kokkujooks?
kokkujooks?
BMW E36 sedaan M50 1996
Tere, käisin ARKis ülevaatusel, seal välajaprinditud lehel kirjas
Esisild kokkujooks +14,5 mm/m
tagasild +6,5 mm/m
Mida need numbrid mulle ütlema peaks.
põhjus miks ülevaatusel käisin, oli selles et auto ujub, maantel kohe nii, et häirib sõitmist.
Sarniirid, rooliotsad korras. Kas äkki peaks silla regulli minema?
Tänan vastanuile.
Tere, käisin ARKis ülevaatusel, seal välajaprinditud lehel kirjas
Esisild kokkujooks +14,5 mm/m
tagasild +6,5 mm/m
Mida need numbrid mulle ütlema peaks.
põhjus miks ülevaatusel käisin, oli selles et auto ujub, maantel kohe nii, et häirib sõitmist.
Sarniirid, rooliotsad korras. Kas äkki peaks silla regulli minema?
Tänan vastanuile.
Re: kokkujooks?
Mitte äkki peaks minema, vaid kohe peaks minema9snow kirjutas:BMW E36 sedaan M50 1996
Tere, käisin ARKis ülevaatusel, seal välajaprinditud lehel kirjas
Esisild kokkujooks +14,5 mm/m
tagasild +6,5 mm/m
Mida need numbrid mulle ütlema peaks.
põhjus miks ülevaatusel käisin, oli selles et auto ujub, maantel kohe nii, et häirib sõitmist.
Sarniirid, rooliotsad korras. Kas äkki peaks silla regulli minema?
Tänan vastanuile.
BMW touring
Re: kokkujooks?
Mägilane kirjutas:Mitte äkki peaks minema, vaid kohe peaks minema9snow kirjutas:BMW E36 sedaan M50 1996
Tere, käisin ARKis ülevaatusel, seal välajaprinditud lehel kirjas
Esisild kokkujooks +14,5 mm/m
tagasild +6,5 mm/m
Mida need numbrid mulle ütlema peaks.
põhjus miks ülevaatusel käisin, oli selles et auto ujub, maantel kohe nii, et häirib sõitmist.
Sarniirid, rooliotsad korras. Kas äkki peaks silla regulli minema?
Tänan vastanuile.
Huvitav, et sulle midagi ülevaatusel ei öeldud
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Re: kokkujooks?
Ma ei tea kokkujooksust küll midagi aga +14,5mm/m kohta tähendab minu jaoks seda, et rattad jooksevad 1m kohta 14,5 mm kokku. Nii vaadatune tundub see ikka väga jube. See ju tähendaks piltlikult öeldes, et umbes 100 meetriga peaksid esirattad kokku põrkuma külgepidi. Seda ärge nüüd tõsiselt võtke. See lihtsalt minu fiktsioon.9snow kirjutas:Tere, käisin ARKis ülevaatusel, seal välajaprinditud lehel kirjas
Esisild kokkujooks +14,5 mm/m
tagasild +6,5 mm/m
Keegi kes teab võiks siinkohal küll rööpe teemat veidi lahti seletada.
Kokkujooks millimeetrites tähendab tegelikult mõõdete vahet kui tasasel pinnal mõõta kummide esiosa ja tagaosa rataste vahet ning arvutada siis erinevus. (- )märgiga kokkujooks tähendab tegelikkuses lahkujooksu. Milleks kokkujooks üldse vajalik? teatavasti pole rattad all täpselt loodis vaid kerges kaldes ülevalt välja s.t külgkallet. Selle kalde kompenseerimiseks on ratastel vastavalt kalde suurusele ka kokkujooks. Kalded ja kokkujooks on vajalikud rataste kurvist tagasijooksuks ise enesest. Igal auto margil on seadistus erinev. Oma kohemustele tuginedes saan väita, et tegelikkuses on ka samal margil sedistused erinevad ja see sõltub paljuski käigusosa korrasolekust, (suurema külgkalde puhul vajalik ka suurem kokku jooks et masin sirgel stabiilseks teel püsiks)vedrustuse seadistusest ja paljuski ka individuaalsest soovist. Tihti rallit sõitvad soovivad just temale sobivat seadistust (VÄGA PERSONAALSELT) Omal ei soovita reguleerida. Iseasi muidugi kui kokkujooks tõesti 14 millimetrit. See juba silmaga näha ja kummide kulumine peaks meenutama raspeldamist. Reguleerimisteenud suht erinev aga üle 1000 ei tea kuskil maksvat.
Jõudu!
Jõudu!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Järelikult paningi oma fiktsiooniga puusse. Küll aga tekib siit küsimus miks selle 14,5 taga on mm/m (millimeetrit meetri kohta). Kus mõõtmisel tekib see meeter?vanaisa kirjutas:Kokkujooks millimeetrites tähendab tegelikult mõõdete vahet kui tasasel pinnal mõõta kummide esiosa ja tagaosa rataste vahet ning arvutada siis erinevus. (- )märgiga kokkujooks tähendab tegelikkuses lahkujooksu. Milleks kokkujooks üldse vajalik? teatavasti pole rattad all täpselt loodis vaid kerges kaldes ülevalt välja s.t külgkallet. Selle kalde kompenseerimiseks on ratastel vastavalt kalde suurusele ka kokkujooks. Kalded ja kokkujooks on vajalikud rataste kurvist tagasijooksuks ise enesest. Igal auto margil on seadistus erinev. Oma kohemustele tuginedes saan väita, et tegelikkuses on ka samal margil sedistused erinevad ja see sõltub paljuski käigusosa korrasolekust, (suurema külgkalde puhul vajalik ka suurem kokku jooks et masin sirgel stabiilseks teel püsiks)vedrustuse seadistusest ja paljuski ka individuaalsest soovist. Tihti rallit sõitvad soovivad just temale sobivat seadistust (VÄGA PERSONAALSELT) Omal ei soovita reguleerida. Iseasi muidugi kui kokkujooks tõesti 14 millimetrit. See juba silmaga näha ja kummide kulumine peaks meenutama raspeldamist. Reguleerimisteenud suht erinev aga üle 1000 ei tea kuskil maksvat.
Jõudu!
no võibolla ma olen ise millestki valesti aru saanud
aga sellel lehel mille ta mulle arvutist välja printis oli kohe esimene rida selline:
tulemused
kokkujooks Esisild +14,5 mm/m Tagasild +6,5mm/m
need on ainsad andmed millele ma toetuda saan spetsiaalselt mõõtmas ei ole käinud.
no ja siis amortisatsioon
pidurisüsteem
jne...
aga sellel lehel mille ta mulle arvutist välja printis oli kohe esimene rida selline:
tulemused
kokkujooks Esisild +14,5 mm/m Tagasild +6,5mm/m
need on ainsad andmed millele ma toetuda saan spetsiaalselt mõõtmas ei ole käinud.
no ja siis amortisatsioon
pidurisüsteem
jne...
Vaatasin mingi paberipealt, mille sain kord peale silla reguleerimist kaasa, järgi ja seal olid ühes tulbas vist siis väärtused, mis peaks OK olema. Autoks oli e36 coupe 318is. Mul saadi need lõppväärtused ikka sinna piiridesse tookord.... niiet ma arvan ka nende su numbrite järgi, et vaja reguleerida seda asja
Esisild
---Min----Keskmine---Max-----------------------
+1.5mm +2.0mm +2.5mm Kogu kokkujooks
+0.7mm +1.0mm +1.3mm Osal. kokkujooks v.
+0.7mm +1.0mm +1.3mm Osal. kokkujooks p.
Tagasild
---Min----Keskmine---Max-----------------------
+2.0mm +2.7mm +3.3mm Kogu kokkujooks
+1.0mm +1.3mm +1.7mm Osal. kokkujooks v.
+1.0mm +1.3mm +1.7mm Osal. kokkujooks p.
Esisild
---Min----Keskmine---Max-----------------------
+1.5mm +2.0mm +2.5mm Kogu kokkujooks
+0.7mm +1.0mm +1.3mm Osal. kokkujooks v.
+0.7mm +1.0mm +1.3mm Osal. kokkujooks p.
Tagasild
---Min----Keskmine---Max-----------------------
+2.0mm +2.7mm +3.3mm Kogu kokkujooks
+1.0mm +1.3mm +1.7mm Osal. kokkujooks v.
+1.0mm +1.3mm +1.7mm Osal. kokkujooks p.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Käisin just ise ka silda reguleerimas, kuigi alles sygisel sai UMis sai sillas jubinaid vahetatud, kuna eile surasin uued suvekad alla ja lihtsalt hingerahu huvides tahtsin kindel olla. Hinnaks kirjutati arvele 466 krooni ja 10 senti- sama mis sygisene hind, kuna see on fikseeritud hind, kusjuures kontrolliti ka muid asju, mis ka arvele kirja pandi, nagu näiteks mitte p6lev udutuli, mis eile läbi läks ja ka praeguseks hetkeks juba vahetatud on ning kulunud kojamehekummid, mis tiba yle aasta tagasi vahetatud said, kuigi ma ei palunud seda (loomulikult mul selle yle ainult hea meel ning tekitab UMile ainult plusspunkte minu silmis. Tegu siis Pärnu UMiga)
Krt, ja mulle tehti pärast veermiku kontrolli UM-is sillereguleerimiseks pakkumine miski 655-le kroonile. Pole just palju muidugi, kuid on siis hinnad tallinnas kallimad kui pärnus, sest mingil hetkel vaja ka see tee sillaregulli ette võttaAARE530 kirjutas: Hinnaks kirjutati arvele 466 krooni ja 10 senti- sama mis sygisene hind ...
samas ei saa sirgel teel olla erinevat kokkujooksu. võib olla ainult viltu peal istuv roolTom kirjutas:Positiivne kokkujooks teeb auto sirgel stabiilsemaks, negatiivne võimaldab aga jälle järsult sisse keerata - selle teooria järgi peaks su auto olema nagu rööbastel (mis koguaeg otse lähevad ).
Muidugi kui kummalgi rattal on kokkujooks erinev, siis võib jah ujuma hakata.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Saab ikka olla,tagumised rattad jooksevad ju ka järgi.Jaanus_P kirjutas:samas ei saa sirgel teel olla erinevat kokkujooksu. võib olla ainult viltu peal istuv roolTom kirjutas:Positiivne kokkujooks teeb auto sirgel stabiilsemaks, negatiivne võimaldab aga jälle järsult sisse keerata - selle teooria järgi peaks su auto olema nagu rööbastel (mis koguaeg otse lähevad ).
Muidugi kui kummalgi rattal on kokkujooks erinev, siis võib jah ujuma hakata.
Kui ainult esim.rataste peal sõita,siis jah ainult rool viltu.
BMW 523
5022145
5022145