Mingine kolin vms
Mingine kolin vms
Autoks 94a 325 E36
Asi juhtus nii,et sõudu ajal tegin akna lahti ja kuulsin mingit kriginat või kolinat ja kui pärast poole maja ees auto seisis siis enam ei teinud seda häält a kui natukenegi gaasi anda siis hakkab see mürgel jälle pihta,et nagu metall käiks vastu metalli või midagi sellist ja see tuleb kapoti alt aga aru ma ei saa millest.
Asi juhtus nii,et sõudu ajal tegin akna lahti ja kuulsin mingit kriginat või kolinat ja kui pärast poole maja ees auto seisis siis enam ei teinud seda häält a kui natukenegi gaasi anda siis hakkab see mürgel jälle pihta,et nagu metall käiks vastu metalli või midagi sellist ja see tuleb kapoti alt aga aru ma ei saa millest.
Esiotsas tegi imelikke hääli mul kõveraks väändunud pidurikaitse plekk. Auto tagaosas selle pleki kulumisest tingitud käsipiduriklotside lahtipudenemine.
Esiotsas oli krigin, tagaotsas kolin
Esiotsas oli krigin, tagaotsas kolin
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Nonii sai siis ühe remondimehe juures ära käidud.
Ja viga on vist liiga pingul rihm(sai just vahetatud+2 rullikut)mis omakorda poob sellega mõnda laagrit või siis automaailma avid müüsid mulle ilma määrdetta rulliku.Ning üldiselt see pull hakkab nii 1,5-2tuhande pöörde juures pihta ja mida rohkem gaasi annad seda kõvemaks läheb.Seega ka asi võib siis liiga pingul rihmast või siis rullidest tuleneda?
Ja viga on vist liiga pingul rihm(sai just vahetatud+2 rullikut)mis omakorda poob sellega mõnda laagrit või siis automaailma avid müüsid mulle ilma määrdetta rulliku.Ning üldiselt see pull hakkab nii 1,5-2tuhande pöörde juures pihta ja mida rohkem gaasi annad seda kõvemaks läheb.Seega ka asi võib siis liiga pingul rihmast või siis rullidest tuleneda?
Kui rullikud läbi hakkavad minema peaksid nad rohkem undama või vilisema.BuFu kirjutas:Nonii sai siis ühe remondimehe juures ära käidud.
Ja viga on vist liiga pingul rihm(sai just vahetatud+2 rullikut)mis omakorda poob sellega mõnda laagrit või siis automaailma avid müüsid mulle ilma määrdetta rulliku.Ning üldiselt see pull hakkab nii 1,5-2tuhande pöörde juures pihta ja mida rohkem gaasi annad seda kõvemaks läheb.Seega ka asi võib siis liiga pingul rihmast või siis rullidest tuleneda?
Sõbra Primeral oli põhjaalune kuumakaitse plekk lahti mootori poolt ja teatud pööretel hakkas see vibreerima/summuti vastu käima.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu