E34 tagasild kolksub

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Entusjast
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 07.07.2003 01:33 44
Asukoht: Keila

E34 tagasild kolksub

Postitus Postitas Entusjast »

Niih probleem selline siis et august läbi sõites tagasild kolkusb. Pidi tüüpiline olema et seal miskised puksid läbi läevad ja seda just võimsamatel e34- del Kuskil on sellest varem ka juttu olnud aga ei leia praegu. kas keeegi oskaks öelda mis seal kolksuda võib
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ei loe ka võimsus . 3 tüüpilisemat puxi on 2 tk sillapuksid ja 1 tk tagumine diffripux.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
truumu

Postitus Postitas truumu »

või amordi padjad hoopis? kus kohast kolks tuleb ülevalt,alt?
Entusjast
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 07.07.2003 01:33 44
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Entusjast »

Kolks tuleb altpoolt. Äkki keegi oskab öelda sillapukside hinna. Soovitatavalt a-osana
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Noh, enne järelduste tegemist peaks ikka alla vaatama. Siit laua tagant ei oska keegi sulle midagi tarka kosta.

Aga kui alt vaadates kõik norm paistab, siis amordi ülemised padjad on üsna reaalne, et läbi on. Mul oli. Kui sõitsin nt üle lamava politseiniku vms. siis käis tume müts iga kord.

Ma paneks oma panuse neile.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Enda autol käis kolks kas kiirendades või järsult gaasi maha lastes , läbi olid sillapuksid .
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Ma vahetasin täna just tagaamordid ja padjad ära.
Vanad olid totaalselt läbi (augud ellipsis), krigisesid ja kolisesid jubedalt.
Mul oli veel selline efekt, et tagaots ujus, nüüd paistab kõik OK olevat.
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

ega siin jah olulist muud olla saagi kas amordipadjad mis maksavad UM-is ca 350 eek/tk ja ka AAVES ,kuid juba mõnda aega pakub aave ka analooge mis maksavad 300 paar ja mujalt neid patju ei saagi tellida ega osta ja teiseks asjaks on silla otsapuksid mis on n.ö.püstised puksid.nende tootjaid on mitu Svag,Febi jne neid on palju ja kvaliteedi vahet olulist märgata ei ole kui on ikka lai velg ja sõitu palju siis korre aastas vaja ikka neid vahetada muide kolks on nendega just nagu ülal pool räägiti käigu vahetusel.AAVE peaks müüma ka originaali seega Aosa (selle tunneb ära kui ülalt poolt puksi vaadata siis on BMW kirjad relakaga maha lastud) ja ega seal muud puksidest reeglina kolisegi
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Silla puksid ei pruugi käiguvahetusel ka suurt tunda anda vaid hoopis kruusateedel ja tln-a "asfalt" teedel. üldiselt on autot loksutades kohe näga pukside seisukord.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta