4.0 ja 3.0 V8

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Bacardi740
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa

4.0 ja 3.0 V8

Postitus Postitas Bacardi740 »

Küsimus siis selline et, mille järgi eristada neid mootoreid. kust ma saan teada et nelja liitrine on ikka nelja liitrine, ega oleks äkki kolme, või molme poolene?????
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

M62 mootoritel (3.5 või 4.4 V8) peaks olema õlikorgi vastas veel üks must kork. voolu võtmiseks oli see vist.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Raas kirjutas:M62 mootoritel (3.5 või 4.4 V8) peaks olema õlikorgi vastas veel üks must kork. voolu võtmiseks oli see vist.
nuh täku andmiseks milleks iganes see kork seal :)
Bacardi740
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa

Postitus Postitas Bacardi740 »

Raas kirjutas:M62 mootoritel (3.5 või 4.4 V8) peaks olema õlikorgi vastas veel üks must kork. voolu võtmiseks oli see vist.
Kolmesel ja neljaliitrisel (st M60) on Samuti see must kork olemas seal
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

M60 ja M62 vahel vahet teha on elementaarne, tuleb õlikorgi avast sisse piiluda!
M60-kaherealine kett, M62-üherealine.
3.0 vs. 4.0 vahel vahet nii lihtne teha ei ole. Õhukulu lugeja diameeter võib olla vihjeks, 4.0 oma on silmnähtavalt jämedam.
Auto all peab 4.0 autol kaks bensufiltrit olema, 3.0 ainult üks.
4.0-l on ka käigukast selline, mida 3.0 ei ole (ei peaks olema vähemalt).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1999
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Proovisõidu järgi võiks kindlasti aru saada ;)
Kasutaja avatar
exit
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 09.01.2007 01:40 55
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas exit »

Ilves kirjutas:Proovisõidu järgi võiks kindlasti aru saada ;)
oleneb täiesti mootori seisukorrast :)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Noooh, kuna V8 ressurssi annab ikka läbi uhada, siis ei tohiks 50kw võimsuse + ca 130Nm väände vahe ikkagi tundmata jääda...
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

just neil päevil vahetatakse 740 e38 mootorit ja vana oli ikka nii kottis, et isegi käima enam ei läinud. Seega --- annab ikka läbi uhada kui eelmine omanik ei ole just helde olnud oma autole
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

alts20 kirjutas:just neil päevil vahetatakse 740 e38 mootorit ja vana oli ikka nii kottis, et isegi käima enam ei läinud.
Kumb oli, kas 4.0 või 4.4? Kas põhjus on ka teada (nikasil, silindrid ovaalsed, miski muu)?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta