sidur annab otsad!?
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
sidur annab otsad!?
320 -94. Sidur on hakanud kakkuma kohapealt minema minnes. mingit kõrinat kuulsin ka täna . Siduri libisemist ei ole täheldanud.
Kas siis siduriketas ja survelaager ära vahetada??? Kui suure väljaminekuga pean arvestama?
Kas siis siduriketas ja survelaager ära vahetada??? Kui suure väljaminekuga pean arvestama?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: sidur annab otsad!?
Oh jummel küll, see teema on alles üsna aktuaalne siin... Kas siis on nii raske leidapoleaimugi kirjutas:Kui suure väljaminekuga pean arvestama?
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Nüüd siis pajatan väheke oma läbielamistest siduriketta ja survelaagri vahetamisel.
Summuti ja kardaani äravõtmine sujus küllaltki ladusalt kui välja arvata neid summuti roostes poldid, mis natuke peavalu valmistasid. Kõige suurem probleem on käigukasti üleval olevad kinnituspoldid - jube jama on neid lahti saada. Selleks keevitasin ca. poole meetrise padrunvõtme pikenduse (ilma selleta oleks võimatu lahti neid saada). Alustasin 12 päeval ning lõpetasin 10 õhtul (üksi tegin). Teistkorda muidugi teeksin vahetuse poole kiiremini.
Vahetasin ka käigukasti õli ära-vanat õli tuli välja ainult 300 ml , norm on 1,1L. Loodan et nii vähese õliga sõitmine midagi tuksi pole keeranud.
Nüüd sõita hoopis parem - sidur ei kaku ning survelaager ei kragise. Peale vahetust siirdusin raadi kiirendusele, kus ka paar kiiremat tiiru oma uue siduriga tehtud sai.
mõned pildid ka:
http://argo.msn.ee/sidur
Summuti ja kardaani äravõtmine sujus küllaltki ladusalt kui välja arvata neid summuti roostes poldid, mis natuke peavalu valmistasid. Kõige suurem probleem on käigukasti üleval olevad kinnituspoldid - jube jama on neid lahti saada. Selleks keevitasin ca. poole meetrise padrunvõtme pikenduse (ilma selleta oleks võimatu lahti neid saada). Alustasin 12 päeval ning lõpetasin 10 õhtul (üksi tegin). Teistkorda muidugi teeksin vahetuse poole kiiremini.
Vahetasin ka käigukasti õli ära-vanat õli tuli välja ainult 300 ml , norm on 1,1L. Loodan et nii vähese õliga sõitmine midagi tuksi pole keeranud.
Nüüd sõita hoopis parem - sidur ei kaku ning survelaager ei kragise. Peale vahetust siirdusin raadi kiirendusele, kus ka paar kiiremat tiiru oma uue siduriga tehtud sai.
mõned pildid ka:
http://argo.msn.ee/sidur
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu