BMW kõikide mudelite veakoodid
BMW kõikide mudelite veakoodid
kes oskaks juhatada kust võiks saada või kel on ja soovib seda teistega jagada veakoodide tabelid vms.
kõikidele bmw mudelitele
vene foorumites midagi on aga sellest ei saa midagi aru
kõikidele bmw mudelitele
vene foorumites midagi on aga sellest ei saa midagi aru
Re: BMW kõikide mudelite veakoodid
S**t lugu. Vene foorumid ja saidid on täis igast põnevat teavet.voomy kirjutas:vene foorumites midagi on aga sellest ei saa midagi aru
http://www.diakom.ru/stat/canya/bmw/err.zip
http://www.autolib.diakom.ru/CARS2/prib ... 00_bmw.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tahaks natu oma teadmisi täiendada ja asja kust infot saada
n Cs osa vigu kirjutab ta tekstina lahti et millised peavad voolud olema jms aga osa vigadele annab ainult numbri
seega oleks vaja midagi sellist kus oleks kõik vajalik olemas
olgu see siis prog v tokument
kui keegi tahab midagi sellist ka teistele anda siis miks mitte siin foorumis
kui aga mingi tasu eest siis saatke ps
n Cs osa vigu kirjutab ta tekstina lahti et millised peavad voolud olema jms aga osa vigadele annab ainult numbri
seega oleks vaja midagi sellist kus oleks kõik vajalik olemas
olgu see siis prog v tokument
kui keegi tahab midagi sellist ka teistele anda siis miks mitte siin foorumis
kui aga mingi tasu eest siis saatke ps
Teada värk, et CS on suhteliselt kräpp. Ka ei taha ta kõigi moodulitega suhelda. Ainult et erinevalt VAG-ist pole bemmi jaoks midagi paremat ka võtta (v.a. originaal muidugi).voomy kirjutas:n Cs osa vigu kirjutab ta tekstina lahti et millised peavad voolud olema jms aga osa vigadele annab ainult numbri
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Autodata plaat andis sellise vastuse:vunts121 kirjutas:Teab keegi mida tähendab veakood 0400.
Autoks siis 530D 135kw aut. 2000a.
With EOBD (P codes)
Trouble code:P0400
Fault location: Exhaust gas recirculation(EGR) system- flow malfunction
Probable cause: Hose leak/blockage,basic setting not carried out (if applicable),wiring,EGR valve,EGR solenoid,ECM
Kui keegi oskab selle korrekselt eesti keelde tõlkida siis oleks sellest ehk vunts121-le abi.Ise keelt igaks-juhuks väänama ei hakka kuna pole nii kindel oma tehnilise sõnavara peale.
Bmw 520 i 110kw
Kui seda juba tõlkida vaja on(EGR süsteemi viga), siis arvan et Sul pole selle veakoodiga midagi peale hakata vast...
Järgmiseks küsid, mis on EGR?
Jätke see diagnostika-teema õppinud meestele parem enne kui midagi piiksu keerate
Saage inimesed ükskord aru, et diagnostika ei piirdu ainult veakoodide väljavõtmist(sellega saab ka blöndiin hakkama)
Asi tunduvalt sügavam protsess, millest veakoodid on ainult pisike osa
Järgmiseks küsid, mis on EGR?
Jätke see diagnostika-teema õppinud meestele parem enne kui midagi piiksu keerate
Saage inimesed ükskord aru, et diagnostika ei piirdu ainult veakoodide väljavõtmist(sellega saab ka blöndiin hakkama)
Asi tunduvalt sügavam protsess, millest veakoodid on ainult pisike osa
see oli küll nüüd väga endakeskne kommentaar ... huvitav miks ma ei või hobi korras sellega tegeleda ja kui piiksu keeran see mu oma auto ja ise siis ka süüdi !!! ... aga kui sa juba seda ütlesid siis jätkan ja miks peaksin ma viima oma kalli auto kuhugi nurgatagusele sosssepp autodiagnostikule kas ka nagunii on oma seadmetega um-ist maas ja ei oma ligipääsu kogu tootja infoletruumu kirjutas:Kui seda juba tõlkida vaja on(EGR süsteemi viga), siis arvan et Sul pole selle veakoodiga midagi peale hakata vast...
Järgmiseks küsid, mis on EGR?
Jätke see diagnostika-teema õppinud meestele parem enne kui midagi piiksu keerate
Saage inimesed ükskord aru, et diagnostika ei piirdu ainult veakoodide väljavõtmist(sellega saab ka blöndiin hakkama)
Asi tunduvalt sügavam protsess, millest veakoodid on ainult pisike osa
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Aga huvitav,miks nii paljud "isetegijad" lõpuks oma autod ikkagi töökotta toovad?guardvv kirjutas:nujah sellega on nagu ta on ... aga mina näpiks küll ise oma autot ja seda teeks ka ilmselt paljud teised foorumlased ... mitte et peaks kuulama siin arvamust, et ärge jumalaeest ise elektri staffi näppige - teete asja ainult hullemaks jne
Meile satub iga nädal vähemalt üks auto,kus suurest "isetegevusest" midagi maha põletatud või kokku sulatatud on.....
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kuule mees, rahune nüüd ükskord ometi maha!guardvv kirjutas:see oli küll nüüd väga endakeskne kommentaar ... huvitav miks ma ei või hobi korras sellega tegeleda ja kui piiksu keeran see mu oma auto ja ise siis ka süüdi !!! ... aga kui sa juba seda ütlesid siis jätkan ja miks peaksin ma viima oma kalli auto kuhugi nurgatagusele sosssepp autodiagnostikule kas ka nagunii on oma seadmetega um-ist maas ja ei oma ligipääsu kogu tootja infole
Kui ma isiklikult olen Sulle ebameeldiv inimene, siis võid seda PS kaudu väljandada
Selleks, et mind nurgataguseks soss-sepaks nimetada, peaksid omama mingit isiklikku praktilist kogemust seoses minu tööga
Aga niimoodi lahmides jääb Sinust kuidagi külakella mulje
Minu 32 aastane praktika mootorite remondis ja 15 aastane diagnostikuna töötamise staaž lubab arvata, et ma midagi siiski oskan ja tean