probleemid m30b34 mootoriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ravic
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15.05.2007 21:51 32
Asukoht: Elva linn
Kontakt:

probleemid m30b34 mootoriga

Postitus Postitas ravic »

Peale pikemat seismist käivitub halvasti, silindrid kütust täis, töriseb ja hoov paksult sinist tossu täis. Kui 100m sõita korralikult gaasi andes siis probleem kaob, edasi enam ei uputa. Vahetanud olen: vaakumvoolikud(olid juba mõrased ja kõvad),külmkäivituspihusti, kütuse surveregulaatori. Diagnostika soojast peast mingeid anomaaliaid ei täheldanud st. küünlajuhtmed, pihustid jne. peaks korras olema. Eriti halb käivitamine on just jahedal ja niiskel hommikul siis kipub peale käivitumist välja surema. Kas kogub niiskust kuskile? Samas niipalju kui ma pistikuid ja klemme olen lahti ühendanud on need puhtad olnud. Kas ahelas on kuskin mingi relee mis niiskust korjab?? Eks ma pea uuesti diagnostikasse minema aga ehk on kellelgi ideid või samalaadseid kogemusi?
PS. kütusekulu on normis
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Niiske hommik võib viidata ka küünlajuhtmete lekkimisele.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Re: probleemid m30b34 mootoriga

Postitus Postitas ruut »

ravic kirjutas:Kas kogub niiskust kuskile?
Jagaja kaane alla?
e10 & e21 & e24 & e30 & R
ravic
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15.05.2007 21:51 32
Asukoht: Elva linn
Kontakt:

Postitus Postitas ravic »

No ei tea, viiekal (m30b25) samad probleemid kuid sinna said ostetud uued küünlajuhtmed, jagaja kaas ja rootor :roll: Viga jäi.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Tõstsin teema üldise alla teema algataja soovil.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mõõda alustuseks silindrisurved ära
ravic
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15.05.2007 21:51 32
Asukoht: Elva linn
Kontakt:

Postitus Postitas ravic »

Eks ma proovi, kas sellel sinu antud diagnostikalehel on need kirjas kuskil? Võrdluse mõttes siis. Lehelt leidsin kuupäeva 11. 05. 07. siis midagi halba ei maininudki mulle, keerasid küttesegu paika ja soovitasid klappe reguleerida. Siin lõunaosariikides ei saada soome keelest jagu hästi. Ja imelikul kombel mõjub selline "tatine" ilm halvasti. Viiekas, millel oli sama probleem(m30b25) käivitus näiteks -20. kraadise selge külma ilmaga paugust aga sula ja lörtsi peale turtsus küll. Mul tunne, et tegu mingi lihtsa jubina või probleemiga, pihta ei saa lihtsalt.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kui ma soovitasin klappe reguleerida, siis olid surved paigast ära
Aga niiskus neile ei mõju
Vaata, mis jagaja kaane all toimub
See on koht, mis kogub öösel niiskust
Ülelöögi jäljed peaksid selgelt näha olema
Samuti vaata üle rootori põhi
ravic
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15.05.2007 21:51 32
Asukoht: Elva linn
Kontakt:

Postitus Postitas ravic »

Nii klapid reguleeritud, jagaja ja juhtmed ok. Diagnostika siis: keerati küttesegu lahjemaks, andurid peaks ok olema... aga. Käivitub kohe kuid pöörded kukuvad korraks alla ja siis käib normaalselt edasi, tossuga enam ära ei lämmata. Täna hommikul suri välja peale käivitamist kaks korda. Kergelt gaasi vajutades jäi tööle. Kas on võimalik et segusiiber jääb mingisugusesse asendisse kinni korraks? Millega teda läbi loputada,karburaatorite puhastamiseksmõeldud vurtsuga? Kui oleks 100% kindel siis ostaks uue aga ...

PS. jube peavalu on Tartus sellisele autole diagnostikat saada
truumu

Postitus Postitas truumu »

Millega teda läbi loputada,karburaatorite puhastamiseksmõeldud vurtsuga?
Täpselt
Ja tühikäigu regulaator ka
ravic
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15.05.2007 21:51 32
Asukoht: Elva linn
Kontakt:

Postitus Postitas ravic »

OK tänud suured, proovin veel puhastada kui tulemust ei anna siis ostan uue.
ravic
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15.05.2007 21:51 32
Asukoht: Elva linn
Kontakt:

Postitus Postitas ravic »

Eile tulistasin pool pudelit puhastusainet läbi segusiibri aga hommikul ikka sama jant :evil: Ära hakkan väsima sellest jamast juba. Sõidust tulles käib kui kulda aga peale seismist hakkab pirtsutama. Tuleb vist UM tellimus teha? Kui pealinna poole asja on tulen diagnostikast läbi ja võtan võrdluseks vanad lehed kaasa.
Vasta