mis võib juhtuda kui ei vaheta

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

mis võib juhtuda kui ei vaheta

Postitus Postitas leho57 »

tere, tekkis arutelu meil siin sõbraga ja teilegi siis:

teoreetiliselt selline küsimus - kui puksid,sarniirid on esimestel õõtsadel läbi, samuti kondid,amordid. mis on kõige hullem mis võib juhtuda kui neid pika aja vältel ära ei vaheta, peale selle, et metsikult koliseb. kas see võib piix keerata ka midagi veel ja kui hullult vms.
igatahes,
tänud.
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

kui pikk aeg on pikk aeg?
Tõenäoliselt 1a ei tee midagi, aga pikem aeg mõjub juba kerele endale äkki? :roll:
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Kui 1 puks on läbi hakkab see ka teisi pukse ja liigendeid mõjutama. Kestab see tavaliselt niikaua, kuniks miski asi sõidu ajal järgi annab ja heal juhul saab auto tee äärde parkida kedagi vigastamata.

Teeks nii, et sellistel teemadel me ei teoretiseeri.
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

teeme siis nii :P
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

Mul tekkis teistmoodi küsimus.

Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

täpselt, mul ka see küsimus :D
E34 525 tds - müüdud
ErR
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 11.07.2003 10:51 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Siis on nagu mootoriga pidurdamine ju, auto jääb seisma kui enam mootorit ringi ajada ei jaksa.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

see umbes sama nagu võtad lihtsalt jala gaasilt, ainult et tiba jõulisem.
aga üldse milleks selliseid küsimusi esitada :?:
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

Fred22 kirjutas:Mul tekkis teistmoodi küsimus.

Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
miks sul seda veel katsetada vaja on :shock:
seisma jääd lihtsalt.
kui roolilukk on olemas, sis soovitan ruttu tagasi süüde panna muidu võid ennast kraavist avastada
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

MuiduMees kirjutas: kui roolilukk on olemas, sis soovitan ruttu tagasi süüde panna muidu võid ennast kraavist avastada
Proovi järgi, mitu asendit süütelukus võtit keerates leiad.
Saad teada, mitmendas astmes avatakse roolilukk ja mitmendas lülitatakse süüde sisse.
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

niisama, huvi tekkis, mis võib juhtuda. kas läheb midagi peeti ka või ei
E34 525 tds - müüdud
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Mitte midagi ei juhtu. Ainukene oht on rooli lukustumine ja karburaatoriga autodel summutist lahti saamise võimalus.
Kasutaja avatar
leho57
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 10.02.2007 21:00 12

Postitus Postitas leho57 »

ja pidurivõimendi väljalülitud vms. et siis tsipa raskem seisma ka jääda :P
E34 525 tds - müüdud
Dannuuu
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 06.08.2006 11:52 21
Peamine sõiduk: e36 325i

re

Postitus Postitas Dannuuu »

Lepard kirjutas:Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
mul oli taoline juhtum kiilasjääga.. siis viskas külje ette kui niigi kõrgete põõrete peal madalama käigu peale panna...
:)
ja kraavist ma end leidsingi :?
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Fred22 kirjutas:Mul tekkis teistmoodi küsimus.

Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
Nähtud, on jah nagu mootoriga pidurdamine. Kuigi süüde väljas on mootori "töötamise" hääl nagu tavaliselt sõites :/
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Lepard kirjutas:Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
oleneb mootorist.
suurematel bensukatel ei tohiks midagi hullu juhtuda.
Väiksematel mootoritel ilmselt saab mõne klapi ikka pähe.
põhjus siis erinevates tagasilla/käigukasti ülekannetes. Jookseb "natukene" üle piiraja
enda tds'il ilmselt lõppeks kah see kurvalt

jääpeal pole asi ilmselt nii hull kuna seal pole seda pidamist mis jõuaks mootorit väga kaugele ja pikalt üle piiraja väänata.

terv
erich
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Re: re

Postitus Postitas Ingmar »

Dannuuu kirjutas:mul oli taoline juhtum kiilasjääga.. siis viskas külje ette kui niigi kõrgete põõrete peal madalama käigu peale panna...
:)
ja kraavist ma end leidsingi :?
Jäärajal sõites on mõnikord suhteliselt efektiivne käiguga pidurdamine ja jalapiduri koostöö.
Talvel võid osaleda mõnel jäärajaüritusel ja lihvida oma sõiduoskust - jääb järgmine kord auto tervemaks.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: re

Postitus Postitas toivoku »

hmm minul yks totakas kysimus kaa, ytleme,et vean oma 750iga järel töötavat nissan micrat, kiirendan täisgaasil ja micraon köiega sabas, mis siis saab kui ma 220kmh kätte saan? kas nissan micra mootor jääb veel tööle?
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Sorry aga täitsa lolliks juba läheb asi.
Suletud