e28 mootor m30 nukvõlli keti märgid
e28 mootor m30 nukvõlli keti märgid
Küsimus järgmine. Kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga, et nukvõlli ketti paika pannes ei leia nuka hammakal märki. Kuda siis ülde on võimalik kett paika panna? Autoks e28, mootoriks m30. Äkki keegi oskab aidata? Tänud ette abi eest
Kahjuks olen Tartust, Aga e28 mis raamatust lugesid? Ehk leian Tartust ka üles. Truumu, mailiaadress on renar@valoor.ee. Tänud ette pildi eest
Truumu, tänud pildi eest, peaks vist olema sama mootor. Üks küsimus veel. Kas alt rihmarattalt tuleb panna moorot ülemisse surnud seisu(nullseisu) või peab ka sealt panema mingi nurga alla. Seal ju kolm märki. Igatahes suured tänud. Nüüd vast hakkab ka õieti pöördesse minema. praegu mootor käib kuid ühtlaselt sõites jõnkab. Ise arvangi, et nukvõlli kett veel tiba mööda.
E28 kirjutas:puutusin sama probleemiga kokku,kuid leidsin lahenduse raamatust.kui oled tlnast võin seletada.nii on raske selgeks teha.
Tegelt pole siin ju midagi rasket.Lihtsalt vaja teda et kui kolb ylemises SS-is ja klapi vastu keerad......siis mitu hammast tagasi .Õige vastus 2 HAMMAST.No polnud ju midagi rasket.Ma ei saa aru mix kõik asjad nii keerulisex aetaxe.Aga kui minu jutust midagi segasex jäi võin yle seletada.
BMW 530 d
E28 kirjutas:puutusin sama probleemiga kokku,kuid leidsin lahenduse raamatust.kui oled tlnast võin seletada.nii on raske selgeks teha.
Tegelt pole siin ju midagi rasket.Lihtsalt vaja teda et kui kolb ylemises SS-is ja klapi vastu keerad......siis mitu hammast tagasi .Õige vastus 2 HAMMAST.No polnud ju midagi rasket.Ma ei saa aru mix kõik asjad nii keerulisex aetaxe.Aga kui minu jutust midagi segasex jäi võin yle seletada.
BMW 530 d