M20B25 kuumenemise probleem. (korras)
M20B25 kuumenemise probleem. (korras)
Probleem algas siis, kui sai praamilt maha sõidetud ja Muhus sain sõita umbes 6 km. Siis märkasin, et temperatuuri seier oli liikunud kolmveerandi peale, võtsin tempot maha, siis liikus korra keskele ja siis hakkas uuesti punase poole liikuma. Seisma jäädes avastasin, et termostaadi korpuse juurest oli lõdviku klamber saba andnud. Bensukast läks uus klamber peale ja vaatasin, et kõik vedelikud olid normis. Sai umbes 2 km sõidetud, jälle läks kuumaks. Siis sai jahtuda lastud ja ööbimis kohta 3 km sõidetud meetodil hoog üles ja mootor välja. Järgmine päev sai asja uuritud, auto käis koha peal mingi aeg, kui soojaks hakkas minema, siis jahutusvedeliku tase tõusis kõvasti ja tuli üle. Siis viskasin termostaadi vahelt välja, ikka jäi probleem alles. Huvitav on see, et termostaadi juures oli väga vähe jahutusvedelikku. Proovisin ka õhutada, alguses tuli vedelikku õhutusniplist. Peale termostaadi eemaldamist õhutamisel ei tulnud enam midagi. Nüüd ongi nii, et ülemised lõdvikud on kuivad, ringlus nagu puuduks. Ülevalt sellest radikakorgi juures olevast väikesest avast ka vedelikku ei tule, samas pole minu autol sealt kunagi vist liikunud vedelik.
Auto sai nööri otsas Tallinnasse veetud. Kas kellelgi on ideid, mis viga võib olla.
Küsiks veel, kas veepumba vahetus on sellel mootoril mahukas töö? Tavaliselt räägitakase, et koos hammasrihmaga on mõttekas vahetada ka veepump. Kas hammasrihma peab maha võtma, kui pumpa vahetama hakata?
Auto sai nööri otsas Tallinnasse veetud. Kas kellelgi on ideid, mis viga võib olla.
Küsiks veel, kas veepumba vahetus on sellel mootoril mahukas töö? Tavaliselt räägitakase, et koos hammasrihmaga on mõttekas vahetada ka veepump. Kas hammasrihma peab maha võtma, kui pumpa vahetama hakata?
Viimati muutis Andrus_V, 12.07.2006 02:32 11, muudetud 1 kord kokku.
Termostaati polegi, võtsin välja. Selles nagu viga olla ei saa.
Viimati muutis Andrus_V, 17.09.2006 17:34 32, muudetud 14 korda kokku.
Autodata pakub veepumba vahetuseks 1,6h aga minul läks ~4h esimest korda tehes.
Hammasrihma ei ole vaja puutuda. Küll aga katet mis rihma peal on.
Siis veel jagaja ning geneka pingutus kronstein ning muidugi jahutus tiivik (tegelikult piisab ka rihmaratta lahtikeermisest mis termosiduri taga on siis ligipääs kehvem.).
Lisaks veel üks metall toru kus jahutus lõdvikud küljes ja vända asendi andur.
Kindlasti võta uus tihend veepumbale sest vana on seal kuuma saanud ja suht ära kõdunenud.
Hammasrihma ei ole vaja puutuda. Küll aga katet mis rihma peal on.
Siis veel jagaja ning geneka pingutus kronstein ning muidugi jahutus tiivik (tegelikult piisab ka rihmaratta lahtikeermisest mis termosiduri taga on siis ligipääs kehvem.).
Lisaks veel üks metall toru kus jahutus lõdvikud küljes ja vända asendi andur.
Kindlasti võta uus tihend veepumbale sest vana on seal kuuma saanud ja suht ära kõdunenud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Sai umbes 2 km sõidetud, jälle läks kuumaks
kehvasti õhutasid
Huvitav on see, et termostaadi juures oli väga vähe jahutusvedelikku.
jahutusvedelik kaob mootorisse?
kui soojaks hakkas minema, siis jahutusvedeliku tase tõusis kõvasti ja tuli üle
rõhk sees?
m20b25 mootori puhul tuleb kuumenemise avastamisel pamper tellida ja koheselt remondikohta sõita. tuleb odavam
sind ootab tõnäoliselt ees plokikaane vahetus
kehvasti õhutasid
Huvitav on see, et termostaadi juures oli väga vähe jahutusvedelikku.
jahutusvedelik kaob mootorisse?
kui soojaks hakkas minema, siis jahutusvedeliku tase tõusis kõvasti ja tuli üle
rõhk sees?
m20b25 mootori puhul tuleb kuumenemise avastamisel pamper tellida ja koheselt remondikohta sõita. tuleb odavam
sind ootab tõnäoliselt ees plokikaane vahetus
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Peale õhutust ei sõitnud enam, sest ma ei saanudki õhku välja. Ei ütleks, et kehvasti õhutasin, ajasin auto kallaku peale (nina üles) töötava mootoriga keerasin õhutusnipli lahti, mitte midagi ei tulnud sealt (andsin ka pöördeid vahepeal). Vahepeal keerasin ka radika korgi maha. Käega lõdvikuid pumbates oli tunda, et õhk liigub ainult (nagu Fanta pudel, vajutad, siis tuleb õhk välja, kui lahti päästad, siis tõmbab õhu tagasi). Ise ta ei pressinud midagi sealt välja, ei õhku ega vedelikku. Kordasin seda õhutus protseduuri korduvalt, ei muutunud midagi. Üleval lõdvikutes ei ole mingit liikumist, ei rõhku ega ringlust. Radika poolelt läheb kuumaks ja vedeliku tase hakkab tõusma. Mahlad segamini pole, ei mingit möga ega vahtu kuskil ja tagant auru ei tule.patrik kirjutas:Sai umbes 2 km sõidetud, jälle läks kuumaks
kehvasti õhutasid
Huvitav on see, et termostaadi juures oli väga vähe jahutusvedelikku.
jahutusvedelik kaob mootorisse?
kui soojaks hakkas minema, siis jahutusvedeliku tase tõusis kõvasti ja tuli üle
rõhk sees?
m20b25 mootori puhul tuleb kuumenemise avastamisel pamper tellida ja koheselt remondikohta sõita. tuleb odavam
sind ootab tõnäoliselt ees plokikaane vahetus
Jahutusvedelik kadus arvatavasti: osa lõi selle klambri juurest välja, osa tuli radikast üle ja eks ta auras niisama ka välja, kui kuumaks läks. Kokku valasin 2 L juurde. Seda küll kuskilt näha pole, et mootorisse jookseks, seistes hoiab ka taset.
Lahendus leitud, süsteemis oli ikkagi õhk vahel, panin termostaadi tagasi (eelnevalt kontrollisin, kas on korras) ja õhutasin erinevate meetoditega. Nüüd hoiab ilusti temperatuuri, salongi tuleb sooja. Sõitsin umbes 40 km , tiksus ka palju kohapeal , enam kuumaks ei lähe. Probleemi põhjus oli arvatavasti see, et lõdviku klamber purunes, süsteemist kadus surve ja võttis lisaõhku sealt. Hiljem termostaati välja võttes lasin veel õhku sinna kõvasti vahele.
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... cement.htm
Siin on paar õpetust kuidas õhutada, mina proovisin mõlemat.
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... cement.htm
Siin on paar õpetust kuidas õhutada, mina proovisin mõlemat.