Mure E34 paremal Esillas kahtlane kolin! (LAHENDATUD)
Mure E34 paremal Esillas kahtlane kolin! (LAHENDATUD)
Mure siis järgmine ,et paremal pool esisillas müstiline kolin mis ära kaduda ei taha Probleemi teeb imelikuks see ,et kõik nagu on vahetatud : õõtsad /zarniirid/kondid/rooliotsad/stabika kondid/paralleel varras ,amordid ,amordi padjad vedrud... Käisin silla stendis ja targemaks ma ei saanud Ei osatud midagi öelda... samas täheldati roolikarbis kerget loksu.. kas võib see ollagi salapärase kolina tekitajaks???
Viimati muutis Kristo_P, 01.07.2004 00:04 58, muudetud 2 korda kokku.
Lancer EVOLUTION 9
Hmm... mõlema kohta juhtit tähelepanu teeninduses kuigi patju vaadates tundusid veel suht konditsioonis olevat Kuid roolikarbi vahetus pole teab mis odav lõbu ,seega peaks proovima mootoripatju
PS! Kuid see klobin kostub just paremalt poolt esisillast.. ja päris tugevalt -huvitav ,et just sinna poole kandub üle
PS! Kuid see klobin kostub just paremalt poolt esisillast.. ja päris tugevalt -huvitav ,et just sinna poole kandub üle
Lancer EVOLUTION 9
Hmm... roolist mul nagu tunda ei anna see Just paremalt poolt kostuvad tugevad kolksud ebatasasel teelNu kirjutas:mul on kogemus aint selle kahtlase kolinaga ja mul tuleb ta kah just nimelt roolikarbist.
seda on kohe tunnda ju rooli kaudu kui ebatasasel teel sõita.
mingit mutrit pidi saama peale keerata, kuigi see on aint poolik lahendus.
Lancer EVOLUTION 9
Mul e34 sama lugu et aukudest läbi sõites koliseb esisilt nats. Et kust otsast kontrollimist peale peaks hakkama. Mootoripatju eriti veel maha kiskuma ei kipuks. Ja palju üldse maksab et kõik puksid ja asjad seal esisillas ära vahetada. e28 bemmidega peaksid esisillad identsed olema peale kontide pikkuste.
Võib olla ka pendelhoovapuks, see otseselt seotud roolisüsteemiga ja vähemalt E32-l oli see kõrvalistujapoolel. Lase üle kontrollida ja kui vaja vahetada osta ainult Saksas toodetud puks, endal vahetasin Itaallase vastu ja umbes 2 kuud hiljem tuli see uuesti ära vahetada (seekord Sakslase vastu), siis jäi pidama. Asi ise maksis mingi 280 EEK kui õigesti mäletan.
Kas see 280 oli nüüd see itaalia toode?? Ja kas seda ise ka kontrollida saab ei ole mõtet nagu raha maksta kui kodukorras veenduda saaks!Martti kirjutas:Võib olla ka pendelhoovapuks, see otseselt seotud roolisüsteemiga ja vähemalt E32-l oli see kõrvalistujapoolel. Lase üle kontrollida ja kui vaja vahetada osta ainult Saksas toodetud puks, endal vahetasin Itaallase vastu ja umbes 2 kuud hiljem tuli see uuesti ära vahetada (seekord Sakslase vastu), siis jäi pidama. Asi ise maksis mingi 280 EEK kui õigesti mäletan.
Lancer EVOLUTION 9
Nii nüüd siis asi eriti hulluks läinud vähegi kehvema tee peale läheb on kolin ikka eriti tugev Kas see pendelhoova puks asub siis paremal pool? Samas äkki on amordi padi mis seda kolksu annab (vahetasin küll ringi vedrustusega koos kuid see oli kasutatud (padi) Või siis on äkki roolikarbi loks...
Lancer EVOLUTION 9
Paremal ikka (juhikohalt vaadates), sest vasakul on ju roolikarp (kui Sul on ikka vasakpoolse rooliga auto ).525 kirjutas:Kas see pendelhoova puks asub siis paremal pool?
See pendelhoob on nr. 14 ja tema puks on nr. 15. Nr. 10 on juba roolikarbi otsas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mul tuleb rooli keerates nagu roolikarbist suht tõsine raks ja sama, igal juhul väga ligilähedane, hääl kostab ka pidurdades.
Ehk siis, mis värk on? Karbivahetus? Ma vahetan lähipäevil küll samalt poolt alumise ja teiselt poolt ülemise õõtsa ära. Ja Krt seda teab, võib-olla see alumine õõts annab ka mingit naksu, mis kandub kuhugi mujale, sest just et pidurdades sama hääl, tundub nagu ei tohiks olla karbiga palju ühist.
Kuigi illusioone pole mõtet eriti luua :-(
Ehk siis, mis värk on? Karbivahetus? Ma vahetan lähipäevil küll samalt poolt alumise ja teiselt poolt ülemise õõtsa ära. Ja Krt seda teab, võib-olla see alumine õõts annab ka mingit naksu, mis kandub kuhugi mujale, sest just et pidurdades sama hääl, tundub nagu ei tohiks olla karbiga palju ühist.
Kuigi illusioone pole mõtet eriti luua :-(
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Nii sai siis westlandis ülevaatusel käidud ja kurdetud muret kuid.......
