Atsetoon kütuselisandina ?

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Check your gas cap’s gasket. If your car’s gas cap doesn’t get a proper seal, you’re going to let gas simply escape from your car. If the gasket looks old and cracked, go ahead and get a new gasket from your local auto parts store. It’ll take you less than 5 minutes and a couple of bucks to get the job done.
Selle jutu põhjal kipun ikka arvama, et bensiinipaak on suht kinnine anum. Ja susin korgi maha keeramisel on normaalne nähtus mis näitab, et süsteem on tihe. http://www.dailyfueleconomytip.com/?p=334
Tighten up that gas cap. Gas will evaporate from your car's gas tank if it has an escape. Loose, missing or damaged gas caps cause 147 million gallons of gas to evaporate each year, according to the Car Care Council. So be sure to tighten up that gas cap each time you fuel up your car.
http://www.bankrate.com/brm/news/auto/f ... ient/5.asp
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Andrez kirjutas:Ja susin korgi maha keeramisel on normaalne nähtus mis näitab, et süsteem on tihe.
Selline tuksis paagikorgi tõttu "tihe süsteem" läks minul maksma uue bensiinitaseme anduri kuna bensiini kadudes paagist ja temperatuuri langedes tekkis paaki vaakum, mille tõttu paak deformeerus ja lõpuks andis kütusetasemeandur pauguga järele. Hunnik tükke ja mittenauditav bensiinihais.
Paagis ei tohi olla siiski ei vaakumit ega survet.
Indrek
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma arvan, et kui see atsetooni lisamine vähegi aitaks saavutada alul lubatud efekte, oleks BMW-l juba ammu tehasest küljes atsetooni doseerimise süsteem. Autotootja huvid ju ei ole samad, mis kütusetootja omad, eriti praeguste heitme- ja säästmisnõuete juures.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Indrek_M kirjutas:
Selline tuksis paagikorgi tõttu "tihe süsteem" läks minul maksma uue bensiinitaseme anduri kuna bensiini kadudes paagist ja temperatuuri langedes tekkis paaki vaakum, mille tõttu paak deformeerus ja lõpuks andis kütusetasemeandur pauguga järele. Hunnik tükke ja mittenauditav bensiinihais.
Paagis ei tohi olla siiski ei vaakumit ega survet.
Ma arvan, et sinu puhul läks asi vähe ekstreemseks. Ilmselt peab olema tuulutuse ees klapp mis laseb tekkida teatud määral survet/vaakumit, kuid selle piiri ületamisel peab klapp "järgi andma". Ehk oli sul tuulutus lihtsalt umbes? Olen näinud veokite peal, kuidas umbes tuulutuse tõttu on ümmarguste kütusepaakide otsad lohku tõmmanud.
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Andrez kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
Selline tuksis paagikorgi tõttu "tihe süsteem" läks minul maksma uue bensiinitaseme anduri kuna bensiini kadudes paagist ja temperatuuri langedes tekkis paaki vaakum, mille tõttu paak deformeerus ja lõpuks andis kütusetasemeandur pauguga järele. Hunnik tükke ja mittenauditav bensiinihais.
Paagis ei tohi olla siiski ei vaakumit ega survet.
Ma arvan, et sinu puhul läks asi vähe ekstreemseks. Ilmselt peab olema tuulutuse ees klapp mis laseb tekkida teatud määral survet/vaakumit, kuid selle piiri ületamisel peab klapp "järgi andma". Ehk oli sul tuulutus lihtsalt umbes? Olen näinud veokite peal, kuidas umbes tuulutuse tõttu on ümmarguste kütusepaakide otsad lohku tõmmanud.
Taat suutis kunagi Zhiguli paagi ca 2x väiksemaks kahandada kinnikülmunud tuulutuse tõttu. Sõitis ja imestas, et miks bensiininäit ei vähene... Siis kui lõpuks viimane tilk paagist otsa sai, oli jama kui palju. Lõpuks mingi abivalmis Kamzamees lasi kompressoriga paagi enamvähem õigesse kujusse.
730iA e32 138kW 12/1992
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Ma arvan, et kui see atsetooni lisamine vähegi aitaks saavutada alul lubatud efekte, oleks BMW-l juba ammu tehasest küljes atsetooni doseerimise süsteem. Autotootja huvid ju ei ole samad, mis kütusetootja omad, eriti praeguste heitme- ja säästmisnõuete juures.
Teema minu jaoks vähemalt ammendunud
pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang »

priitv8 kirjutas:Ma arvan, et kui see atsetooni lisamine vähegi aitaks saavutada alul lubatud efekte, oleks BMW-l juba ammu tehasest küljes atsetooni doseerimise süsteem. Autotootja huvid ju ei ole samad, mis kütusetootja omad, eriti praeguste heitme- ja säästmisnõuete juures.
sinu arvates on bmw ainuke see õige autotootja ja see mida bmw määrab on ainuke ja õige,mõtled et tänapäevases maailmas autotootjad teevad kõike selleks et näiteks auto kestaks kauem? ei tänapäeval tahetakse kasumit rohkem ja mida rohkem laguneb seda parem :lol: sest rohkem ostetakse uusi
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

sinu arvates on bmw ainuke see õige autotootja ja see mida bmw määrab on ainuke ja õige,mõtled et tänapäevases maailmas autotootjad teevad kõike selleks et näiteks auto kestaks kauem? ei tänapäeval tahetakse kasumit rohkem ja mida rohkem laguneb seda parem sest rohkem ostetakse uusi
BMW ei puutu üldse asjasse.

Head autotootjad teevadki kõik selleks et auto kauem kestaks, sellest ka kõrgem hind ja polegi vaja niipalju müüa et kasum samasuur oleks kui pastootjatel.

Kuna pasatootjaid on nii palju ja maailmas leidub piisavalt naiivseid inimesi kes usuvad et 5=2 on sunnitud sellises ebaausas konkurentsis, ka heade autode tootjad hindu langetama=ebakvaliteetsemalt tootma et ellu jääda.

Tean isegi selliseid kes ütlevad, et mis vahet seal on 4ratast ja rool aga garantiid antakse rohkem ja odavam on ka, kuidas ta siis halb saab olla.

Aga vaata järelturgu miks maksab 5a "hea" auto samapalju kui pilukate uus. Miks liigub tänavatel romusid BMW-sid mis on 15aastased või vanemad, sellepärast et pilukate masinad on vahepeal kaks korda üles sulatatud ja uueks valatud aga ikkagi on otsad jõudnud anda.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ei, ma mõtlen lihtsalt seda, et need 7000 inseneri, kes seal FIZ-is istuvad, ei saa ju nii lollid olla, et sellise revolutsioonilise tehnoloogia kahe silma vahele on jätnud. Või mis Sa ise arvad?
Võtame siia juurde veel kõik ülejäänud Euroopa, USA ja Jaapani autoinsenerid. Need ka kanapimedusega löödud või?
Kui see oleks tõesti midagi põhjapanevalt revolutsioonilist, oleks see juba ka masstootmises.

PS ja mis puutub sisepõlemismootori konstrueerimisse (kütuselisand on ju otseselt just mootori tööga seotud?), siis väga palju BMW-le võrdväärseid tõesti vastu panna ei ole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Mõni usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.


Muutmise põhjus: anna kannatust
Viimati muutis Cardo, 25.04.2007 19:26 39, muudetud 1 kord kokku.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang »

Kallis ja prestiizikas ei tähenda ,et ta veel kvaliteetne oleks, miks siis uumatel pemmidel roolilatid,turbod ja mida kõike elektroonikat lendab.Mersu peaks ka julmalt hea auto olema,kestav ja kvaliteetne,samas käib remondis tihedamini kui mõni muu auto.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Järgmine seitsme lehekülje ila teema paistab siit tulevat. Jõudu!
Mu meelest on priitv8 õelnud juba lõpusõnad ära sellele atsetooni jamale.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Siia lõppu meenus veel see: kui see asi midagi väärt oleks, oleks selle leiutaja ta ka patenteeritud juba. Patentidega saavad arendajad muidugi tutvust ka teha.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

no mida te siin arvate ja tuletate... teemaalgataja pidi ära testima. Last testib ja ootame tulemused ära.. enne seda pole mõtet eriti läbustada.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Cardo kirjutas:Mõmi usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga :!: :!: :!:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

See "lõhnab" nagu atsetoonimüüjate kampaania.

Esimesel lehel olevat graafik on nagu Oja Petsi poolt joonistatud igapühapäevased kõverad :)

Parem saatke Mythbusteritesse see teooria, on vähemalt lahe vaadata kuidas tüübid lõpuks kogu paagi atsetooni täis litsuvad ja üritavad autot raketi kombel kosmosesse saata.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Tauri kirjutas:
Cardo kirjutas:Mõmi usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga :!: :!: :!:
Ja mõni kirjutatakse N'iga :lol:
Arne_P
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 01.02.2007 09:53 11
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saku

