M20 mootori käivitus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Macek
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 01.09.2003 11:28 07

M20 mootori käivitus

Postitus Postitas Macek »

BMW 525, E34 kere, M20 mootor, katalüsaator.
Külmalt ja soojalt käivitub hästi. Leige mootoriga ei taha vahest käivituda.
Vajab pikka käiamist ja siis hakkavad nagu silindrid ükshaaval tööle.
Muidu toimib laitmatult. Olen vahetanud küünlad, filtrid, küünlajuhtmed.
pritsu
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 23.01.2004 00:31 48
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas pritsu »

Mul sama probleem.Päris pikalt tahab sterterit enne kui midagi koitma hakkab.Ka just leige mootoriga.
bemari
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 30.01.2004 17:01 34
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas bemari »

Viga võib olla lekkivates pihustites, mille kaudu siis kütus pääseb silindritesse ja mootor "tõmbab ennast täis".
Mul enda pillil sarnane probleem, peale sõidust tulekut ca 10-70 min.
tahab mootor pikka käiamist saada mingi 10 sekki, muidu käivitub
laksust- ka hommikuti. Kuid hommikuti on teine probleem- tühikäik enam-vähem ühtlane,lisades pöördeid umbes 1500-ni jätab mootor vahele-
väriseb-töötab väga ebaühtlaselt.Alates 2000 r/pm asi jälle nagu normis.
Soojalt töötab mootor väga hästi, ei värise ega jäta vahele, läheb pöördesse. Peaaegu kõik vidinad on vahetatud ( süüteküünlad- juhtmete- komplekt, jagajakaas+ rootor, filtrid, kõik jupid tutikad ja korralik toode
ka õhumassimõõtja kuid see kasutatud. Olen üsna kindel, et minu pilli pihustid on õhtal- sama arvas ka tuttav mootori diagnostik.
Regent
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 03.01.2004 04:39 14
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas Regent »

Vanad autojuhid ütlevad selle peale, et pihustid kusevad, katsu välja vahetada, vaata, ehk saab parem. Muidugi võid veelkord pilgu peale visata bensufiltrile ja pumbale
truumu

Postitus Postitas truumu »

Soovitan soojalt enne pihustite vahetust järgi proovida seda vahendit.
Olen sellega nii mõnegi lootusetu pihusti heaks saanud.
Ilmaasjata ei tasu muidugi keemiat kasutada, ainult siis kui häda käes.
http://www.kleenflo.com/695~1.htm
Viimase kahe päeva jooksul on tulnud mulle diagnosti 4 autot kes tankisid uues Lukoili tanklas Lasnamäel pihustid haiged ja lambdad peetis :cry:
Niiet valige, kus tangite, pärast remont kallim, kui bensu pealt kokkuhoitud raha
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Mul sama probleem M50 mootoriga, hommikuti läheb laksust käima, aga kui on seisnud ca ~1 tunni siis ei lähe esimesel katsel ja vahel ei lähe ka teisel katsel. Lihtsalt väntab ringi ja ei midagi, aga mingeid muid probleeme pole ja kuu aega tagasi UM-is öeldi et elektroonika on korras. Samas võib tähendada pihustitega küll mingit jama..aga äkki keegi seletab, millist lekkimist siin on mõeldud
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 600
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

minu m20 siis teeb nii kuid mitte iga kord...
sa võid käiata päris pikalt kuid tulutult siis keerad syyte korra välja ja kohe annad uuesti starti - voalaa nagu paugupill kohe läheb käima :?
milles võib asi olla
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Keegi kirjutas pihustite lekkimisest, kas see võib tõesti sellest olla, mul on ka kahtlus et see leke võib seda põhjustada, sest mul on tõesti 5 ja 6 silindri pihustid kogu aeg natuke rõsked pealt ja külma mootoriga viskab kerge bensu haisu sisse. Mis targad arvavad, kas see võib olla??
truumu

Postitus Postitas truumu »

marx kirjutas:Keegi kirjutas pihustite lekkimisest, kas see võib tõesti sellest olla, mul on ka kahtlus et see leke võib seda põhjustada, sest mul on tõesti 5 ja 6 silindri pihustid kogu aeg natuke rõsked pealt ja külma mootoriga viskab kerge bensu haisu sisse. Mis targad arvavad, kas see võib olla??
Mõeldud oli sissepoole lekkimist s.t.kollektorisse.
Seda saab kõige kindlamalt teada Boschi keskuses Vaido juures, tal stend mis puhastab ja kontrollib pihusteid.
Hind, kui mälu ei peta 500 eeku tk.
Kodus võib küünla välimus palju rääkida (tahmane soojuskoonus ja keermeosa serv)
Üldpilt: käivitub halvasti, "auk" kiirendusel, ebaühtlane tühikäik, bensukulu, must pahvak kiirendusel j.m.s.
Vasta