Selgus ,et paremal pool pole midagi vahetada kõik on timmis samas vasakul pool oli alumine õõts kerge loksuga (4kuuga läbi )
ja roolikarbis loks.. huvitav küll kuid kolin kostub parema alumise esikõlari juurest Müstika... Vasakpool kus vajaks 1 õõts ja roolikarbi puks vahetamist on praktiliselt hääletu.. Samas kui sellest kolinat lahti ei saa siis ei teagi millal jälle kontrolli minna...
Eks siis pigistame silma kinni selle koha pealt ja kulgeme edasi
Selgus ,et paremal pool pole midagi vahetada kõik on timmis samas vasakul pool oli alumine õõts kerge loksuga (4kuuga läbi )
ja roolikarbis loks.. huvitav küll kuid kolin kostub parema alumise esikõlari juurest Müstika... Vasakpool kus vajaks 1 õõts ja roolikarbi puks vahetamist on praktiliselt hääletu.. Samas kui sellest kolinat lahti ei saa siis ei teagi millal jälle kontrolli minna...
Eks siis pigistame silma kinni selle koha pealt ja kulgeme edasi
Lancer EVOLUTION 9
õõtsa puksid ei ole läbi kuna kõik õõtsad ,zarniirid õõtsa puksid on vahetatud hiljuti:) Ühtlased kolksud annavad tunda ebatasasel teel ja millegi pärast just paremalt poolt kuigi roolikarp asub vasakul (millel on kerge loks sees) kandub see millegipärast paremale poole - ignoreerida ka ei saa kuna see häirib ikka tugevasti ja võibolla on midagi tõsist...
Amordid ei ole kasutatud uued gaasikad ,mis sai vahetatud koos vedrudega! Aku ei ole jah kinni korralikult Kuid vaevalt et sellest Ja kostaks see siis kusagilt ülevalt aga just all nurgast..
Amordid ei ole kasutatud uued gaasikad ,mis sai vahetatud koos vedrudega! Aku ei ole jah kinni korralikult Kuid vaevalt et sellest Ja kostaks see siis kusagilt ülevalt aga just all nurgast..
Lancer EVOLUTION 9
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
No a võibolla mõni kolakas või mutikas siis kukkund poritiiva välise ja sisemise pleki vahele ja seal küljekarbi nukas hakkab kolisema kui aukudesse satub. Kui kogu hoovastik ikka korras siis ei saa ju muud ollagi kui mingi ülearune detail või kinnitamata ühendus!
Võta kõll ka eest ära ja ehk on sinna pudenend midagi.
Võta kõll ka eest ära ja ehk on sinna pudenend midagi.
nojah..mul miskit sama asi..et kui "trepist" läbi sõites tekib miskit kolin..a mul lisaks sellele kisub veel paremale kah (remontides selgus et on kunagi "laksu" saand paremale) ja üsna tugevalt.. stendid asjad tehtud.. miskid targad vennad arvasid et kokkujooks pole õige ja ei saagi päris õigeks kuna laksu saand..äkki sul sama...muidugi kui keegi oskab midagi minu selle paremale kiskumise kohta tarka öelda oleks rõõmuga nõus kuulama
Lõpuks ometi sain teada miks sild sedavõrd koliseb! Tundub et akadeemia tee rehviekspert ja westland pole oma ülesannete kõrgusel.
Läksin siis rahumäe kummitöökotta velgi vahetama ja mis avastati- parempoolne sachi gaasikas on otsad andnud.. Sellepärast oligi imelik vibra sees 100kmh+ ja ülespoole ja seda ta väitiski 70-90km/h on velg kõver ja kui hakkab 100'st vibama siis on amordis asi. Sai siis läbi loksutatud ja ratas käis nagu vedru üles alla -imelik ,et westlandis seda tähele ei pandud. See olin tekkis juba ammu 1-2 kuud peale vedrustuse vahetust ja ajapikku süvenes nüüd on amort täiesti läbi Loodame ,et sillajuppid palju kannatada ei saanud
Läksin siis rahumäe kummitöökotta velgi vahetama ja mis avastati- parempoolne sachi gaasikas on otsad andnud.. Sellepärast oligi imelik vibra sees 100kmh+ ja ülespoole ja seda ta väitiski 70-90km/h on velg kõver ja kui hakkab 100'st vibama siis on amordis asi. Sai siis läbi loksutatud ja ratas käis nagu vedru üles alla -imelik ,et westlandis seda tähele ei pandud. See olin tekkis juba ammu 1-2 kuud peale vedrustuse vahetust ja ajapikku süvenes nüüd on amort täiesti läbi Loodame ,et sillajuppid palju kannatada ei saanud
Lancer EVOLUTION 9
Mul ka sportvedru all Kuid ikkagi.. juba miski 2 kuuga tekkis kerge kolin sisse.. nii kiiresti ei tohiks ära süüa. Kui kiiresti sul ära sõi ?Bitbull kirjutas:Mnjaa, tegelikult kuidas sa seda ise ei tund, et amort läbi. See ikka küllaltki tuntav kui amordi töösse lõtk tekib,
Omal ka sõidu järgi kahtlustasin, et amordid pole enam õiged ja stend näitaski, et 40% aint jääki veel esimestel. Mul muidugi sportvedru tappis tavalise amordi kiirelt!
Lancer EVOLUTION 9