Postitus Postitas Arne_P »

http://peswiki.com/index.php/Directory: ... l_Additive
Samas seal allpool asuv statistika erinevate autodega siiski ju viitab sellele, et asi toimib. Ja ühegi testija autoga pole siiani midagi juhtunud. Samuti ei suuda keegi tuua ühtki veenvat põhjendust, miks see halvasti peaks mõjuma. Seega, kel huvi las testivad ära ja postitavad oma tulemused siia. Pole nagu mõtet niisama lahmida, et see ei toimi ja mootor lendab õhku :D
Real cars don't spin the front tires, they lift them!
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Tauri kirjutas:
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga :!: :!: :!:
:) :P :lol: naera ribadeks... Silm läks ka märjaks. Pärast ränka päevatööd kohe hea tuju.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ei näe ka mingit positiivset tulemust sel n*ssil. Koguaeg veereb atsetooni pudel, korralik lehma süstal ja väike lehter pagassis ja siis igakord tõmbad tanklas valge kitli selga ning hakkad seda jama oma auto paaki manustama.
Selle suhtkoht tõestamata tulemuse kohta ilgelt palju jama iga tankimise korral pluss veel rikutud värvkate kui peaks laristamiseks minema.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Tauri kirjutas:
Cardo kirjutas:Mõmi usub Jeesust, teine Muhhamedi , kolmas segab Valget Hiinlast kokku ja kõik nad on rahul, et ikka on milleüle vaielda.
Mõmmi kirjutatakse kahe m-ga :!: :!: :!:
Nu milles Mõmmi süüdi on?
hillarr
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 18.06.2004 17:05 26

Postitus Postitas hillarr »

Mulle tundub see atsetooni teema ka rohkem selline teleturu värk. Meenus kohe see tore magnetitega süsteem, mille saab ühendada kütuse pealevoolu toru ümber, mis siis magnetvälja mõjul sätib kütuse osakesed nii, et tekitavad vähem hõõrdumist, millest omakorda väiksem kütusekulu :D
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

M.P kirjutas:Ei näe ka mingit positiivset tulemust sel n*ssil. Koguaeg veereb atsetooni pudel, korralik lehma süstal ja väike lehter pagassis ja siis igakord tõmbad tanklas valge kitli selga ning hakkad seda jama oma auto paaki manustama.
Selle suhtkoht tõestamata tulemuse kohta ilgelt palju jama iga tankimise korral pluss veel rikutud värvkate kui peaks laristamiseks minema.
täpselt ka minu mõte, kes krt see viitsib hakata tanklas jamama mingi süstlaga ja arvutama palju nüüd bensiini läks ning palju vaja atsetooni lisada!
Tahaks ikka nagu valge inimese moodi elada, praegu niigi pean vaatama et disla püstoliga käsi väga ära ei määriks :lol:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kusjuures täna, olles taas suure norra keti tanklas bensiini sisse kallanud, meenus mulle kohe see teema siin. Mulle tundub, et mainitud eksperimenti juba korraldatakse, sest müüdaval bensul on ju jube atsetooni hais küljes. Vanasti lõhnas bensiin ikka hoopis teist moodi.
(Noh, vanasti oli isegi rohi rohelisem)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kidd
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 22.05.2006 08:11 51
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Kidd »

Eilses Pealtnägijas väideti sellise toote kohta nagu "Võluvesi", et kui veele head sõnad peale lugeda, siis muutub vee struktuur....

Ma lugesin kütusele ka hommikul luulestusi..... sittagi ei muutunud.
So, where's the Cannes Film Festival being held this year?
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

priitv8 kirjutas:Kusjuures täna, olles taas suure norra keti tanklas bensiini sisse kallanud, meenus mulle kohe see teema siin. Mulle tundub, et mainitud eksperimenti juba korraldatakse, sest müüdaval bensul on ju jube atsetooni hais küljes. Vanasti lõhnas bensiin ikka hoopis teist moodi.
(Noh, vanasti oli isegi rohi rohelisem)
Ise väidavad nad nii http://www.statoil.ee/parem2.php?03526230132203883
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Tighten up that gas cap. Gas will evaporate from your car's gas tank if it has an escape. Loose, missing or damaged gas caps cause 147 million gallons of gas to evaporate each year, according to the Car Care Council. So be sure to tighten up that gas cap each time you fuel up your car.
http://www.bankrate.com/brm/news/auto/f ... ient/5.asp[/quote]

iRW

Tüüpiline näide statistilisest demagoogiast. Kui nüüd liita kokku bensiinikadu kurguni täis tankimisest, siis saame sama numbri kindlasti 500 miljonilt. Kui millegi vajadust on vaja tõestada, siis kõige kasulikum on liita kogu maailma andmed kokku ja saame muljeltavaldavalt suure arvu.

BMW-l on muidu suletud tüüpi bensiinipaak, kus ei aura midagi. Paisumise kompenseerimiseks on paisupaak.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta