Mul ei töötanud üldse, kui 17401373177 (Magna/Siemens oma küll) vahelt ära võtta töötab aga hoogudena vahepeal seisma jäädes, ehk siis 2. astmes?Ragnar kirjutas:Ilma selleta töötab ainult teise kiirusega, kui liiga kuumaks läheb.
Konditsioneer ei puhu külma???
Aga mis rolli mängivad ventilaatori kiiruse releed eraldi auxiliary relay karbis:
A/C control relay
the relays from right to left in the box (towards the engine):
normal speed fan relay
high speed fan relay
http://www.7-forum.com/forum/archive/in ... 32633.html
Tegu siis 1990a e32 750'ga minu puhul.
A/C control relay
the relays from right to left in the box (towards the engine):
normal speed fan relay
high speed fan relay
http://www.7-forum.com/forum/archive/in ... 32633.html
Tegu siis 1990a e32 750'ga minu puhul.
Oskab keegi öelda mis takistusega peaks see lisa vendi eeltakisti olema? Minul on takisti hukas ja hetkel on see lihtsalt vahelt välja võetud st. vendil on küll 2 astet aga mõlemad on kiired. Originaal takistit osta ei taha kuna pean seda liiga kalliks (on võimalus osta samade parameetritega takisti ca. 2 korda odavamalt) ja selle konstruktsioon on kehva (niiskus pääseb sisse ja see selle takisti maha tapabki). Vana takisti keraamilise korpuse lõin lõhki ja mõõtsin takistustraadi takistuseks jämedalt 1 ohm mis on minu arust tiba vähe. Või on mängitud seal selle peale, et takisti kuumenedes takistus suureneb?
Originaal on 0.5 oomi ja 85 watti, analoogi saab Tevalost 0,47 Oomi 100 watti 199kr. Tellimise peale seal (vähemalt Tartu Tevalos), endaoma saan alles järgmine nädal kätte.
Ise sain abi siit teemast ansa postitusest.
Ise sain abi siit teemast ansa postitusest.
Kui Kliimaradika ventilaator ei tööta, kas siis sümptomid on sellised:
* kliima töötab, külma puhub, kuid vähem kui peaks
* mootori temperatuur tõuseb tund aega töötava kliima tulemusena 1-1,5 mm üle normaalse tempi e. üle keskmise kriipsu?
Mina kliimaradika ventilaatorit töötamas ei ole näinud, sellest tekkiski küsimus.
* kliima töötab, külma puhub, kuid vähem kui peaks
* mootori temperatuur tõuseb tund aega töötava kliima tulemusena 1-1,5 mm üle normaalse tempi e. üle keskmise kriipsu?
Mina kliimaradika ventilaatorit töötamas ei ole näinud, sellest tekkiski küsimus.
Mul vent ei töötanud kui Kuuno juures täitmas käisin aga külma tuli korralikult.
Kuna sul nii vähe külmaks läheb aga ka vähe ülekuumeneb siis ma diagnoosiks sul ikkagi r134 vähesuse.
Õige aine kogusega läheks sul mootor keema kui vent ei tööta.
Võtsin täna resistori maha ja tester ei näitanud midagi. Seega homme ka tevalosse takistit tellima.
Soovitan sama sullegi.
Muidugi radika termolüliti võib ka katki olla.
Kuna sul nii vähe külmaks läheb aga ka vähe ülekuumeneb siis ma diagnoosiks sul ikkagi r134 vähesuse.
Õige aine kogusega läheks sul mootor keema kui vent ei tööta.
Võtsin täna resistori maha ja tester ei näitanud midagi. Seega homme ka tevalosse takistit tellima.
Soovitan sama sullegi.
Muidugi radika termolüliti võib ka katki olla.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kas ventikas peaks stage 1 asendis koguaeg töötama?
Endal sihuke pull et et konti sisse lülitades läheb küll käima aga siis töötab hooti.
Kuulda on nagu pressure switch kah plõksiks seal kui sisse/välja lülitab, aga see peaks ju mõjuma ainult stage 2 asendile või mis??
terv
erich
Endal sihuke pull et et konti sisse lülitades läheb küll käima aga siis töötab hooti.
Kuulda on nagu pressure switch kah plõksiks seal kui sisse/välja lülitab, aga see peaks ju mõjuma ainult stage 2 asendile või mis??
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Nii, mina sain täna toa igatahes külmaks. Süsteemis oli alles vaid ca 100gr külmainet. Kontrolliti ka lekkeid, aga neid ei leitud. Süsteemi lisati värvainet, et edaspidi oleks lihtsam võimalike lekkeid tuvastada.
Lisaks fikseeriti et kliima ventikas töötab vaid teisel kiirusel, seega leiti et vaja on tellida ja vahetada nii resistor kui ka repair kit?! Tootekoode hetkel käepärast pole, pean neid veel uurima. Aga kas see peabki nii olema?
Aga meel on hea, et suuremad/kallimad detailid siiski terved kõik.
Lisaks fikseeriti et kliima ventikas töötab vaid teisel kiirusel, seega leiti et vaja on tellida ja vahetada nii resistor kui ka repair kit?! Tootekoode hetkel käepärast pole, pean neid veel uurima. Aga kas see peabki nii olema?
Aga meel on hea, et suuremad/kallimad detailid siiski terved kõik.
Ja kui on Boshi oma siis um's 17401373177 ja kui MAGNA/SIEMENS siis 64121388069 mis ongi resistori vahetus/parandus komplekt, eraldi resistorit MAGNA/SIEMENS süsteemile enam ei müüda Realoem'i järgi. Ülaltoodud alternatiiv peaks vist sobima nii Boshi kui ka Magna/Siemens süsteemiga.annoying kirjutas:Originaal on 0.5 oomi ja 85 watti, analoogi saab Tevalost 0,47 Oomi 100 watti 199kr
Magna repair kit: 64121388069 ja Boschi resistor: 17401373177Tarvo kirjutas:Nii, mina sain täna toa igatahes külmaks. Süsteemis oli alles vaid ca 100gr külmainet. Kontrolliti ka lekkeid, aga neid ei leitud. Süsteemi lisati värvainet, et edaspidi oleks lihtsam võimalike lekkeid tuvastada.
Lisaks fikseeriti et kliima ventikas töötab vaid teisel kiirusel, seega leiti et vaja on tellida ja vahetada nii resistor kui ka repair kit?! Tootekoode hetkel käepärast pole, pean neid veel uurima. Aga kas see peabki nii olema?
Aga meel on hea, et suuremad/kallimad detailid siiski terved kõik.
Milleks need mõlemad pidi tellima - kas see resistor juba mitte sisaldu selles repair kitis? Ja pealegi erinevad tootjad..aru ma ei saa.
Ja kuidas M60 mootori puhul neid kõige lihtsam vahetada on? Esistange maha võtta?
Magna puhul oli täpselt nii. Boschi puhul vist ainult taksiti, sest see käib kruviklemmidega.Ragnar kirjutas:Või tähendab repair kit seda, et ostad uue resistori koos juhtmetega?
Mõlemat osta pole vaja, ainult see, mis olemasolevale ventikale sobib.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Hmm, netist leidsin pressure switchi kohta midagi sellist:
Low level off: 1.2kg/cm2 on: 2.1kg/cm2 Medium level off: 15.3kg/cm2 on: 18.3kg/cm2 High level on: 30.5kg/cm2 off: 21kg/cm2
Huvitav kas sellest siis low level: tunneb ära et kont on tühi ja ei lase ringi käia?
Medium level: Kui rõhk läheb alla 15,3 lülitab ventika välja, kui läheb jälle üle 18,3 lükkab ventika aeglasel kiirusel tööle
High level peaks siis juhtima ventika teist kiirust?
Oskab keegi kommenteerida, kondimehed oskavad niipalju öelda et aeglane kiirus peaks vist koguaeg töötama kui kont sees.
terv
erich
Low level off: 1.2kg/cm2 on: 2.1kg/cm2 Medium level off: 15.3kg/cm2 on: 18.3kg/cm2 High level on: 30.5kg/cm2 off: 21kg/cm2
Huvitav kas sellest siis low level: tunneb ära et kont on tühi ja ei lase ringi käia?
Medium level: Kui rõhk läheb alla 15,3 lülitab ventika välja, kui läheb jälle üle 18,3 lükkab ventika aeglasel kiirusel tööle
High level peaks siis juhtima ventika teist kiirust?
Oskab keegi kommenteerida, kondimehed oskavad niipalju öelda et aeglane kiirus peaks vist koguaeg töötama kui kont sees.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Siit on näha, kuda see vent lülitatud:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Rõhulüliti lülitab alati 2 kiiruse.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Rõhulüliti lülitab alati 2 kiiruse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Seda olen isegi vaadanud, sealt on ka näha et üks juhe stage 1 releest jookseb DDE'sse (mul diisel) ja sama juhtma peal on ka pressure switch ehk:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/1360.1/08.png
täpsemalt on pressure switch siin
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6450.5/05.png
millest mina loen välja et piisavalt madala rõhu korral peaks switch stage 1 relee "lahti laskma".
