K: Käigukast

Üldised arutelud ning näpunäited
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

K: Käigukast

Postitus Postitas veider »

Mure siis selline, et kuidas ma e34 kerega 525 (bensiin) käigukasti maha saan? Kõik poldid olen lahti keerand ja ainuke asi mis segab käigukasti välja tulemast on kardaan. Keerasin lahti kuid avastasin, et kardaani seest jookseb veel üks toru käigukasti, uurisin et kui tagantpoolt kardaani lahti keeran ei saa ikkagi kardaani tahapoole liigutada, et ta käigukasti seest välja tuleks. Keegi oskab aidata???
Viimati muutis veider, 21.11.2006 08:02 32, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Mis toru sul seal sees on?
Minu teada ei ole küll ühegi kardaani sees mingit lisatoru.
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

Kristjan_K kirjutas:Mis toru sul seal sees on?
Minu teada ei ole küll ühegi kardaani sees mingit lisatoru.
mingi nuutidega igatahes keerasin alguses 3 polti küljest ära, ikka ei tulnud siis on see kummist rõngas keerasin tolle käigukasiti küljest ära ja ikka on kardaan käigukasti küljes...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kasutaja avatar
cabrioboy
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 09.10.2006 18:47 44

bmw

Postitus Postitas cabrioboy »

keera maha sellist laagrit mis hoiab kardaani peale kaigukasti siis kardan tuleb natuke alla ja ongi kaigukast kaes!
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah... :(
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
cabrioboy
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 09.10.2006 18:47 44

Postitus Postitas cabrioboy »

veider kirjutas:
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah... :(
natuke edasi kastist diffri juurde,seal on selline vaike raam mille sees kaib kardaan,kui sa selle raami mutrid keerad lahti siis kardaan laheb natuke alla ja ongi koik!
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

cabrioboy kirjutas:
veider kirjutas:
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah... :(
natuke edasi kastist diffri juurde,seal on selline vaike raam mille sees kaib kardaan,kui sa selle raami mutrid keerad lahti siis kardaan laheb natuke alla ja ongi koik!

Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

veider kirjutas:Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Jah, kõik kruvid lahti! Tugilaager hoiab ju kardaani kere küljes veel.
Viimati muutis Kristjan_K, 19.11.2006 11:36 04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Kristjan_K kirjutas:
veider kirjutas:Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Jah, kõik kruvid lahti! Tugilaager hoiab ju amorti kere küljes veel.
:shock: millist amorti?
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Valdek kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:
veider kirjutas:Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada... :?
Jah, kõik kruvid lahti! Tugilaager hoiab ju amorti kere küljes veel.
:shock: millist amorti?
:oops: kardaani
Kirjuta veel, muud mõtted peas..
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

Tänan kõigile kes aitasid! Asi lahenes käikar alt ruumi jummala tohutul audi 90 quattrol on ikka täis s..ta auk seal all, bemmil saab kohvigi juua kardaani tunnelis... :lol: Aga pilt mis avanes eriti ei meeldi korv 5 jupiks ja ketas neetiteni kulunud. Kui kellelgi on ketast+korvi võib ps'i pakkumise saata...

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

korv on küll päris normaalne.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ega sa plaani kasutatud asju külge keerata, targem ikka uus komplekt hankida (hind ca 2500 kilo).
Kuidas sa selle korvi selliseks suutsid sõita ?
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ketas kll vägahull pole... aga kui ta sul maas juba on, siis ikka korv, ketas ja survelaager kõik mõttekas ära vahetada...


see et audil ruumi pole seda tean ma ka omastkogemusest... audi inseneridele tahaks peksa anda kohe kui audit remontima hakkad... kõik on tal kõigega seotud ja et yks asi kapotialt kätte sada, siis tuleb ka taga stange kyljest ära keerata... vms.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

hollow. korv jääb vana :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

Sellise korviga saab vast Guinessi raamatusse
:shock: :shock: :shock:
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

Viljar kirjutas:Ega sa plaani kasutatud asju külge keerata, targem ikka uus komplekt hankida (hind ca 2500 kilo).
Kuidas sa selle korvi selliseks suutsid sõita ?
Korvi? :lol: Ega ma midagist hullu ei teinud :oops: club tallinna eest pöörasin välja vaatasin, et mingi segane tahab selga sõita andsin lappi lumi oli maas vahetasin käike üles ja üks hetk avastasin, et ei lahuta enam...
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

ma olen selliseid kettaid ennemgi nänud küll aga 3 se omi :D
aga jah ma arvan ka et pole mõtet sinna vana asja panna.
samas oleks mõteksas ka survelaager jne.. ära vahetada kui kast juba maas
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

vända tagumise simmeri vahetaks ka ära.
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

kapa kirjutas:vända tagumise simmeri vahetaks ka ära.
simmeri???
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

simmerling, kaelustihend, "salnik"
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

toom kirjutas:simmerling, kaelustihend, "salnik"
Arvasin, et too ongi, aga polnud kindel. Kuidas teda vahetada annab ma mäletan, et opelil pidi karteri vanni ja ühe silla veel ära võtma et toda vahetada, muidu ei saanud kuidagi korralikult sisse...
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mul on pakkuda mingi 3-4 kuud kasutatud siduriketas, mis sulle sobib, 500 krooni ja see on sinu.

Kuna enda autol mootor maha tuli uuesti, siis "profülaktika" mõttes vahetasin kogu sidurikomplekti ära, enne sai vahetatud vaid ketas.
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

Kas keegi teab kas hooratta peab mingite kindla jõuga ( njuutonmeetritega) kinni tõmbama või piisab sellest kui täiega kinni tõmban???
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

kindel jõud on ette nähtud kindlasti selle jaoks . mõne mehe kinnitõmbamine on 50 nm. mõnel 200.
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

kapa kirjutas:kindel jõud on ette nähtud kindlasti selle jaoks . mõne mehe kinnitõmbamine on 50 nm. mõnel 200.
Ma mõtlen just et kas see on väga tähtis et oleks kindlad numbrid??? Tehase poolt on 200sxil 110 nm opelil 70 nm
veider
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 05.08.2006 22:15 01

Postitus Postitas veider »

Ma sõnastan siis teile selle arusaadavaks on 6 polti, kui ma esimese tõmban 180 nm kinni, 2 tõmban 200nm, 3 150nm jne KAS SELLEL ON TÄHTSUST???
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Pingutusmomendil on tähtsust. Aga keegi ei saa ju sulle seda ütelda , kuna sa pole mootoritüüpi kirjutanud, pingutusmoment erineb 12 ja 24 klappi isenditel.
Vasta