkas kärsahaisu sisse ajama, kui sõitma hakkasin siis oli näidiku järgi kütusekulu u 4l keskmisest suurem. Andsin siis veidi talda ja kütusekulu tuli tagasi normaalsuse piiridesse.
Kas võis olla, et ajas kohapeal mingit sodi katalüsaatorisse ja see ummistus ära? Miks ta seda sodi just tühikäigul sinna ajas?
Mootor siis m50b25
Mul auto käis kohapeal umbes 15 minutit ja vahepeal järsku hakkas kärsahaisu sisse ajama, kui sõitma hakkasin siis oli näidiku järgi kütusekulu u 4l keskmisest suurem. Andsin siis veidi talda ja kütusekulu tuli tagasi normaalsuse piiridesse.
Kas võis olla, et ajas kohapeal mingit sodi katalüsaatorisse ja see ummistus ära? Miks ta seda sodi just tühikäigul sinna ajas?
Mootor siis m50b25
325
Näiteks, kui lambda enam õieti ei tööta ja mootor saab liiga rikast segu, siis tühikäigul on katalüsaatori temperatuur madalam kui maanteel valu andes. Maanteel on koormus suurem, temperatuur suurem ning kogu tahm põleb katist välja.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lasin see nädal oma E30 320-le universaalse katalüsaatori paigaldada sellises kohas nagu autosummutid.ee, koos tööga läks asi maksma ca 2000 eeku. Ca 15 minti peale kati vahetust läksin Truumu juurde diagnostikasse ja heitgaasid olid paigast ära üsna tõsiselt (3000 RPM juures CO oli lubatud 300 asemel ca 600 ning CH oli lubatud 100 asemel ca 300).
Mõtlesin juba, et igavene jama, autol kõik vajalikud jupid vahetatud (katalüsaator oligi viimane oluline jupp) ja ikka ülevaatuselt läbi ei saa. Aga nüüd eile sai käidud ülevaatusel Laki tänaval ja seal ülevaatust teinud mees hoidis mootori pöördeid ca 2500 RPM peal 3-4 minutit ning heitgaaside mõõtmine andis järgmised tulemused: CO lubatud 300 asemel 9 ning CH lubatud 100 asemel 36. Ülevaatus läbitud ilma ühegi veata .
Tõnu
Mõtlesin juba, et igavene jama, autol kõik vajalikud jupid vahetatud (katalüsaator oligi viimane oluline jupp) ja ikka ülevaatuselt läbi ei saa. Aga nüüd eile sai käidud ülevaatusel Laki tänaval ja seal ülevaatust teinud mees hoidis mootori pöördeid ca 2500 RPM peal 3-4 minutit ning heitgaaside mõõtmine andis järgmised tulemused: CO lubatud 300 asemel 9 ning CH lubatud 100 asemel 36. Ülevaatus läbitud ilma ühegi veata .
Tõnu
Driven by goa
Nii tegelikult ei tohi Ta peaks mõõtma sul ~750 ja ~3000rpm juures heitgaase, sinu juhul aga vist pani 750 asemel 2500, et norm näit masinasse saada.MantaOwner kirjutas:Lasin see nädal oma E30 320-le universaalse katalüsaatori paigaldada sellises kohas nagu autosummutid.ee, koos tööga läks asi maksma ca 2000 eeku. Ca 15 minti peale kati vahetust läksin Truumu juurde diagnostikasse ja heitgaasid olid paigast ära üsna tõsiselt (3000 RPM juures CO oli lubatud 300 asemel ca 600 ning CH oli lubatud 100 asemel ca 300).
Mõtlesin juba, et igavene jama, autol kõik vajalikud jupid vahetatud (katalüsaator oligi viimane oluline jupp) ja ikka ülevaatuselt läbi ei saa. Aga nüüd eile sai käidud ülevaatusel Laki tänaval ja seal ülevaatust teinud mees hoidis mootori pöördeid ca 2500 RPM peal 3-4 minutit ning heitgaaside mõõtmine andis järgmised tulemused: CO lubatud 300 asemel 9 ning CH lubatud 100 asemel 36. Ülevaatus läbitud ilma ühegi veata .
Tõnu
Seega ära arva, et su auto tegelikult ka korras on.
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mõõtmine toimus ikka 800 ja 3000 pöörde juures, nii nagu ette nähtud ja mõlemal juhul olid näidud kenasti normis. See mitu minutit 2500 pööret oli katalüsaatori soojenduseks vajalik.Ta peaks mõõtma sul ~750 ja ~3000rpm juures heitgaase, sinu juhul aga vist pani 750 asemel 2500, et norm näit masinasse saada.
Lause sõnastus sai enne vähe kehva .
Tõnu
Driven by goa