Tere
Kuidas saab vana lambdaanduri kätte? On teine pagana kinni. Kas külmalt või kuumalt? Sinna ei saa ju padrunit otsa panna, peab lehtvõtme või tangidega õiendama. Immutusõliga töötlesin, haamriga ehmatasin, aga ei mõtlegi liigutada.
Lambdaanduri demonteerimine
Lambdaanduri demonteerimine
Sõidurõõm
Võta parem sumpa maha, saad kiiremini
Siis pääsed suvalise võtmega keerama
Kui see juba nii kinni ussitanud on, teed raudselt keermele liiga ja siis ei mahu enam seda parandama
Muidu jäädki jamama
Osta enne keermepulk valmis
Kui ma õigesti mäletan, oli keere M14x1,25v1,5(vana Fordi küünal)
Kui keere vigane, hakkab uus lambda valetama sest hapnik pääseb kõrvalt ligi
Siis pääsed suvalise võtmega keerama
Kui see juba nii kinni ussitanud on, teed raudselt keermele liiga ja siis ei mahu enam seda parandama
Muidu jäädki jamama
Osta enne keermepulk valmis
Kui ma õigesti mäletan, oli keere M14x1,25v1,5(vana Fordi küünal)
Kui keere vigane, hakkab uus lambda valetama sest hapnik pääseb kõrvalt ligi
Töö tehtud. Kuna ma kandid ära rikkusin, siis spetspadrunist abi enam ei olnud. Lõpuks tuli lihtsalt tangidega keerates lahti, aga vana anduri keere jäi maha. Õnneks on summuti väga kõvast materjalist, nii et selle keermele viga ei teinud. Puhastasin keerme terava terastraadi otsaga ja seejärel keermelõikuriga M18x1,5. Improviseeritud keermelõikur mingist VW mootorikorgist ei aidanud, oli liiga pehme. Vaja läks õiget keermelõikurit.
Aitäh abi eest.
Aitäh abi eest.
Sõidurõõm
mul meenub kuidas ma lamdat sileda maapeal vahetasin... e36 ei ole just kõrge auto, et sinna alla pugeda ja seal veel midagi teha. kylmalt lahti ei tulnud, sai siis mootor tööle pandud ja lastud nii 2-3000rpm'i ja siis läks autoall lõbusaks... lõpuks võtsin lõike tangid ja lõikasin juhtme maha, korralik silmusvõti mis oli õige kujuga väänatud peale ja viola... lahti ta tuligi... lõppes asi aga kahe vesivilliga