Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
selle vastu aitab tagaosa vedrustuse kõrgemaks muutmine(kõrgemad vedrud)
teiseks tuleks kontrollida difri tagumist kinnitust. selle kõrgusest sõltub konkreetselt kui palju on rattad lääpas:allapoole rohkem ja vastupidi.
kas kinnitustala pole kõver?
Mul endal peaaegu sama värk. Kummide kulumist ei märganud, ilmselt ei sõitnud selle autoga nii palju aga tagarattad hoidsid laiali üsna silmnähtavalt. Praegu on masin täiesti laiali võetud, nii et oleks õige moment kõik välja vahetada mis vaja. Kuidas lammutuses kindlaks teha et seal ka kõverad ei ole? Kas on erinevused uuemate ja vanemate 325i õõtshoobade vahel? Auto on 01/1986 325i.
Ma mõtlesin ka just, et kuidas bmw õõtsad saavad kõveraks minna taga -kui just kanalisatsiooniaugust läbi ei sõida Ega need Opeli omad ole, kus iga kivi peale on kõver või vanemal läheb rooste tõttu vedru läbi õõtsa
Mul ei paistnud millegist üle ka sõitnud olevat, põhi ja paak jumala siledad.
Aga tundus ikka et sellest 1°50" vms mis on ette nähtud nurk et sellest oli rohkem lääpas. Vedrud ega amordid polnud ka just kuskilt läbi vajunud...
Ju siis peavad ikka korralikult lääpas olema kui kummi juba sööb. Enamjaolt on kõigil bmw'l tagumised rattad kergelt lääpas e38/x5/e39 jne.. ja kui sport vedrustused installid siis on see täiesti loomulik -samas strubariga peaks seda korrikeerida saama..