M20 mootori remondi küsimusi
M20 mootori remondi küsimusi
Tere tarpead ja õlinäpud
Kuna ise pole kunagi mootori kallal käinud ja nüüd tahaks lasta seda kusagil teha, siis oleks paar küsimust just selles suhtes, milliseid töid oleks mõttekas lasta ühe hooga teha?
Mootor on E30'ne M20 2.5 aastast 1988. (12 klappi)
Remondi põhjus on see, et klapid teevad pisut häält ja klapikambrikaane vahelt ajab natuke õli välja. Seega ütleb terve mõistus, et prooviks lasta klappe reguleerida ja uue klapikambrikaane tihendi panna. Nüüd aga sellest tulenevalt paar küsimust:
1. Kui tuleb välja, et klõbin pole klappide reguleerimatusest vaid näiteks kulunud nookuritest. Palju umbes maksavad uued nookurid?
2. Kui tuleb välja, et klõbin pole klappide reguleerimatusest vaid näiteks kulunud nukkvõllist. Palju umbes maksab uus või korralik kasutatud nukkvõll?
3. Kas on mõistlik lasta ühtlasi vahetada ka klapisääretihendid? Praegu pole mingit märki, et need vahetust tahaksid, kuid kui juba asi laiali on... Palju umbes maksavad klapisääretihendid?
4. Ja eelneva kolme küsimuse põhjal: Kas mõni neist töödest on märgatavalt suurema töömahuga ehk põhjustab märkimisväärselt lisatööd? Kuna on olemas pakkumine klappide reguleerimisele ja tihendi vahetusele, siis tahaks olla ka ettevalmistatud rahaliselt juhuks, kui nimetatud vead ilmnevad ning neid oleks teha tarvis lasta.
5. Kas oleks veel midagi, mida võiks seal vahetada? Mootor on sõitnud umbes 250-300 KKm jagu ja OTSESELT midagi viga pole. Need eelnimetatud asjad laseks teha ka puhtalt sellepärast, et asi perfektne oleks.
ette tänades heade nõuannete eest,
Ahto
Kuna ise pole kunagi mootori kallal käinud ja nüüd tahaks lasta seda kusagil teha, siis oleks paar küsimust just selles suhtes, milliseid töid oleks mõttekas lasta ühe hooga teha?
Mootor on E30'ne M20 2.5 aastast 1988. (12 klappi)
Remondi põhjus on see, et klapid teevad pisut häält ja klapikambrikaane vahelt ajab natuke õli välja. Seega ütleb terve mõistus, et prooviks lasta klappe reguleerida ja uue klapikambrikaane tihendi panna. Nüüd aga sellest tulenevalt paar küsimust:
1. Kui tuleb välja, et klõbin pole klappide reguleerimatusest vaid näiteks kulunud nookuritest. Palju umbes maksavad uued nookurid?
2. Kui tuleb välja, et klõbin pole klappide reguleerimatusest vaid näiteks kulunud nukkvõllist. Palju umbes maksab uus või korralik kasutatud nukkvõll?
3. Kas on mõistlik lasta ühtlasi vahetada ka klapisääretihendid? Praegu pole mingit märki, et need vahetust tahaksid, kuid kui juba asi laiali on... Palju umbes maksavad klapisääretihendid?
4. Ja eelneva kolme küsimuse põhjal: Kas mõni neist töödest on märgatavalt suurema töömahuga ehk põhjustab märkimisväärselt lisatööd? Kuna on olemas pakkumine klappide reguleerimisele ja tihendi vahetusele, siis tahaks olla ka ettevalmistatud rahaliselt juhuks, kui nimetatud vead ilmnevad ning neid oleks teha tarvis lasta.
5. Kas oleks veel midagi, mida võiks seal vahetada? Mootor on sõitnud umbes 250-300 KKm jagu ja OTSESELT midagi viga pole. Need eelnimetatud asjad laseks teha ka puhtalt sellepärast, et asi perfektne oleks.
ette tänades heade nõuannete eest,
Ahto
Njah,
Praegu hakkasin mõtlema, et plokikaas ja klapikambrikaas pole ikka üks ja sama asi...
Seega püstitaks täpsustava küsimuse: Kui plokikaanetihend ka vahetamisele läheb, mida oleks mõttekas sama soojaga vahetada lasta?
Ja äkki siiski kellelgi on samasugune töö seljataga ning oskaks umbkaudseidki hindasid mainida? Ma mõtlesn siin siiski nukkvõlli, nookurite ja klapisääretihendite kohta. Oleks päris tänulik.
Praegu hakkasin mõtlema, et plokikaas ja klapikambrikaas pole ikka üks ja sama asi...
Seega püstitaks täpsustava küsimuse: Kui plokikaanetihend ka vahetamisele läheb, mida oleks mõttekas sama soojaga vahetada lasta?
Ja äkki siiski kellelgi on samasugune töö seljataga ning oskaks umbkaudseidki hindasid mainida? Ma mõtlesn siin siiski nukkvõlli, nookurite ja klapisääretihendite kohta. Oleks päris tänulik.