Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Asi juhtus nii,et sõudu ajal tegin akna lahti ja kuulsin mingit kriginat või kolinat ja kui pärast poole maja ees auto seisis siis enam ei teinud seda häält a kui natukenegi gaasi anda siis hakkab see mürgel jälle pihta,et nagu metall käiks vastu metalli või midagi sellist ja see tuleb kapoti alt aga aru ma ei saa millest.
No nüüd hetk tagasi käisin proovisin uuesti ja kohapeal gaasi andes enam ei tee aga kui sõita siis tekib juba jälle vaikselt ja kui käik välja võtta siis vaba hoo pealt on eriti kuulda.
Rattapolte eriti küll ei usu,aga olnud juhus,kus vaikselt sõites-veeredes tekitas sellist imeliku heli,nagu midagi käiks loperdades millegi vastu,kulunud rooliotsad. Ja asi oligi seda kummalisem,et heli oli küll selline,et midagi nagu loperdaks hullu moodi kuskil,aga tunda seda loperdamist polnud.
Esiotsas tegi imelikke hääli mul kõveraks väändunud pidurikaitse plekk. Auto tagaosas selle pleki kulumisest tingitud käsipiduriklotside lahtipudenemine.
Esiotsas oli krigin, tagaotsas kolin
Nonii sai siis ühe remondimehe juures ära käidud.
Ja viga on vist liiga pingul rihm(sai just vahetatud+2 rullikut)mis omakorda poob sellega mõnda laagrit või siis automaailma avid müüsid mulle ilma määrdetta rulliku.Ning üldiselt see pull hakkab nii 1,5-2tuhande pöörde juures pihta ja mida rohkem gaasi annad seda kõvemaks läheb.Seega ka asi võib siis liiga pingul rihmast või siis rullidest tuleneda?
BuFu kirjutas:Nonii sai siis ühe remondimehe juures ära käidud.
Ja viga on vist liiga pingul rihm(sai just vahetatud+2 rullikut)mis omakorda poob sellega mõnda laagrit või siis automaailma avid müüsid mulle ilma määrdetta rulliku.Ning üldiselt see pull hakkab nii 1,5-2tuhande pöörde juures pihta ja mida rohkem gaasi annad seda kõvemaks läheb.Seega ka asi võib siis liiga pingul rihmast või siis rullidest tuleneda?
Kui rullikud läbi hakkavad minema peaksid nad rohkem undama või vilisema.
Sõbra Primeral oli põhjaalune kuumakaitse plekk lahti mootori poolt ja teatud pööretel hakkas see vibreerima/summuti vastu käima.