MURE: E34 mootriga või krt teab millega
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
- Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
- Asukoht: Siin seal igal pool
MURE: E34 mootriga või krt teab millega
Probleeme siis tegelt kaks.
1) Käisin hoolduses vahetasin õli, ventika ja roolivõimu rihma ära. Peale seda üks päev toimis kõik normaalselt ja järgmine hommik autot käivitades põles jälle tuli oliservice ja peale seda see teine kiri(ei tule meelde hetkel) mis näitab et peaksin hooldusse minema. Milles võib asi olla.
2)Teine probleem selline, et siis kui detsembris see jube lumi maha tuli, ja suured ummikud olid igal pool, siis hakkas mu auto temp järsku tõusma vabakäigul. Nii kui liikuma hakkasin jälle langesid. Kui auto töötab seistes, siis sooja ei tule ja mootor kipub üle kuumenema. Nii kui aga liikuma hakata või pöörded 2000 peale ajada, siis temp langeb ja hakkab isegi sooja tulema. Sai ära vahetatud VISKO ja uus jahutusvedelik ka sisse pandud, aga ikka ei miskit.
Äkki teadjamad mehed oskavad mind ehk aidata.
1) Käisin hoolduses vahetasin õli, ventika ja roolivõimu rihma ära. Peale seda üks päev toimis kõik normaalselt ja järgmine hommik autot käivitades põles jälle tuli oliservice ja peale seda see teine kiri(ei tule meelde hetkel) mis näitab et peaksin hooldusse minema. Milles võib asi olla.
2)Teine probleem selline, et siis kui detsembris see jube lumi maha tuli, ja suured ummikud olid igal pool, siis hakkas mu auto temp järsku tõusma vabakäigul. Nii kui liikuma hakkasin jälle langesid. Kui auto töötab seistes, siis sooja ei tule ja mootor kipub üle kuumenema. Nii kui aga liikuma hakata või pöörded 2000 peale ajada, siis temp langeb ja hakkab isegi sooja tulema. Sai ära vahetatud VISKO ja uus jahutusvedelik ka sisse pandud, aga ikka ei miskit.
Äkki teadjamad mehed oskavad mind ehk aidata.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
- Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
- Asukoht: Siin seal igal pool
esimese probleemi kohta veel nii palju, et kui küsteem ära nullida, siis samal päeval on normaalne kõik aga just järgmine hommik jälle inspection. Ja mingi rullik viliseb hirmsasti, äkki on sellest?
Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.
Ei teagi kohe enam mis saab
Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.
Ei teagi kohe enam mis saab
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
äkki väsinud akude teema? või mõni kondekas armatuuriblokis läbi? küsi Eerik_K või Patriku käest, nemad mässavad elektroonikaga...Photo123 kirjutas:esimese probleemi kohta veel nii palju, et kui küsteem ära nullida, siis samal päeval on normaalne kõik aga just järgmine hommik jälle inspection. Ja mingi rullik viliseb hirmsasti, äkki on sellest?
termostaadi juures ju õhutusnippel? sealt ei saa õhku välja?Termostaat on vahetatud ja läks meelest kirjutada, et õhku ei saa nagu ka süsteemist hästi välja.
Kusjuures ei pruugigi õhk välja tulla, kui korralikku ringlust ei ole. Ise olin sama jama sees. Viga kuskilt ei leidnud, lõpuks tuli välja, et paisupaagi ja radikavaheline tagasivoolu voolik kinni. Eelmine omanik oli mingit lekke peatajat sisse pannud ja see tõmbas toru kohe kinni. Õhk sees nigu situtult. Nii kui toru lahti sain oli ka õhk väljas.