Küsimus vanose kohta

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Maddog001
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 05.07.2006 12:10 00
Asukoht: Tallinn ja Vaida

Küsimus vanose kohta

Postitus Postitas Maddog001 »

Küsimus selline et kas vanosega mootor parem või halvem
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2003
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Sinnamaani kuni Vanos töötab on ikka parem - suurem pöördemoment madalamatelt pööretelt kättesaadav. Samas on juhuseid, kus vanos katki läinud (lukustunud miskisse suvalisse asendisse) ja inimesed pole sest isegi aru saanud :) Parim näide oli BMWCar'i projektikaga (E36 M3 3.0), millel vanos oli küpse, aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru ;). Töökindluse huvides visati vanos vahelt välja ja fiksiti nukad miskisse kompromissasendisse, mis kõrgetel rohkem jõudu annab.
Kasutaja avatar
Maddog001
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 05.07.2006 12:10 00
Asukoht: Tallinn ja Vaida

Postitus Postitas Maddog001 »

OK aga siis mis ta täpsemalt on
Aga on ta kuskil kapoti all kirjas ka ve
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Maddog001 kirjutas:OK aga siis mis ta täpsemalt on
Aga on ta kuskil kapoti all kirjas ka ve
Pilt Otsi
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Maddog001
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 05.07.2006 12:10 00
Asukoht: Tallinn ja Vaida

Postitus Postitas Maddog001 »

Rohkem teab jälle see aint hea
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Ilves kirjutas:aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru ;)
Seega on vanosega lisanduv jõudlus väga väike ehk karmimalt öeldes mõttetu.
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

e36 vanos

Postitus Postitas Marko28 »

Tahaks uut mootorit peale visata, ei tea kas vanosega mootor sobib?, vanal mootoril ei ole vanos :shock:
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Siis tuleb ajud ka vahetada !
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

Veljo_V kirjutas:Siis tuleb ajud ka vahetada !
kas ajudega asi piirdub :P
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2003
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Nu kirjutas:
Ilves kirjutas:aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru ;)
Seega on vanosega lisanduv jõudlus väga väike ehk karmimalt öeldes mõttetu.
Tegelt oli põhjus, miks nad aru ei saanud vanose veast selles, et ta oli kinni jäänud asendisse, mis andis madalatel pööretel hea momendi. Et ülevalt otsast oli 30hj puudu ei tulnud tagumikudüno kaudu välja ;) Mõttetu pole ta päris kindlasti, sest praegused momendigraafikud on sellel masinal alla 5500 pöörde väga nutused - stock seadele kaotatakse momendis kuni 20nm ja seda juba istmik registreerib :P
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Võrdle kasvõi 4-liitriseid M60 ja M62 mootoreid. OK, M62 on 4.4 ka.

Igaljuhul ilma vanoseta konega on minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde. Üle 3000 hakkab aga minema nii et tegemist kinni hoidmisega. Asi on selgelt seatud nii, et ülalpool otsas peenemaks läheks. Ja "tänu" sellele ka tühikäigul kipub nagu lonkama.

M62 katkub kohe ja koledasti ja käib ka tühikäigul sahinal.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

eero kirjutas:minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde.
:lol: eks ta ole jah. hädapärast saab liigutud kuidagi. atm kast ju vahetab käiku juba 2K peal.
siis kui auto jälle liikuma said oli jutt natuke teine
Vana hea 540 tõmme on ikka mega. Just teine pool hakkab asi tõmbama nii et silmamunad koopas. Hoopis teistsugune, parem - pikk ja ühtlane puhas.
või mida sa selle teistsuguse võrdlusena mõtlesid, kui mitte X5 oma. :roll:
truumu

Postitus Postitas truumu »

Ilves kirjutas:
Nu kirjutas:
Ilves kirjutas:aga isegi tüübid, kes pidevalt M autodega ringi lasevad ei saanud sellest aru ;)
Seega on vanosega lisanduv jõudlus väga väike ehk karmimalt öeldes mõttetu.
Tegelt oli põhjus, miks nad aru ei saanud vanose veast selles, et ta oli kinni jäänud asendisse, mis andis madalatel pööretel hea momendi. Et ülevalt otsast oli 30hj puudu ei tulnud tagumikudüno kaudu välja ;) Mõttetu pole ta päris kindlasti, sest praegused momendigraafikud on sellel masinal alla 5500 pöörde väga nutused - stock seadele kaotatakse momendis kuni 20nm ja seda juba istmik registreerib :P
Nähtavasti jäi kinni kõige varajasemasse nuka asendisse, nagu peaks olema suurel pöördel
Ülemine ots jäi jõu poolest samaks
Muutus ainult tühikäik ja madal pööre
Kasutaja avatar
Maddog001
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 05.07.2006 12:10 00
Asukoht: Tallinn ja Vaida

Postitus Postitas Maddog001 »

Aga on see normaalne 320 e36 et normaalne tõmme on alates 2500p
juurest

Et see siis vanosega ve muidu mingeid märke küll pole kuskil
Kasutaja avatar
reino
Huviline
Postitusi: 1733
Liitunud: 16.05.2005 13:34 41
Asukoht: Harjumaa/Hiiumaa

Postitus Postitas reino »

Maddog001 kirjutas:Aga on see normaalne 320 e36 et normaalne tõmme on alates 2500p
juurest
2.0 puhul on see minu arust täiesti tavaline ja normaalne :P
E82
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

kuidas vanose korrasolekut kontrollida saab?
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

guits000 kirjutas:kuidas vanose korrasolekut kontrollida saab?
Astu Truumu juurest läbi. Ta ütleb, mis seisus see Vanos sul on ;)
fisher
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.06.2006 14:40 59

Postitus Postitas fisher »

Hiljuti ostsin kah vanosega 525.... A se vanos teeb natsa häält..miskine kõrin on sees pöördeid maha lastes.. Selle heli pärast oleks tegelikult peaaegu auto ostmata jäänud, aga sai vähe järgi mõeldud ja... 2000 km läbitud nüüdseks... ;)
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Nu kirjutas:
eero kirjutas:minek alguses nii nutune et lükka või jalaga hoogu juurde.
:lol: eks ta ole jah. hädapärast saab liigutud kuidagi. atm kast ju vahetab käiku juba 2K peal.
Kõik oleneb akseleraatorihoova asendist jala all.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Vasta