Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
tere, tekkis arutelu meil siin sõbraga ja teilegi siis:
teoreetiliselt selline küsimus - kui puksid,sarniirid on esimestel õõtsadel läbi, samuti kondid,amordid. mis on kõige hullem mis võib juhtuda kui neid pika aja vältel ära ei vaheta, peale selle, et metsikult koliseb. kas see võib piix keerata ka midagi veel ja kui hullult vms.
igatahes,
tänud.
Kui 1 puks on läbi hakkab see ka teisi pukse ja liigendeid mõjutama. Kestab see tavaliselt niikaua, kuniks miski asi sõidu ajal järgi annab ja heal juhul saab auto tee äärde parkida kedagi vigastamata.
Teeks nii, et sellistel teemadel me ei teoretiseeri.
Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
miks sul seda veel katsetada vaja on
seisma jääd lihtsalt.
kui roolilukk on olemas, sis soovitan ruttu tagasi süüde panna muidu võid ennast kraavist avastada
Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
Lepard kirjutas:Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
mul oli taoline juhtum kiilasjääga.. siis viskas külje ette kui niigi kõrgete põõrete peal madalama käigu peale panna...
Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
Nähtud, on jah nagu mootoriga pidurdamine. Kuigi süüde väljas on mootori "töötamise" hääl nagu tavaliselt sõites :/
Lepard kirjutas:Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
oleneb mootorist.
suurematel bensukatel ei tohiks midagi hullu juhtuda.
Väiksematel mootoritel ilmselt saab mõne klapi ikka pähe.
põhjus siis erinevates tagasilla/käigukasti ülekannetes. Jookseb "natukene" üle piiraja
enda tds'il ilmselt lõppeks kah see kurvalt
jääpeal pole asi ilmselt nii hull kuna seal pole seda pidamist mis jõuaks mootorit väga kaugele ja pikalt üle piiraja väänata.
Dannuuu kirjutas:mul oli taoline juhtum kiilasjääga.. siis viskas külje ette kui niigi kõrgete põõrete peal madalama käigu peale panna...
ja kraavist ma end leidsingi
Jäärajal sõites on mõnikord suhteliselt efektiivne käiguga pidurdamine ja jalapiduri koostöö.
Talvel võid osaleda mõnel jäärajaüritusel ja lihvida oma sõiduoskust - jääb järgmine kord auto tervemaks.
hmm minul yks totakas kysimus kaa, ytleme,et vean oma 750iga järel töötavat nissan micrat, kiirendan täisgaasil ja micraon köiega sabas, mis siis saab kui ma 220kmh kätte saan? kas nissan micra mootor jääb veel tööle?