Peale remonti tuli aga välja, et õlikulu on meeletu ja mootor suitseb nähtavalt, eriti just käivitades ja kiirendades.
Arvasime siis, et ju tuleb ikka kolvirõngad samuti ära vahetada. Silindrid sai seekord üle mõõdetud ja need olid täiesti mõõdus. Enne uute kolvirõngaste paigaldust hoonisime ka silindriseinad. Samas tegime ka tähelepaneku, et kolvirõngad ei olnud sedavõrd kulunud, et põhjustada nii hullu suitsemist
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Igatahes peale mootori kokkuladumist tuli välja, et midagi polnud suitsemise osas muutunud
![Mad :mad:](./images/smilies/icon_mad.gif)
Peale mõningast sõitmist kontrollisime süüteküünalde seisukorda - 4 silindri omad olid täiesti nõgised, 2 keskmist olid natuke paremad, aga ikkagi mitte sellised nagu peaks olema.
Järgmisena võtsime maha sisselaskekollektori, et uurida äkki satub õli karterituulutuse kaudu sisselaskesse. Mingit klappi antud mootoril seal ei ole ja ma ei suutnud leida mingit võimalust, kuidas karterituulutus võiks suitsemist põhjustada
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ahjaa, üks tähelepanek veel. Nimelt avastasime, et klapid on pealtpoolt võrdlemisi õlised, samuti oli õlised ka sisselaskekollektori pordid. See nagu viitaks kindlalt sellele, et õli tuleb ülaltpoolt? Ometi on klapipuksid ja klapisääretihendid vahetatud ja sealtpoolt ei tohiks midagi tulla. Või äkki annab klapipuksid nii kehvasti sisse panna, et sealt kuskilt õli läbi pääseb?
Minul on igatahes mõistus otsas selle mootori kohapealt, aga äkki oskab keegi midagi soovitada. Äkki jätan ma midagi elementaarset kahesilmavahele?