K: Pihustite pinge
K: Pihustite pinge
Kas mälu petab kui pihusteid avatakse 3v pingega ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Aga kuidas Sa selle peale tuled?
Pmst on ühel otsal läbi DME relee +12V peal ja ECU juhib neid maa poolt. Kuna pihusti (mähise takistus 15..17 oomi), on seal ahelas ainuke koormus, langeb ka kogu see pinge temale. S.t. pihusti otstelt mõõtes peab ikka nägema pingelangu 12V (kui ECU massi annab). Kui ei, siis on pingelang 0V.
Tänu impulssidele ei näe Sa tavalise voltmeetriga seda pinget töötava pritsungi korral. Et tulemust saada, peaksid MoDiC-uga esmalt pihusti väljundi aktiveerima.
Pmst on ühel otsal läbi DME relee +12V peal ja ECU juhib neid maa poolt. Kuna pihusti (mähise takistus 15..17 oomi), on seal ahelas ainuke koormus, langeb ka kogu see pinge temale. S.t. pihusti otstelt mõõtes peab ikka nägema pingelangu 12V (kui ECU massi annab). Kui ei, siis on pingelang 0V.
Tänu impulssidele ei näe Sa tavalise voltmeetriga seda pinget töötava pritsungi korral. Et tulemust saada, peaksid MoDiC-uga esmalt pihusti väljundi aktiveerima.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See on ahjude tüüpviga !Cardo kirjutas:Mul on vaja ühele ahjule käivitamiseks külge modida mingisugune pihusti, mis korraks laseb törtsu kütet, seega võib siiski 12v peale anda, mähis otsi ei anna ?
priitv8 kirjutas:Küdemisprotseduur viiakse läbi kinnise siibriga, kasutatakse märgi küttepuid, tuld alustatakse liiglibeda paberiga (Kroonika vms.)
Vaata ka kindlasti, mis veakoodid ahi ütleb.