Aku tühi, generaator sai otsa?
Aku tühi, generaator sai otsa?
93.a E34 530i 160kw.
Isal juhtus siis nii, et sõidu peal sai aku tühjaks. Tuled kustus, auto tööle ei läinud.Laes almbike tiba ainult hõõgus. Mingeid hoiatuslampe ka põlema ei läinud armatuuris,et et miski kuskil otsad andnud.
Õnneks juhtus see poe juures ja ostis uue aku sisse (võibolla, et andis vana aku otsad). Nüüd sai uus aku ka vist tühjaks. Näidikud ei tööta, aga tühikäigul mootor töötas. Seiskas mootori ja enam ei teinud mõhkuki kui võtit keerata. Uue akuga sai sõita umbes 40km, lühikesed otsad linnas. (100 amprine aku, käivitusvool on midagi 800 vist).
Kas selle põhjal saab ka öelda täpsemalt mis viga generaatoris?
Ja mitu kilomeetrit saab sõita täis akuga kui generaator ei lae (juhul kui voolu tarbijaid järel ei ole).
Isal juhtus siis nii, et sõidu peal sai aku tühjaks. Tuled kustus, auto tööle ei läinud.Laes almbike tiba ainult hõõgus. Mingeid hoiatuslampe ka põlema ei läinud armatuuris,et et miski kuskil otsad andnud.
Õnneks juhtus see poe juures ja ostis uue aku sisse (võibolla, et andis vana aku otsad). Nüüd sai uus aku ka vist tühjaks. Näidikud ei tööta, aga tühikäigul mootor töötas. Seiskas mootori ja enam ei teinud mõhkuki kui võtit keerata. Uue akuga sai sõita umbes 40km, lühikesed otsad linnas. (100 amprine aku, käivitusvool on midagi 800 vist).
Kas selle põhjal saab ka öelda täpsemalt mis viga generaatoris?
Ja mitu kilomeetrit saab sõita täis akuga kui generaator ei lae (juhul kui voolu tarbijaid järel ei ole).
Re: Aku tühi, generaator sai otsa?
Enda viimasele küsimusele ju vastasid ise - 40km saab sõita.Raas kirjutas:93.a E34 530i 160kw.
Isal juhtus siis nii, et sõidu peal sai aku tühjaks. Tuled kustus, auto tööle ei läinud.Laes almbike tiba ainult hõõgus. Mingeid hoiatuslampe ka põlema ei läinud armatuuris,et et miski kuskil otsad andnud.
Õnneks juhtus see poe juures ja ostis uue aku sisse (võibolla, et andis vana aku otsad). Nüüd sai uus aku ka vist tühjaks. Näidikud ei tööta, aga tühikäigul mootor töötas. Seiskas mootori ja enam ei teinud mõhkuki kui võtit keerata. Uue akuga sai sõita umbes 40km, lühikesed otsad linnas. (100 amprine aku, käivitusvool on midagi 800 vist).
Kas selle põhjal saab ka öelda täpsemalt mis viga generaatoris?
Ja mitu kilomeetrit saab sõita täis akuga kui generaator ei lae (juhul kui voolu tarbijaid järel ei ole).
Tõenäoliselt jah generaator õhtul.
Endal oli samamoodi, et sõidu ajal korraks lõi kõik tuled hõõguma, makk jäi vait, välistuled kustusid ja oligi vsjoo. Uuesti enam käima ei läinud.
Sai aku täis laetud, sai sõita mõnikümmend km ja jälle kõik. Aitas geneka vahetus.
Re: Aku tühi, generaator sai otsa?
vii stendi, tõenäoliselt mähis läbiRaas kirjutas:93.a E34 530i 160kw.
Kas selle põhjal saab ka öelda täpsemalt mis viga generaatoris?
Ja mitu kilomeetrit saab sõita täis akuga kui generaator ei lae (juhul kui voolu tarbijaid järel ei ole).
BMW 730i 1994
mis mähis , tõenäoliselt ikka geneka harjad või siis võlli vaskseib liiga õhukeseks kulunud ja geneka harjad ei ulatu enam peale aga huvitav miks aku tuluke ärmatuuris põlema ei läinud.
kõige lihtsam viska korraks tester peale ja tseki laadimisvoolu 14 peab olema korras genekal
kõige lihtsam viska korraks tester peale ja tseki laadimisvoolu 14 peab olema korras genekal
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kui ilma tulede, raadio jms elektriliste tarbijateta sõita, siis ehk venitab välja aga krdi loll on kusagile teeserva jääda, kust abi enam ei saa.Raas kirjutas:Selle pärast küsisingi ennist aku kestvust, et äkki tuleb 2 aku jõul Tamperest Tallinna välja(170km kiirteed + Helsingi ja parveni)
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Ikka teeb küll. Tlna- Rakvere teel enne Kuusalut sai kunagi aku tühjaks. Viskas kõik tuled põlema armatuuris ja välistuled kustusid jne. Ehk siis genekas ei laadinud, ja aku sai ka otsa. Laadisin sõbra masina pealt krokodega mingi pool tundi ja sai jälle sõita mingi 50km. Haljalas laadisin uuesti 15min ja sai Rakveresse välja sõidetud. Sealt hankisin juba uue geneka.eib1 kirjutas:huvitav mida sa nende krokodillidega teed kui genekas läbi läheb ja aku kuivaks sõitnud oled?Lepard kirjutas:mina ostsin peale enda geneka jama autosse igaks-juhuks ka krokodillid. never know
kui juba sõber käepärast oli, kas siis poleks lihtsam olnud akusid ringi visata?Lepard kirjutas:Ikka teeb küll. Tlna- Rakvere teel enne Kuusalut sai kunagi aku tühjaks. Viskas kõik tuled põlema armatuuris ja välistuled kustusid jne. Ehk siis genekas ei laadinud, ja aku sai ka otsa. Laadisin sõbra masina pealt krokodega mingi pool tundi ja sai jälle sõita mingi 50km. Haljalas laadisin uuesti 15min ja sai Rakveresse välja sõidetud. Sealt hankisin juba uue geneka.eib1 kirjutas:huvitav mida sa nende krokodillidega teed kui genekas läbi läheb ja aku kuivaks sõitnud oled?Lepard kirjutas:mina ostsin peale enda geneka jama autosse igaks-juhuks ka krokodillid. never know
sry OT..
BMW 730i 1994
OT, aga ei, sest siis polnud veel vastavaid tööriistu, et aku klemme maha saada! Ja kasu poleks olnud, sest genekas ju ei töötanud ja temagi aku oleks peagi lõppenud jne.eib1 kirjutas:kui juba sõber käepärast oli, kas siis poleks lihtsam olnud akusid ringi visata?Lepard kirjutas:Ikka teeb küll. Tlna- Rakvere teel enne Kuusalut sai kunagi aku tühjaks. Viskas kõik tuled põlema armatuuris ja välistuled kustusid jne. Ehk siis genekas ei laadinud, ja aku sai ka otsa. Laadisin sõbra masina pealt krokodega mingi pool tundi ja sai jälle sõita mingi 50km. Haljalas laadisin uuesti 15min ja sai Rakveresse välja sõidetud. Sealt hankisin juba uue geneka.eib1 kirjutas: huvitav mida sa nende krokodillidega teed kui genekas läbi läheb ja aku kuivaks sõitnud oled?
sry OT..