Päris elektrik ei ole nii et võbolla ma sealt midagi valesti aru saanud.
Need rõhud millest eelnevalt kirjutasin võtsin behr/hella service lehelt.
Ega ma muidu ei küsiks, aga ei viitsi jälle mingi vea pärast hakata kondisüsteemi remontima. Saab ehk ka teistele selgemaks.
Muidu külmkapi kannatab autosse hetkel teha küll, aga eelmise suve kogemusi arvestades vara veel hõisata.
Huvitav kas e34 puhul on diagnostika aparaadiga midagi konditsioneeri juures teha?? E39 puhul pakutakse isegi aftermarket seadmeid selle jaoks.
Skeemidel on diagnostikapulk olemas, kas ta ka reaalselt töötab ja kapoti all olemas on?
terv
erich
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/1360.1/08.png
täpsemalt on pressure switch siin
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6450.5/05.png
millest mina loen välja et piisavalt madala rõhu korral peaks switch stage 1 relee "lahti laskma".
Päris elektrik ei ole nii et võbolla ma sealt midagi valesti aru saanud.
Need rõhud millest eelnevalt kirjutasin võtsin behr/hella service lehelt.
Ega ma muidu ei küsiks, aga ei viitsi jälle mingi vea pärast hakata kondisüsteemi remontima. Saab ehk ka teistele selgemaks.
Muidu külmkapi kannatab autosse hetkel teha küll, aga eelmise suve kogemusi arvestades vara veel hõisata.
Huvitav kas e34 puhul on diagnostika aparaadiga midagi konditsioneeri juures teha?? E39 puhul pakutakse isegi aftermarket seadmeid selle jaoks.
Skeemidel on diagnostikapulk olemas, kas ta ka reaalselt töötab ja kapoti all olemas on?
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
See ju lihtsalt järjest kliima- ja mootorijuhtimise vahel ja kui surve ei sobi, ei tõmba mootorijuhtimine kompressorit üldse taha. Tõsi ta on, kliima rakendumise soov tuleb kliima juhtplokist, aga kompressorit lülitab hoopis mootori juhtarvuti.erikred kirjutas:http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6450.5/05.png
millest mina loen välja et piisavalt madala rõhu korral peaks switch stage 1 relee "lahti laskma".
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
selge, tänud sulle priit. Nüüd selle pilguga skeemi vaadates tunnen ennast natukene tobuna et seda sealt ise välja ei lugenud.
Siis ilmselt klõpsib seal all relee/sidur mis kondi kompressorit käima võtab.
Aga ikkagi veel huvitab kui diagnoositav on konditsioneer?
Kas saab aint veateateid välja lugeda või näitab ta ehk midagi targemat kah.
Äkki leiab kala üles miks ta kogu aeg kompressorit taga ei hoia. Kas rõhk läheb suureks või külmub tubane radikas ära. Muudel puhkudel ta vist ei tohiks ennast välja lülitada.
terv
ercih
Siis ilmselt klõpsib seal all relee/sidur mis kondi kompressorit käima võtab.
Aga ikkagi veel huvitab kui diagnoositav on konditsioneer?
Kas saab aint veateateid välja lugeda või näitab ta ehk midagi targemat kah.
Äkki leiab kala üles miks ta kogu aeg kompressorit taga ei hoia. Kas rõhk läheb suureks või külmub tubane radikas ära. Muudel puhkudel ta vist ei tohiks ennast välja lülitada.
terv
ercih
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Selge pilt, tänud abi eest!Ragnar kirjutas:http://www.bimmerboard.com/forums/posts/210509
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Mul anduri vahetusega või ka juhtme jätkamisega ( ei tea kuidas remonditöökojas tehti ) oli samamoodi, ta tahtis auto kohal käimist või sõitmist pikemat aega ennem kui õiget tempi hakkas näitama.mulk2 kirjutas:Andke nou kuidas korrektselt anduri juhet saab jätkata, momendil peale pistikut on jatk umbes 20 cm kaugusel, juhtmed kokku keeratud ja teibitud vulkaniseeritud kummiteibiga, pika soidu valtel hakkab temp. tousma ekraanil , tana oli iegi juba -16 c
Ei tea kui praegu auto seisma jätta ja treilaga alaskasse viia kas siis näitab ka alul pluss kraade...
power