K: Turbo bmw bensiinimootorile?
K: Turbo bmw bensiinimootorile?
Et hakkas huvitama, kas on võimalik panna E39 bmw 523i-le turbot peale. auto ise aastast 1998.
kui palju see umbkaudselt võimsust lisaks ja palju see kogu süsteemi paigaldus maksma võiks minna?
kui palju see umbkaudselt võimsust lisaks ja palju see kogu süsteemi paigaldus maksma võiks minna?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Turbo bmw bensiinimootorile?
nuh kalliks läheb kui korarlikult teha nii,et mootor ka kestaks, keerulistpole eriti miskit, kergem sul lihtsalt osta võimsam beemvee omaleuunp kirjutas:Et hakkas huvitama, kas on võimalik panna E39 bmw 523i-le turbot peale. auto ise aastast 1998.
kui palju see umbkaudselt võimsust lisaks ja palju see kogu süsteemi paigaldus maksma võiks minna?
No, korralik projekt ikka sinna 100k kanti tuleb vabalt ära, mis ikka kannataks ka igapäeva sõitu. 100k kuni....
Jõudu annab nii palju, kui palju rõhku paned. Jõu numbrit täpselt ei saa öelda niiviisi, iga mootor ju isemoodi kulund jne. Jõud oleneb kõik sellest, mis lisatarvikud ja mis seadistus ning kui palju rõhku julged panna.
Uuri www.turboclub.ee
Jõudu annab nii palju, kui palju rõhku paned. Jõu numbrit täpselt ei saa öelda niiviisi, iga mootor ju isemoodi kulund jne. Jõud oleneb kõik sellest, mis lisatarvikud ja mis seadistus ning kui palju rõhku julged panna.
Uuri www.turboclub.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Siia sobib lugu sellest kuidas kohalikud kutid panid kunagi 2101-le(siks) audi 200 turbo ja mingi vene veoki karpa, kütet võttis 3l 5km, teise käiguga põletas kummi ja mootor andis järgmisel õhtul otsad.
(kusjuures kõik asjaosalised olid meeldivalt üllatunud keegi neist ei uskunud et mootor nii kaua vastu peab)
(kusjuures kõik asjaosalised olid meeldivalt üllatunud keegi neist ei uskunud et mootor nii kaua vastu peab)
toivoku kirjutas:hmm millegipärast kõik siin loobivad 100k summasid jne, mina kahtlen selles,et niipalju läheks maksma kogu nali, vast 50k saaks hakkama samas mõõni kyla sepp võib ka ˇ15k valmis asja teha
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Seal kasutati mingit 0,5 bar rõhku. Ja mootori surveaste oli madalam kui vabalthingaval - see mõjub kõvasti ka võimsusele.Maddafaker kirjutas:Ei tea, kas läheb päris siia teemasse, aga originaalis ju 745 turbo olemas. Kui netist spekke vaadata, siis on ilma turbota sama mootor 735 peal ainult 32hp nõrgem? See sõidab siis mingi 0.1bar peal või miks see vahe nii väike on?
Alpina suutis sellest M30 mootorist palju rohkem võtta ja üldse on M30 väga hea alus turbotamiseks ka 1000hj sellest mootorist ei ole utoopia (ehituse eelarve läheb küll päris karmiks).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
25000$ eest saab Rootsist 'ready & turn-key' 1000hj S38 turbomootori. Seega milleks ise jalgratast leiutadaSilwer kirjutas: Alpina suutis sellest M30 mootorist palju rohkem võtta ja üldse on M30 väga hea alus turbotamiseks ka 1000hj sellest mootorist ei ole utoopia (ehituse eelarve läheb küll päris karmiks).
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
viidet allikale paluks!raimo_r kirjutas:25000$ eest saab Rootsist 'ready & turn-key' 1000hj S38 turbomootori. Seega milleks ise jalgratast leiutadaSilwer kirjutas: Alpina suutis sellest M30 mootorist palju rohkem võtta ja üldse on M30 väga hea alus turbotamiseks ka 1000hj sellest mootorist ei ole utoopia (ehituse eelarve läheb küll päris karmiks).
Automaatkast ei pea niigi vastu. Aga üldiselt, kui sul selle autoga just mingit erilist lapsepõlvest kestvat emotsionaalset sidet pole, siis kuula targemaid ja kogenumaid inimesi ja osta pigem E39 M5, kui jõudu juurde tahad. 523-le turbo aretamine on nii poolkõva projekt kui üldse olla saab (kui jätta kõrvale nt 520-le turbo aretamine). Mida on peale hakata 250hj üherattaveolise autoga? LSD kit ainuüksi maksab juba miski 35-40K E39-le.uunp kirjutas:aga automaatkastiga 523i-l on vaja aut. kastiga kah midagi sukerdada vms? kuna see kast ei pruugi vastu pidada...
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
olens uth kindel,et ei tuleks nii kõva ymber ehitust teha, egas sa ei pea ju sõitma 1,0 bariga, või dka ju 0,3 bariga sõitaraimo_r kirjutas:antud mootorist jääb turbotamisel alles plokk, väntvõll, plokikaan ja sisselase ka võibolla. kõik muu tuleb ümber teha või välja vahetada.
tegelikult tuleks panna ka malmplokk.
ehh ei ole see asi midagi nii hull. Audidega "rõvetsetakse" ikka päris korralikult. Siin siis üks näide:
2,3 bar ülerõhu juures andnud järgi mitte mootor ega selle sisu vaid hoopis sisselaske kolle keevitus...
2,3 bar ülerõhu juures andnud järgi mitte mootor ega selle sisu vaid hoopis sisselaske kolle keevitus...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence