Turbo paigutamine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Turbo paigutamine

Postitus Postitas redline »

kas selline asi oleks võimalik et paneks bmw 528i -le bmw 524 turbo :?:
millised probleemid tekiksid ja mis tundub nagu siin võimatu :?:
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Kõik on võimalik, oleneb kui suur rahakott on.
Kollektoron vaja teha jne...
Kasutaja avatar
lauri86
Huviline
Postitusi: 545
Liitunud: 27.01.2004 18:51 51
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas lauri86 »

See turbo ei sobi väga hästi, kuna boost langeb suht vara ära ja pööretel pole tast enam kasu, vaata mngi samaväärse töömahuga bensukalt turbot.
320d `02
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

nojah....aga oleks neid turbosid saada ka aga ei ole eriti :|
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Audi s4,s2,s6 turbosid on saada küll, peaks olema juba piisavalt hea;)
Veel odavam ja kergem on paigaldada corrado g60 kompressor, mis annab õigete modimistega 2.5l bmwle 190-210kw...
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

aga põhimõtteliselt annab ju rekka turbo ka peale aretada.. vms..:D
tööpõhimõte ka sama ju.....ja ega ta nii suur ka nüüd pole..
e36forever--et kui tahad sis võin sulle ühe maha müüa...:D
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

rekaturbo vajab nii palju gaasi, et 2.8 seda küll käima korralikult ei pane. lag oleks meeletu ja boost jääks ka ikka kõvasti alla ma arvan ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Nu scann millega mina sõidan, selle turbot ei kujuta hästi ette küll niigi kitsa kapoti all. Muidugi on võimalik ja olen ka näinud netis pilte, aga kas on mõttekas nii suurt panna. ICB rataslaaduritel küllalt pisikesed turbod mõõtmetelt ja kui otsida siis ikka leiab veel variante. Mul vedeleb üks vene 150 turbo.
525 TDS´a EXECUTIVE
truumu

Postitus Postitas truumu »

Saabi pealt saaks hea asja, meie firma rallikas(Nissan 200ZX)muutus päris loomaks...
Rommi sai Tapa OMC-l isegi kasti katki
Muidugi kaasnes chip ja lisapump...
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

ma ei kujuta seda rekka turbot seal kapoti all ettegi :D
aga mul juba mõte liigub audi turbo poole :D
rekka turboga ma vist jandama igaksjuhuks ei hakka :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Peaks ikka aluseks võtma sellise auto turbo mille kubatuur on kas sama või siis tiba suurem kui sinu oma.

Seega ei sobi see Audi turbo küll mitte sinna 2,8 mootori külge, kuna juba 2,2 mootori peal on ta väike.

Hea ja sõidetava asja võiks saada installides kaks väiksemat turbot sellele 2,8 mootorile. Siis võiks vast ka sobida mingi 2 liitrise diisli turbod. Või siis 1,6 liitrise bensuka omad.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

bemarile ongi tegelt mõttekam panna kaks väiksema töömahuba turbot, sest väljalase on nagu nii 3 ja 3. kaks audi 1.9diili turbot ja asi vinks vonks. ainult kaua sul need stock kolvid ja tihend vastu peavad. surveaste ka natsa kõrge turbo jaoks. no muidugi nikerdamist oleks aga kõik võimalik. mul endalgi üks m20b20 mootor seisab millele võiks mõne fööni aretada aga see jäägu tulevikku.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

aga samas see võib päris hea mõte olla et kaks turbot visata vahele :D
aga huvitav oleks teada kui ma panen turbo peale kas siis mul käigukastist tagapool olev peab sellel jõule vastu :?:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

redline kirjutas:aga samas see võib päris hea mõte olla et kaks turbot visata vahele :D
aga huvitav oleks teada kui ma panen turbo peale kas siis mul käigukastist tagapool olev peab sellel jõule vastu :?:
Aga millest sa oletad, et sul käigukast ja sealt edaspoole vastu peab?
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

tegelikult ma ei arva et midagi vastu peab, vaid loodan et peab :D
lootma juu ikka peab :D
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ma arvan, et kõigepealt mis läheb on plokikaanetihend, sealt edasi võib oletada ainult mis järgmisena läheb. aga kõiks võib muidugi pidama ka jääda, paljustki oleneb kui palju pähe rõhku keerata. mingi 0.7 bar peaks ilusti stock tihend ära kannatama. aga eks ta paras katseeksitusmeetod ole. nagu vanasõnagi ütle- mis s**tasti see uuesti ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Kristjan_T
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristjan_T »

ilma mootoris midagi tegemata 0.5 bar lagi ise soovitan 0.4
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

minu meelest ongi kõige põnevam osa see kui saad asja ise katsetada kas peab või ei pea :cool:
kui ei pea siis järelikult on s*tt :D
aga jah proovima peab ja kui ei proovi siis ei ole ka tulemust ;)
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

õige. ise teed-kui läheb p..se siis läheb ja süüdistada pole kedagi peale iseenda. siis järgmine kord tead mida tuleks nii ja naa teha, et asi kestaks. ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

hanzvonkazak kirjutas:surveaste ka natsa kõrge turbo jaoks.
Ma küll ei tea millisest mootorist kodanik redline räägib aga näiteks 8,8 pole veel mingi suur surveaste turbomootori jaoks. Audil on originaalis 9,3 ja selle surveastmega töötab tehaseseades Audi RS2 1,4 bar ülerõhuga...

WRC autodel on surveaste üldse üle 10-ne.

Kui on korralik mootorijuhtimise süsteem (progetav aju) siis ei ole ka see surveaste mingiks ületamatuks probleemiks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ma arvan, et jutt käib ikka 528 E28 sest vähe usutav et E#9 hakatakse sellist asja tegema.
Silwer äkki räägid mulle ka milliselt 2.8 mootoril surveaste 8.8 on?
ja asjal on ikka vahet ka kas auto on tehasest välja veerenud fööniga või ilma. mootori dünaamika ju hoopis teine.
igaüks võib ju oma autole kaalika vahele panna ja 10bari pähe keerata aga kaua selline asi kestaks.? ma ei usu et ta esimest boostigi vastu peaks. tulemuseks üldreeglina varalahkunud plokitihend, murtud kepsud jne.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

jutt käib ikka jah sellest bmw 528i -st
tehase andmete järgi peaks sellel olema surveaste 9.3 :D
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Silwer tahtis lihtsalt näite tuua, et ka suurema kui 9:1 surveastmega mootorile võib korralikult peale puhuda. eeldab muidugi korralikku juhtimist, jahutust ja teatud kolvi-põlemiskambri ehitust.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Ma arvan, et kõigepealt võiks iga algaja turbotaja läbi lugeda turboclub.ee kõik artiklid, eriti see teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345. Järgmisena võiks ette võtta "Maximum Boosti" vms. põhjalikuma raamatu. Siis kujutad juba ise ette, mis on võimalik ja kuidas.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ErR õige! sinna tahtsingi jutuga jõuda. endal juba see pikk ja vaevarikas lugemine seljataga. kui asi huvitab siis tasub ennast alati harida ;)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

loen ka selle vahelduseks läbi ;)
Vasta