Autoks E39 530d automaat.
Juhtus siis täna järgmine asi - hakkasin maantee peal mööda sõitma, lõin pedaali põhja, kiirendas kenasti, sain mööda ära, lasin gaasi lahti, pidurdas mootoriga kuni püsikiirushoidja kiiruseni ja siis hakkas auto edasi rahus kulgema ... aga ... kulgedes vaatan peeglist, et tagumine auto kaob mingi vine sisse ära, kiikan peeglist allapoole - minu auto sumpsist tuleb korralik must tahmalont. Proovisin kiirendada - tagumine auto kadus üleüldse pimedusse, kiirendust samas polnud absoluutselt.
Esimese ehmatusega ei osanud muud teha kui edasi kulgeda. Paari kilomeetri pärast jäi tahmalont vähemaks kuni üldse ära kadus - kiirendus jätkuvalt olematu. Kuna nagu kõik näidud armatuuris olid normaalsed, auto midagi ei karjunud ja tõenäosus, et ma ise midagi parandada oskan, oli nullilähedane, siis kulgesin koduni ära.
Kodus otsustasin, et vaatan juhmi pilguga kapoti all ringi ja avastasin, et eestpoolt vaadates vasakul on mingi 5cm läbimõõduga metallist põlv ning selle küljest altpoolt on lõdviku lahti löönud. Otsisin oma tööriistavarudest ühe kruvika, pugesin küünarnukkideni mootori vahele ja panin lõdviku kinni tagasi.
Autole tekkis jälle minek.
Oskab keegi seletada, miks lõi selle lõdviku lahti, miks algul oli meeletu tahmalont autol taga, hiljem mitte, kas kogu see jama võis midagi muud kuskil tuksi keerata?
K: Miks lõi lõdviku lahti?
K: Miks lõi lõdviku lahti?
Indrek
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Re: K: Miks lõi lõdviku lahti?
Noh imelihtne...see oli turbo lõdvik mis sul lahti lendas.
Põhjus lihtsalt selles, et turbo tõhk oli metsik ja lõi lahti lõdviku...
Lont oli taga sellepärast, et ilma turbota ei tööta mootor enam eriti õigesti ja tahmabki
Pane korralikult kinni ja vura edasi![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Põhjus lihtsalt selles, et turbo tõhk oli metsik ja lõi lahti lõdviku...
Lont oli taga sellepärast, et ilma turbota ei tööta mootor enam eriti õigesti ja tahmabki
Pane korralikult kinni ja vura edasi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vanadusega on need lõdvikud seest väheke õlised, mida soodustab turbo kulumine. samuti võis klamber ajapikku liikuda väheke ning lõpuks lõigi suure rõhuga lõdviku lahti.
muud ei tohiks tuksi keerata, auto peaks selle koha pealt juba ise ka piisavalt tark olema.
muud ei tohiks tuksi keerata, auto peaks selle koha pealt juba ise ka piisavalt tark olema.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die